Was net ook in beeldquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens de belgische commentator revancheerde hij zich buiten beeld op Jan Koller ...
Met Tuncay op goalquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef MaxPower het volgende:
wat een pot... !
nu 3-3 en penalties please
Klopt, hij gaf Koller een duw.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens de belgische commentator revancheerde hij zich buiten beeld op Jan Koller ...
Daarna heel even; hij duwde een speler van Tsjechie omver. Ik blijf het raar vinden dat de scheids dan geen pingel geeftquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Bartoli het volgende:
volgens mij kreeg die rood voor iets wat niet in beeld was
Ik ben voor Turkije, maar die kaart was echt terecht hoor...quote:Op zondag 15 juni 2008 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
Die kut scheids probeert gewoon de Turken te laten verliezen!!
De kleur van de shirts , de kleur van de kaaaartquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
vandaag is rood
O ja .. want dat was geen rode kaart ... haal die kebab eens uit je ogen man.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
Die kut scheids probeert gewoon de Turken te laten verliezen!!
Komen er niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |