Het was je eigen ideequote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een goed idee!!!
Hee, is daar ook een verkiezing voor? Dan ga ik vanavond wel even een fotootje plaatsenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef beefcake het volgende:
Erg leuk zo'n envelopIk vond snoopy's envelop (bij Lis' kaartje) ook erg origineel, alleen weet ik niet meer precies wat het was
Alleen dus dat ik het mooi vond.
Dat was een plastic regenjasje, dat is wat ik mij er van herrinerquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:24 schreef beefcake het volgende:
Erg leuk zo'n envelopIk vond snoopy's envelop (bij Lis' kaartje) ook erg origineel, alleen weet ik niet meer precies wat het was
Alleen dus dat ik het mooi vond.
Sorry ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:55 schreef snoopy het volgende:
Nou ja Bar![]()
Het was idd een transparant envelopje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:24 schreef beefcake het volgende:
Gewoon een transparante envelop, eigenlijk helemaal niet zo heel bijzonder![]()
Zullen mijn zwangerschapshormonen van toen wel geweest zijn dan
Het gaat meer om de spelfout, denk ik zo...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja soms komt een zwangerschap onverwachts... dat gebeurt wel eens, echt waar!
Vraag is alleen of ik daar nu blij mee moet zijn.....*zucht*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef Koosje het volgende:
Het geeft wel een extra dimensie aan je kaartje heStaat vól in de schijnwerpers nu!
Ik ook! Ik kreeg spontaan kippevel!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef Jore het volgende:
Ik vind het gedichtje op de kaart van Maria zo ontroerend.
Ik vind deze echt gaafquote:Op maandag 16 juni 2008 08:45 schreef Anitra het volgende:
[ afbeelding ]
de echo, zijn ook echt de echo's van Djulian die je op de achtergrond zit.
Van mij welquote:Op zondag 29 juni 2008 20:01 schreef Lois het volgende:
Mag het inzenden worden verlengd met een dag of 2? Ik had nog willen insturen maar met al het ziek en zeer en slaapgedoe hier is het er niet van gekomen.
Hopelijk beval ik van de 2e dan kan ik dat kaartje ook nog even onlijn gooien. (dit keer een kaartje zonder spelfoutenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef Lois het volgende:
We verlengen met een weeken Webkim gaat straks/morgen een mooi topic maken waarin alle inzendingen overzichtelijk komen te staan.
't Is zo'n tweestrijd! Anders moet ik nog 2 volledige maanden wachten eer ik het aan iemand mag tonen! En ik wil zo graag horen wat jullie er van vindenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:54 schreef Lishe het volgende:
Ik ben heel benieuwd Liza, maar zou je het niet bewaren voor als hij geboren is? Erg leuke tekeningen staan er op haar site trouwens. We hebben hier ook een schattig boekje van haar.
Bright jullie uitgerekende datum is op de 1e verjaardag van onze dochter! Tellen we gezellig samen afquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:43 schreef amaranta het volgende:
Jemig wat lastig! Er zaten echt hele hele leuke tussen. Ik heb kaartjes gekozen die ik zelf ook als geboorteekaartje zou kunnen gebruiken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef Lishe het volgende:
Eervolle vermeldingen voor het kaartje van de kinderen van Bix en het kaartje van Simon.
Ik dacht exact hetzelfde. Het is zo persoonlijk dat het bijna niet leuk is om er een wedstrijdje van te makien maar dat 'opsomtopic' an sich is al helemaal geweldigquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:02 schreef bixister het volgende:
ik wilde ook even zeggen dat ik me echt zeer vereerd voel met de stemmen en complimentjes over de geboortekaartjes van Piet & Anna Brent!erg leuk!
Aan die 'oplossing' dacht ik inderdaad ook alquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was al even aan het overleggen met Webkim en Lois en had nog de suggestie om in de OP van het geboortekaartjes topic een lijstje te maken met
Kaartje van Sasha
Kaartje van Brent
en dat dan clickable te maken. Alle kaartjes in de OP zou te lang worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |