quote:Op zondag 15 juni 2008 20:24 schreef purplerose het volgende:
Vorig jaar als probeersel gedaan, moet het toch es gauw overdoen met me andere toestel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Erasmo het volgende:
Hoe maken jullie die druppels eigenlijk, hangen jullie een druppelaar aan het plafond op ofzo?
Ach het maakt zijn punt, druppelfoto's zijn zo een stuk eenvoudiger.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:41 schreef Xith het volgende:
Die foto's zijn dus van de Casio-website zelf... maar toch indrukwekkend...
Vergroot eens die drupprl in het mdden.....quote:
Thnx...quote:
Leuke kickquote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
Kick
kwam laatst op youtube een fijne uitleg voor druppelfotografie tegen, ga er binnenkort eens mee aan de slag.
misschien dat t nog interessant is voor anderen
Handig filmpje! Ik ben het meteen gaan proberen (ok, met mn interne flitser want ik heb nog niets dat extern is) en het is nu al een stuk beter dan eerst! Niet dat er nu wel een foto is waarvan ik vind dat ie gelukt isquote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
Kick
kwam laatst op youtube een fijne uitleg voor druppelfotografie tegen, ga er binnenkort eens mee aan de slag.
misschien dat t nog interessant is voor anderen
quote:
Deze is wel heel flauw netsplitter. Voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 24 september 2009 19:18 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Voor groot:
http://farm3.static.flickr.com/2549/3950397787_c7ec2d824c_b.jpg
Ik heb geen idee wat dat met het licht zou doen, dus even zelf uitproberen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:40 schreef Worteltjestaart het volgende:
Is wel fraai![]()
Nou heb ik niet zo'n verlengkabel voor mijn flitser. Zou het een probleem zijn om de flitser gewoon op de camera te zetten en dan indirect naar een zijmuur te flitsen? Vraag me af wat het met het licht doet.
Ik heb ook nog een flinke filmlamp trouwens, misschien heb ik niet eens de flits nodig.
jammer van het stukje in het midden maar voor de rest een super fotoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
oh ik heb er ook nog een van een paar jaar terug;
[ afbeelding ]
Wauw die zijn echt mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef -CRASH- het volgende:
Een nieuw topic vind ik overbodig dus ff dit topic met een flinke voorhamer omhoog slaan.
Drup... drup... drup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |