Ik ook, maar als we de finale spelen gaat dat echt wel voorquote:Op zondag 15 juni 2008 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Dan zit ik op graspop in België
Ik zal dan ms bij een van die mensen in de tuin staan kijken.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, maar als we de finale spelen gaat dat echt wel voor
Dat dus, de finale is op een zondagquote:Op zondag 15 juni 2008 23:58 schreef crv het volgende:
de volgendedag weer werken
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:38 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ik bal mijn vuist, krijg een glimlach op m'n gezicht, sta op, zet de TV uit, ga douchen en ga naar bed.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH ik ben zo blij dat ik jou niet benquote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef kalinho het volgende:
een hels dilemma
maandag heb ik verdediging van mn minor. Verneuk ik dat kan ik een half jaar opnieuw doen
Maarja, je wordt maar 1 x Europees kampioen (88 was ik bijna geboren)
Wat te doen
Comazuipen dan heb je een goed excuusquote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef kalinho het volgende:
een hels dilemma
maandag heb ik verdediging van mn minor. Verneuk ik dat kan ik een half jaar opnieuw doen
Wat te doen
Maar een half jaar? Ik zie het probleem niet? Zuipen natuurlijk!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef kalinho het volgende:
een hels dilemma
Wat te doen
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:43 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga naar de stad en danFeesten en Zuipen
Die was idd geniaal. Haal die maar weer uit de mottenballen.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef NED het volgende:
In 88 was wel mooi. Als je toen de grens met nederland over kwam rijden vanuit duitsland hadden een paar mafkezen een keigroot spandoek boven een viaduct opgehangen met de tekst: "Sie fahren jetzt in Landes des Europameistershaft" of iets in die geest.
Voor alle duitsers die naar nederland kwamen zegmaar
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef l3laster het volgende:
pak ik de auto, rijd ik naar de eerste de beste turke flat en ga daar tot 5 uur snachts toeteren....
Of ik ga gezellig in de stad lekker zuipen met me moaten... ben er nog niet helemaal uit
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Karrs het volgende:
Mijn vriendin een veeg geven, op het balkon gaan staan, schreeuwen, bier drinken, mijn vriendin nog en veeg geven en de stad in om vervolgens te worden opgepakt wegens naaktloperij.
Mijn vriendin een veeg geven, op het balkon gaan staan, schreeuwen, bier drinken, mijn vriendin nog en veeg geven en de stad in om vervolgens te worden opgepakt wegens naaktloperij.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:06 schreef Ulreazj het volgende:
Dan ben ik echt een maand lang dronken.
kijk, dat vind ik een zeer goed idee!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef Pumatje het volgende:
adam , huldiging bijwonen waarschijnlijk.
daarna in de kroeg blijven zuipen totdat ik vergeten ben wat ik ook alweer vier
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:38 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ik bal mijn vuist, krijg een glimlach op m'n gezicht, sta op, zet de TV uit, ga douchen en ga naar bed.
Wees blij dat zij dat niet aan jou beloofd heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik heb mijn vriendin beloofd mijn kop kaal te scheren (wel nog een mm overhouden) en in de gracht te zwemmen achter haar huis...![]()
why.....
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wees blij dat zij dat niet aan jou beloofd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |