ja , hij vondt dat ik het een keer moest proberen omdat je er naar zijn zeggen hele leuke avonden mee kan beleven was min of meer een cadeautje ( als je het zo kan noemen ) voor de vakantie .quote:
tja vakantie is al voorbij helaasquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:58 schreef LoggedIn het volgende:
Hmz, ik zou me daar wel ongemakkelijk bij voelenMaar voor de vakantie is zoiets vast leuk
Dan is dit het moment om te vermelden waar. Want de meeste mensen in dit topic zoeken nog naar een betrouwbare en betaalbare site.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:11 schreef g0dz0r het volgende:
For the record, ik had de goeie te pakken.![]()
Bmpharmacy, directe link laat ik maar achterwege want ik wil niet spammen oid. Ik ben wel reuze benieuwd naar ervaringen van anderen met deze shop. Via google zijn ze vrij snel te vinden en ook zijn er zat shopsurveys waar je op af kan gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef FoShizzlemynizzle het volgende:
[..]
Dan is dit het moment om te vermelden waar. Want de meeste mensen in dit topic zoeken nog naar een betrouwbare en betaalbare site.
Dus leveren bij een kennis in NL is de oplossingquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Tipje voor onze vlaamse vrienden, voor jullie is het hoogst illegaal om te bestellen, denk hier dus even aan mocht je in de verleiding komen.
Bijv. al is het in bezit hebben net zo verboden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dus leveren bij een kennis in NL is de oplossing
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:37 schreef Oksel het volgende:
Het voordeel van een prachtige vriendin hebben is dat er veel andere stellen zijn die in je geinteresseerd zijn.. en je dus serieus de meest mooie, prachtige, sensuele en geile vrouwen kan uitkiezen die plezier met je vriendin (en met mij) willen..
en nog een tip: Ze accepteren alleen Visa en geen Mastercard.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Bmpharmacy, directe link laat ik maar achterwege want ik wil niet spammen oid. Ik ben wel reuze benieuwd naar ervaringen van anderen met deze shop. Via google zijn ze vrij snel te vinden en ook zijn er zat shopsurveys waar je op af kan gaan.![]()
Tipje voor onze vlaamse vrienden, voor jullie is het hoogst illegaal om te bestellen, denk hier dus even aan mocht je in de verleiding komen.
Zuigt Visa? Of gewoon omdat iedereen Mastercard heeft?quote:Op woensdag 10 september 2008 01:36 schreef FoShizzlemynizzle het volgende:
[..]
en nog een tip: Ze accepteren alleen Visa en geen Mastercard.
Daar zullen een aantal mensen niet zo blij mee zijn denk ik
MC is idd goedkoper (dus meer nederlanders hebben een MC dan een Visaquote:Op woensdag 10 september 2008 10:06 schreef FoShizzlemynizzle het volgende:
Omdat 80% in NL Mastercard heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |