Rot toch op joh, joodquote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef navigator het volgende:
Wat een treurige reacties van al die homofiele strontboertjes en havenslaven. Jullie moeten het volgend seizoen weer doen met Lazovic en Mols, sukkeltjes.
@ Guitarist: Op 1 plek zijn been breken is meer dan genoeg wat mij betreft.
En jij mag zelf trouwens ook wel wat breken, je nek ofzo.
Je hoeft niet dood hoor, gewoon verlamd in een karretje en die met je kin besturen is wel voldoende. Ik ben de beroerdste niet.quote:
Lief!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef navigator het volgende:
[..]
Je hoeft niet dood hoor, gewoon verlamd in een karretje en die met je kin besturen is wel voldoende. Ik ben de beroerdste niet.
Nee, hij was aan het voetballen.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef contactpersoon het volgende:
Misschien zat Klaas net effe lekker te poepen?
Als je écht nooit wat normaals of zinnigs kan zeggen flikker dan alsjeblieft een eind op.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef navigator het volgende:
[..]
Je hoeft niet dood hoor, gewoon verlamd in een karretje en die met je kin besturen is wel voldoende. Ik ben de beroerdste niet.
Hij heeft een punt. Opbokken strontboer.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je écht nooit wat normaals of zinnigs kan zeggen flikker dan alsjeblieft een eind op.
En jij roept wel wat zinnigs met je hoogstaande ´Dwaas Jan Stuntelaar´ ?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je écht nooit wat normaals of zinnigs kan zeggen flikker dan alsjeblieft een eind op.
Je kon er op wachten...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef knnth het volgende:
Oh mijn hemel, denk je lekker gezellig een EK, krijg je nog dat kinderachtige clubgedrag
Hoezo heeft hij nou weer een punt?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Opbokken strontboer.
Je kan het natuurlijk ook té serieus opvatten. Ik heb helemaal geen hekel aan die man ofzo, maar ik vind Ruud beter.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef navigator het volgende:
[..]
En jij roept wel wat zinnigs met je hoogstaande ´Dwaas Jan Stuntelaar´ ?
Maar ja, je hebt gelijk, dat is nu eenmaal het niveau in Lampegat.
Look who's talking!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zit hun ook enorm diep dat ze een spits hebben laten gaan die bij hun voornaamste concurrent ieder seizoen 25/30 doelpunten in het net legt. Daar kunnen die Servische bandiet en die lompe varken alleen maar van dromen.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef navigator het volgende:
[..]
En jij roept wel wat zinnigs met je hoogstaande ´Dwaas Jan Stuntelaar´ ?
Maar ja, je hebt gelijk, dat is nu eenmaal het niveau in Lampegat.
Het feit dat die simpele zielen uit Lampiegat inderdaad een erg gekleurde mening hebben en hun oud-speler uitkotsen alleen omdat hij de stap heeft gemaakt naar Amsterdam. Het zit diep.quote:
Hij vind Huntelaar gewoon niet goed genoeg en vind dat hij daarom weg kan blijven. En dan word er gereageerd met breek je nek en vindt je dat navigator een punt heeftquote:Op zondag 15 juni 2008 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het feit dat die simpele zielen uit Lampiegat inderdaad een erg gekleurde mening hebben en hun oud-speler uitkotsen alleen omdat hij de stap heeft gemaakt naar Amsterdam. Het zit diep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |