Wat hij zegt.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
-TVP
-Geen bezwaren tegen foto's tenzij ik er belachelijk (of etend, want dat is niet flatteus over het algemeen) opsta
-Ben niet verliefd op Bob., maar ze heeft een erg leuke uitstraling. Maar dat haar he
dat is weer -10000000 voor mijn zelfbeeld...quote:
Een foto uit deze serie maar dan met teigan en ik samen:quote:Op maandag 16 juni 2008 15:39 schreef Bob. het volgende:
Wat was het?
Het is gestofzuigd.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:23 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
En hier ook activiteit, badkamer schoon gemaakt, gewassen, stof gezogen (gestofzuigd?) en nu zo maar eens met de douche bezig.
Energie.
Nope, geheel in de stijl van de laatste maanden heb ik de kamer niet gekregen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Namens JH87, want die krijgt vanochtend te hoen of hij een roze muur krijgt.
Nou zeg.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:02 schreef JH87 het volgende:
Enfin. Ik ben trouwens niet verliefd op Bob., zo heb ik zojuist besloten. Ik bedoel, ik stel natuurlijk bepaalde eisen.
Pf, dat je hem aan zoiets verspilt.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:12 schreef JH87 het volgende:
Rotstreek.
*Ik val alleen op oranje verzinsels.
Had ik toch gelijk dat je onbewust vast wel iets gemeens zou doen.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:19 schreef JH87 het volgende:![]()
Het schoot me ook ná de opmerking pas te binnen, maar toch.
Ja sorry, mijn gekwetste ego moet zich even wreken.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef JH87 het volgende:
En wie wordt er weer afgeschilderd als de grote boze boeman.
nou, groot... groot.. Nietz, die is groot....quote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef JH87 het volgende:
En wie wordt er weer afgeschilderd als de grote boze boeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |