abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59443782
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef Barca het volgende:

[..]

UEFA ranking. Coëfficiënt.

Ach ... ons B-team acht ik in staat tot een 1 - 1.
ik zou het eerlijker vinden als ze in zo'n geval penalties zouden doen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 16 juni 2008 @ 21:53:43 #202
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_59444598
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Caesu het volgende:

[..]

Tussen 3 teams?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 16 juni 2008 @ 21:57:00 #203
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59444708
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Caesu het volgende:

[..]

Doen ze bij 2 teams. Dus als Roemenen geen kans maken op kwartfinale en Italië en Frankrijk wel dan pingels als Italië en Frankrijk gelijk spelen.

Die UEFA regel is als 3! ploegen gelijk eindigen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_59444931
Ik verwacht morgen ook een gelijkspelletje. Roemenië zal moeten komen maar blijft gokken op een counter terwijl er bij Nederland onbewust wat gemakzucht insluipt, ook ondanks het feit dat eventueel een aantal spelers zich wil gaan bewijzen. Ik verwacht dus een saaie wedstrijd, mijn focus zal ook liggen bij FRA- ITA.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:10:55 #205
30220 Barca
pi_59445181
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Blawh het volgende:
Ik verwacht morgen ook een gelijkspelletje. Roemenië zal moeten komen maar blijft gokken op een counter terwijl er bij Nederland onbewust wat gemakzucht insluipt, ook ondanks het feit dat eventueel een aantal spelers zich wil gaan bewijzen. Ik verwacht dus een saaie wedstrijd, mijn focus zal ook liggen bij FRA- ITA.
Rust 1 - 0. Eind 1 - 1.
pi_59445309
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef Barca het volgende:

[..]

Rust 1 - 0. Eind 1 - 1.
Dat zit er dik in ja, dat het slaapverwekkend wordt als ze eenmaal dat doelpuntje gemaakt hebben.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:19:22 #207
30220 Barca
pi_59445474
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat zit er dik in ja, dat het slaapverwekkend wordt als ze eenmaal dat doelpuntje gemaakt hebben.
Ik slaap nu al voor 80%!
  Forum Admin maandag 16 juni 2008 @ 22:24:47 #208
35723 crew  GGMM
pi_59445668
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:45 schreef TAV74 het volgende:

[..]

bewust naaien is ongepast inderdaad, maar net als Tjechië 2 jaar terug deed: een gedeeltelijk B-team opstellen vind ik logisch, dat hebben ze ook afgedwongen door de eerste twee wedstrijden te winnen. Dat de mensen die in het veld staan er gewoon voor gaan vind ik een vanzelfsprekendheid.
Dat bedoel ik
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_59445695
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:20 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland - Roemenië 2-0
Frankrijk - Italië 0-0

Daag Frankrijk
Daag Italië
Mocht het inderdaad in de 85e minuut bij Nederland 2-0 staan en Italië-Frankrijk op 0-0 dan zie ik er niet zoveel problemen in om wat gas terug te nemen.

Maar 0-0 kan het eigenlijk niet worden natuurlijk bij Italië-Frankrijk. Dan kunnen ze nog beter in de laatste minuut nog een muntje opgooien waarbij de verliezer van de tos in eigen goal moet schieten, hebben ze tenminste nog 50% kans door te gaan.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:43:55 #210
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59446421
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:25 schreef belanov het volgende:

[..]

Mocht het inderdaad in de 85e minuut bij Nederland 2-0 staan en Italië-Frankrijk op 0-0 dan zie ik er niet zoveel problemen in om wat gas terug te nemen.

Maar 0-0 kan het eigenlijk niet worden natuurlijk bij Italië-Frankrijk. Dan kunnen ze nog beter in de laatste minuut nog een muntje opgooien waarbij de verliezer van de tos in eigen goal moet schieten, hebben ze tenminste nog 50% kans door te gaan.
Nou, ik denk dat de rivaliteit tussen die twee landen zo groot is dat beide denken: als wij niet doorgaan jullie ook niet.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:52:25 #211
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59448903
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:43 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat de rivaliteit tussen die twee landen zo groot is dat beide denken: als wij niet doorgaan jullie ook niet.
Dat denk ik ook.
Ze willen allebei revanche op Nederland
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_59448909
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:53 schreef Jane het volgende:

[..]

Tussen 3 teams?
tussen Italië en Frankrijk. want die staan gelijk.
want Roemenië heeft verloren dan.

bij Studio Sport lieten ze een schemaatje zien.
daarin stond volgens mij dat Roemenië door kan als ze met 2-0 verliezen van Nederland als Frankrijk-Italië gelijkspel is - ongeacht met hoeveel doelpunten.

en dat klopt volgens mij ook wel, want Roemenië is dan het land dat met het kleinste doelpuntenverschil heeft verloren van Nederland.
en de andere landen spelen dan allemaal tegenelkaar gelijk, wat netto geen doelsaldo oplevert.
dan gaat Roemenië dus op doelsaldo door.

of zie ik wat over het hoofd.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_59449111
Omdat Nederland nu toch al in de volgende rond zit, zou ik eigenlijk willen voorstellen dat Marco van Basten morgen die sixpack opstelling van Burger King gaat uittesten.

Weet je hoe humor!
Op zo'n groot toernooi een beetje lollig in sixpack formatie rondrennen (en dan ook gewoon winnen natuurlijk he )

Ik zie het al voor me in de buitenlandse kranten de volgende dag
pi_59449425
Ik hoop echt dat Frankrijk en Italië gelijk wordt. Al dat gedoe van de 'onsportieve' Nederlanders wordt dan hiermee de das om gedaan. Dan natuurlijk niet verliezen van Roemenië.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 01:19:48 #215
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59450250
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef Vitale het volgende:
Omdat Nederland nu toch al in de volgende rond zit, zou ik eigenlijk willen voorstellen dat Marco van Basten morgen die sixpack opstelling van Burger King gaat uittesten.

Weet je hoe humor!
Op zo'n groot toernooi een beetje lollig in sixpack formatie rondrennen (en dan ook gewoon winnen natuurlijk he )

Ik zie het al voor me in de buitenlandse kranten de volgende dag
Okay, een minuutje dan.
pi_59450400
Ik hoop echt dat Huntelaar gaat spelen. Please Marco laat hem spelen!! Hij is echt een van de beste spelers van de wereld en wordt wellicht de beste speler van Nederland sinds Cruijff. Noem mij een speler die nog in zijn vrije tijd aan zijn techniek werkt door op goal te schieten wetend dat hij misschien de bus kan missen!

Hij verdient het echt!! Hij betaalt je dubbel zoveel terug
pi_59450422
Hopelijk wint Nederland gewoon morgen, zou goed zijn voor het vertrouwen wat nu in de ploeg zit.

Nadeel is wel dat je dan Italië of Frankrijk weer tegen kan komen later in het toernooi, dat zou wel eens verkeerd kunnen aflopen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_59450430
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 01:37 schreef dieselnoi het volgende:
Ik hoop echt dat Huntelaar gaat spelen. Please Marco laat hem spelen!! Hij is echt een van de beste spelers van de wereld en wordt wellicht de beste speler van Nederland sinds Cruijff. Noem mij een speler die nog in zijn vrije tijd aan zijn techniek werkt door op goal te schieten wetend dat hij misschien de bus kan missen!

Ben je dronken?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 01:43:20 #219
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59450463
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 01:37 schreef dieselnoi het volgende:

Hij kan een wereldspits worden ja, maar hij moet zich nog eerst maar gaan bewijzen in het buitenland. Maar de beste speler sinds Cruiff dan zeg ik dat je gek ben.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 02:02:33 #220
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_59450613
Persoonlijk hoop ik dat van Basten buiten De Jong en Ooijer nog een paar spelers (voor een deel van de wedstrijd) rust zal gunnen. De Cler kan wel starten voor van Bronckhorst en van Persie voor van der Vaart. Huntelaar mag na de rust van Nistelrooij aflossen en Robben kan nog wat speelminuutjes krijgen voor Sneijder.

Voorspelling: Nederland wint, maar de Roemenen gaan op doelsaldo door omdat Frankrijk en Italie gelijkspelen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 02:35:24 #221
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59450833
Op Gazzetta een artikel met de opening:
quote:
Van Nistelrooy: "Vinciamo"

L'attaccante destinato alla panchina: "Siamo un gruppo di gente leale. Sono contento di vedere che Cassano sta bene e può esprimere tutto il suo talento". Van Basten ha deciso: dentro Huntelaar in attacco, Melchiot e Heitinga in difesa. Chance dall'inizio pure per De Zeew e Van Persie
Samengevat:
  • RvN: "We winnen"
  • Van Basten heeft besloten: Huntelaar in de spits, Melchiot en Heitinga achterin.
  • En mogelijk basisplaatsen voor De Zeeuw en Van Persie (?)

Klopt dat een beetje? Mijn Italiaans is niet je van het.
  • pi_59450982
    Gisteren stond er bij RTL nieuws (I know) dat Robben ook wil spelen en Van Basten heeft gezegd dat ie dat mag.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 03:24:35 #223
    200060 Ruiseart
    NOT MADINE!
    pi_59450991
    Prima, toch aardig wat wisselingen. Alleen maar goed als een paar sleutelspelers enkele dagen extra rust kunnen pakken. Onze tegenstander in de kwartfinale moet woensdag nog vol aan de bak.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 03:25:49 #224
    214440 donnakol
    Leipe Shit Ouwe!
    pi_59450996
    Maar je wilt toch niet nog een keer verliezen van de roemenen? :|
      dinsdag 17 juni 2008 @ 03:27:33 #225
    200060 Ruiseart
    NOT MADINE!
    pi_59451001
    Moet toch nog genoeg kwaliteit overblijven om de Roemenen te verslaan? Ik denk dat die wisselspelers ook wel hun kans willen grijpen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')