ik zou het eerlijker vinden als ze in zo'n geval penalties zouden doen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef Barca het volgende:
[..]
UEFA ranking. Coëfficiënt.
Ach ... ons B-team acht ik in staat tot een 1 - 1.
Tussen 3 teams?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik zou het eerlijker vinden als ze in zo'n geval penalties zouden doen.
Doen ze bij 2 teams. Dus als Roemenen geen kans maken op kwartfinale en Italië en Frankrijk wel dan pingels als Italië en Frankrijk gelijk spelen.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik zou het eerlijker vinden als ze in zo'n geval penalties zouden doen.
Rust 1 - 0. Eind 1 - 1.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Blawh het volgende:
Ik verwacht morgen ook een gelijkspelletje. Roemenië zal moeten komen maar blijft gokken op een counter terwijl er bij Nederland onbewust wat gemakzucht insluipt, ook ondanks het feit dat eventueel een aantal spelers zich wil gaan bewijzen. Ik verwacht dus een saaie wedstrijd, mijn focus zal ook liggen bij FRA- ITA.
Dat zit er dik in ja, dat het slaapverwekkend wordt als ze eenmaal dat doelpuntje gemaakt hebben.quote:
Ik slaap nu al voor 80%!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja, dat het slaapverwekkend wordt als ze eenmaal dat doelpuntje gemaakt hebben.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 16 juni 2008 13:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
bewust naaien is ongepast inderdaad, maar net als Tjechië 2 jaar terug deed: een gedeeltelijk B-team opstellen vind ik logisch, dat hebben ze ook afgedwongen door de eerste twee wedstrijden te winnen. Dat de mensen die in het veld staan er gewoon voor gaan vind ik een vanzelfsprekendheid.
Mocht het inderdaad in de 85e minuut bij Nederland 2-0 staan en Italië-Frankrijk op 0-0 dan zie ik er niet zoveel problemen in om wat gas terug te nemen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:20 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland - Roemenië 2-0
Frankrijk - Italië 0-0
Daag Frankrijk
Daag Italië
Nou, ik denk dat de rivaliteit tussen die twee landen zo groot is dat beide denken: als wij niet doorgaan jullie ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:25 schreef belanov het volgende:
[..]
Mocht het inderdaad in de 85e minuut bij Nederland 2-0 staan en Italië-Frankrijk op 0-0 dan zie ik er niet zoveel problemen in om wat gas terug te nemen.![]()
Maar 0-0 kan het eigenlijk niet worden natuurlijk bij Italië-Frankrijk. Dan kunnen ze nog beter in de laatste minuut nog een muntje opgooien waarbij de verliezer van de tos in eigen goal moet schieten, hebben ze tenminste nog 50% kans door te gaan.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de rivaliteit tussen die twee landen zo groot is dat beide denken: als wij niet doorgaan jullie ook niet.
tussen Italië en Frankrijk. want die staan gelijk.quote:
Okay, een minuutje dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef Vitale het volgende:
Omdat Nederland nu toch al in de volgende rond zit, zou ik eigenlijk willen voorstellen dat Marco van Basten morgen die sixpack opstelling van Burger King gaat uittesten.
Weet je hoe humor!![]()
Op zo'n groot toernooi een beetje lollig in sixpack formatie rondrennen (en dan ook gewoon winnen natuurlijk he)
Ik zie het al voor me in de buitenlandse kranten de volgende dag
Ben je dronken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:37 schreef dieselnoi het volgende:
Ik hoop echt dat Huntelaar gaat spelen. Please Marco laat hem spelen!! Hij is echt een van de beste spelers van de wereld en wordt wellicht de beste speler van Nederland sinds Cruijff. Noem mij een speler die nog in zijn vrije tijd aan zijn techniek werkt door op goal te schieten wetend dat hij misschien de bus kan missen!
Hij verdient het echt!! Hij betaalt je dubbel zoveel terug
Hij kan een wereldspits worden ja, maar hij moet zich nog eerst maar gaan bewijzen in het buitenland. Maar de beste speler sinds Cruiff dan zeg ik dat je gek ben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:37 schreef dieselnoi het volgende:
Ik hoop echt dat Huntelaar gaat spelen. Please Marco laat hem spelen!! Hij is echt een van de beste spelers van de wereld en wordt wellicht de beste speler van Nederland sinds Cruijff. Noem mij een speler die nog in zijn vrije tijd aan zijn techniek werkt door op goal te schieten wetend dat hij misschien de bus kan missen!
Hij verdient het echt!! Hij betaalt je dubbel zoveel terug
Samengevat:quote:Van Nistelrooy: "Vinciamo"
L'attaccante destinato alla panchina: "Siamo un gruppo di gente leale. Sono contento di vedere che Cassano sta bene e può esprimere tutto il suo talento". Van Basten ha deciso: dentro Huntelaar in attacco, Melchiot e Heitinga in difesa. Chance dall'inizio pure per De Zeew e Van Persie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |