abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59451016
De Roemenen hebben zelf 2 spelers uit de basis die niet kunnen spelen.
pi_59451038
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 02:35 schreef Trancelocator het volgende:
Op Gazzetta een artikel met de opening:
[..]

Samengevat:
  • RvN: "We winnen"
  • Van Basten heeft besloten: Huntelaar in de spits, Melchiot en Heitinga achterin.
  • En mogelijk basisplaatsen voor De Zeeuw en Van Persie (?)

Klopt dat een beetje? Mijn Italiaans is niet je van het.
  • Goed samengevat. Verder staat in de opening nog dat Van Nistelrooy heeft gezegd dat Nederland een eerlijk team is en dat hij blij is om te zien dat het goed gaat met Cassano.

Ik heb het artikel even opgezocht en verder samengevat: Van Basten heeft samen met Van Nistelrooy de pers te woord gestaan die voor een groot deel uit Italianen en Fransen bestond. Van Basten zegt dat Nederland een volledig professioneel team heeft en de wedstrijd serieus neemt. Over de argwaan van zijn "italiaanse vrienden" wil hij niets weten.

Van Nistelrooy was wat spraakzamer dan Van Basten en hij heeft zelfs nog een aantal woorden over "zijn vriend" Cassano gesproken. Van Nistelrooy is blij om te zien dat Cassano zich op een positieve manier laat zien. In de tijd bij Real Madrid deed hij het niet goed maar aan zijn kwaliteiten heeft hij nooit getwijfeld. Van Nistelrooy zal bij de wedstrijd tegen Roemenie worden vervangen door Huntelaar maar hij wijst erop dat Nederland een eerlijk team is die wil dat het zelfbeeld goed blijft en dat daarom een overwinning nodig is. Het resultaat tegen Roemenie zal volgens Van Nistelrooy ook de volgende wedstrijd beinvloeden.

Onderaan het artikel staat dat Van Basten het team toch aardig zal gaan omgooien om de spelers met een kaart te sparen en enkele spelers rust te geven. Volgens het artikel komt Huntelaar op de plaats van Van Nistelrooy. Melchiot en Heitinga vervangen Boulahrouz en Ooijer. De Zeeuw speelt op de plek van De Jong. Van Persie en Sneijder blijven op het veld, net als Van der Sar die absoluut geen wedstrijd wil missen omdat het zijn laatste toernooi is met Oranje. En er staat dat Van Basten het in overweging neemt om voor 1 minuutje de Burger King Sixpack opstelling te beproeven

[ Bericht 3% gewijzigd door Vitale op 17-06-2008 03:54:35 ]
      dinsdag 17 juni 2008 @ 04:36:06 #228
    213071 Drs_Doctor
    Drs. Doctor aangenaam
    pi_59451072
    De Roemenen gaan vechten voor hun plekkie, en waarom zou NL daarin mee gaan? Geen blessures of gele/rode kaarten accepteren, rustig blijven en Roemenie wint vanzelf! En dan zijn we zonder problemen van die vervelende Fransen en Italianen af (Qua voetbal dan!)
      dinsdag 17 juni 2008 @ 05:13:39 #229
    200060 Ruiseart
    NOT MADINE!
    pi_59451092
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 03:47 schreef Vitale het volgende:
    Volgens het artikel komt Huntelaar op de plaats van Van Nistelrooy. Melchiot en Heitinga vervangen Boulahrouz en Ooijer. De Zeeuw speelt op de plek van De Jong. Van Persie en Sneijder blijven op het veld, net als Van der Sar die absoluut geen wedstrijd wil missen omdat het zijn laatste toernooi is met Oranje. En er staat dat Van Basten het in overweging neemt om voor 1 minuutje de Burger King Sixpack opstelling te beproeven
    Als we daar van uitgaan, dan zou het dus dit moeten worden:

Van der Sar
    Melchiot, Heitinga, Mathijssen, van Bronckhorst
    De Zeeuw, Engelaar
    Kuyt/van Persie, van der Vaart/van Persie, Sneijder
    Huntelaar

De vraag is dan alleen of van Persie voor Kuyt of van der Vaart kom. Ik neem aan dat hij het systeem intact laat en de poppetjes op hun vaste plaats laat staan.
    [MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
    Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
      dinsdag 17 juni 2008 @ 07:53:56 #230
    18231 Mr_Rammstein
    ..Traumhaft..
    pi_59451434
    Volgens de Telegraaf:

Volgens mij staat er zo nog steeds een geweldig team
    Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
    pi_59451458
    Als dat klopt, kan het nog wel leuk worden. De voorhoede lijkt mij in elk geval goed.

Maar wij hóeven niet te winnen aangezien we al door zijn en Roemenie moet wel winnen... dus die zullen feller zijn. En we hebben dus in de voorrondes al van ze verloren. Mja, we zijn nu veel sterker dan in de voorrondes, zelfs met een B team. Bovendien zullen een aantal spelers zoals Huntelaar zichzelf willen bewijzen.
    pi_59451463
    Hmm toch Robben? Voor de rest wel aardig, verdediging helemaal anders
      dinsdag 17 juni 2008 @ 08:00:07 #233
    102912 crv
    Screwed up
    pi_59451477
    Het weer voor vandaag in Bern

Ochtend 15gr
    Middag 18gr
    Avond15gr
    There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
    Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
    Sorry, mind closed until further notice🍷
    pi_59451765
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 07:53 schreef Mr_Rammstein het volgende:
    Volgens de Telegraaf:

[ afbeelding ]

Ik zou Heitinga op de plaats van De Zeeuw laten spelen en Bouahrouz op de plaats van Heitinga. Verder Ruudje gewoon laten spelen en Van Persie centraal ipv Afellay.
      † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 08:35:36 #235
    212838 markdeajaxfan
    ajax ajax ajax
    pi_59451793
    huntelaar
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 01:37 schreef dieselnoi het volgende:
    Ik hoop echt dat Huntelaar gaat spelen. Please Marco laat hem spelen!! Hij is echt een van de beste spelers van de wereld en wordt wellicht de beste speler van Nederland sinds Cruijff. Noem mij een speler die nog in zijn vrije tijd aan zijn techniek werkt door op goal te schieten wetend dat hij misschien de bus kan missen!

Hij verdient het echt!! Hij betaalt je dubbel zoveel terug
    Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
    › De winnaars zijn: markdeajaxfan!
      dinsdag 17 juni 2008 @ 08:38:18 #236
    137676 TommyGun
    Stik er maar in!
    pi_59451825
    Tot hoe laat is de wedstrijd vanavond? Dus exclusief nabeschouwing en al dat gekanker.

B.v.d
    pi_59451843
    Was een toffe wedstrijd. Vond het wel grappig toen roemenie de 6-0 maakte. Italie en frankrijk eruit
    A little bit hateful
    pi_59451960
    haha 20.45 begint het, helft duurt 45 minuten, rust 15 minuten, plus wat extra minuten blessuretijd. Reken het lekker zelf uit zondat dat gekanker! oja in een uur zitten 60 minuten dan weet je dat meteen.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 08:48:25 #239
    137676 TommyGun
    Stik er maar in!
    pi_59451988
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 08:46 schreef juniz1 het volgende:
    haha 20.45 begint het, helft duurt 45 minuten, rust 15 minuten, plus wat extra minuten blessuretijd. Reken het lekker zelf uit zondat dat gekanker! oja in een uur zitten 60 minuten dan weet je dat meteen.
    Om en nabij de 22:30 dus Bedankt
    pi_59452034
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 08:48 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Om en nabij de 22:30 dus Bedankt
    Ja, en nabeschouwing duurt ergens tussen een half uur en een uur geloof ik!
      dinsdag 17 juni 2008 @ 09:13:22 #241
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_59452400
    Het zou een grote fout zijn om te winnen van Roemenië. Roemenië speelt namelijk op z'n max. Bij Italië en Frankrijk kun je er vergif op nemen dat ze gaan groeien in het toernooi. Kom je ze later weer tegen en ben je dan het haasje.

Daarom: geef ze de nekschot en laat de Roemenen winnen. Van de Roemenen win je in de halve finale toch wel.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
    pi_59452408
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
    Ik hoop dat Nederland verliest van Roemenie. Dan gaat Nederland + Roemenie naar de kwart finales. Italie + Frankrijk moeten dan opdonderen
    en dan hoop ik echt dat Nederland er in de 1/4 eruit vliegt.
    Onsportief gedrag wordt op de ene of de ander manier altijd bestraft !!!

Ik ga me ook echt rotschamen als het echt gaat gebeuren
    pi_59452689
    Gewoon winnen en dan hopen dat Spanje wel wint van Italië of Frankrijk. Al denk ik dat de kans groter is dat Spanje verliest van Italië of Frankrijk.
    pi_59452733
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Zou ook belachelijk zijn. Gelukkig is dat dan ook niet de bedoeling
    pi_59452753
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Wie zegt dat Roemenie niet gewoon op een normale manier van Nederland kan winnen?
    In het voetbal is namelijk alles mogelijk.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 09:36:16 #246
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_59452783
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef Klopkoek het volgende:
    Van de Roemenen win je in de halve finale toch wel.
    Net zoals in de kwalificatie zeker
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
    pi_59452790
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 07:53 schreef Mr_Rammstein het volgende:
    Volgens de Telegraaf:

[ afbeelding ]

Nog een best goed team, wat er staat
      dinsdag 17 juni 2008 @ 09:36:38 #248
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_59452791
    Precies, je moet de pot niet weggeven, maar je gaat ook geen kaarten en blessures oplopen.

Mocht de spits er door zijn ga je geen rode kaart pakken om de 2-1 te voorkomen nu lijkt me. Dat moet dan maar.

Dus het zal een sportieve wedstrijd worden van Nederland, maar niet een waarin ze tot het gaatje gaan. Mocht NL winnen, mooi meegenomen, wint Roemenie, ook best .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_59452794
    quote:
    Serieus

Nederland heeft aangekondigd de wedstrijd serieus te nemen. Bondscoach Marco van Basten wil dat de formatie "het positieve gevoel" van de zeges op Frankrijk en Italië meeneemt naar de volgende ronde. "Bovendien is elke wedstrijd belangrijk."
    (Nu.nl)
      Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2008 @ 09:37:20 #250
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59452804
    Lijkt me duidelijk,
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: