Dat is het grootste nadeel inderdaad, Turkse feesten schijnen altijd in de auto te worden gevierdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Woon er gelukkig ver genoeg vandaan, maar ik vrees weer een hoop getoeter vanuit als debielen rondrijdende auto's met Turken er in.
Turkije door, niks leuk aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Het leukste niet oranje voetbalavondje tot nu toe
De amusementswaarde was groot. Dat vind ik voorlopig het belangrijkste.quote:
Omdat Turkije simpelweg moest verliezen...quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de tv niet aan, maar hoor wel dat Turkije door is.
En waarom kreeg de keeper rood?
Gaan ze verliezen dinsdag?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Etcetera het volgende:
20:45 Turkije v. Duitsland
20-06-2008
20:45 Kroatië v. Portugal
21-06-2008
20:45 Nederland v. Zweden
22-06-2008
20:45 Spanje v. Roemenië
wie?quote:
Waarom heb je Roemenie anders tegen Spanje staan?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wie?
Nederland? mag hopen dat ze hun best gaan doenik hou niet van 'laten winnen'
Okquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Omdat nog niet alle poulewedstrijden zijn gespeeld, is onderstaand schema nog niet definitief.
^^ had ik over het hoofd gezien
We wonnen, voor het eerst in 100 jaar, met penaltys, van Zweden iddquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
Maar is Zweden al wel definitief dan? Sorry, ik kijk niet naar de andere wedstrijden.
We hebben een aantal jaar geleden toch heel mooi van de Zweden gewonnen? Of werden we nou juist uitgeschakeld?
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
We wonnen, voor het eerst in 100 jaar, met penaltys, van Zweden idd
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok![]()
van dat rijtje zijn alleen Turkije, Portugal en Nederland al zeker volgens mij.
Maar ik ga m'n bed in, Studio sportzomer heeft weinig te bieden vanavond
Dat was slechts 1x te zien en waarom het niet herhaald is weet ik niet maar het was allemaal voorbij, de bal was weg en hij kijkt een speler aan en duwt hem om. Daarvoor kreeg 'ie rood.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de tv niet aan, maar hoor wel dat Turkije door is.
En waarom kreeg de keeper rood?
Tja, je word al een dagje ouder hequote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik taai af, ben gaar van een weekend vol whisky.
Morgenochtend naar het ziekenhuis voor controle m.b.t. mijn knie (gaat uitstekend, ik laat waarschijnlijk de kruisband operatie niet uitvoeren...) en dan weer aan 'die Arbeit'...
Ja vreemd he? Bijna niemand rept erover, terwijl het mij echt een uniek moment lijkt. Maar op zich 2x scoren in de laatste 5 minuten is al een unicum op zich, misschien oversneeuwt dat de rode kaart welquote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan niets vinden verder over die rode kaart. Ik blijf dat heel gek vinden.
quote:Doelman Demirel kreeg in de 92e minuut nog rood en omdat Turkije alle wissels al had gebruikt moest veldspeler Tuncay op de goal. De Tsjechen probeerde in alle macht een kans af te dwingen om zo de nieuwe doelverdediger te testen. Maar de wedstrijd was al ver in de blessuretijd aanbeland en Tsjechië kreeg geen kans meer.
Hij staat thuis klaar, hopelijk woensdag of donderdagavondquote:Op maandag 16 juni 2008 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net het einde gekeken van Battlestar Galactica. Dat was spannend
In de herhaling heb je tot 2 keer kunnen zien dat de Turkse keeper nadat de bal al over de achterlijn was één van de Tsjechen een flinke duw gaf (hij duwde de Tsjech van hem af). Tsjech viel en keeper kreeg rood...quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan niets vinden verder over die rode kaart. Ik blijf dat heel gek vinden.
Yep.quote:
en dat vond je zeker heel ergquote:Op maandag 16 juni 2008 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Yep.
Had gisterenmiddag een whisky proeverij en ik had de eer om de whiskies in te schenken/tastemaster te zijn.
En aangezien je wel moet weten wat je uitschenkt, had ik het zeer zwaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |