Inderdaad, al die mensen die voor dat ze naar huis gaan op de fiets nog buienradar checken: Oh nu kan ik droog over en dan de volgende dag Ik was me toch een partij zeiknat geworden van die kutregenquote:
Ik word altijd zeiknat van gewone regenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, al die mensen die voor dat ze naar huis gaan op de fiets nog buienradar checken: Oh nu kan ik droog over en dan de volgende dag Ik was me toch een partij zeiknat geworden van die kutregen
Mja, die mensen zullen dezelfde zijn als die mensen die denken dat als ze een uurtje eerder weggaan op vrijdagmiddag, ze dan niet in de file komen te staanquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, al die mensen die voor dat ze naar huis gaan op de fiets nog buienradar checken: Oh nu kan ik droog over en dan de volgende dag Ik was me toch een partij zeiknat geworden van die kutregen
Oh ook zo herkenbaarquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die mensen zullen dezelfde zijn als die mensen die denken dat als ze een uurtje eerder weggaan op vrijdagmiddag, ze dan niet in de file komen te staan
Als het zou kloppen wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Buienradar is tof
Dat "oeh, sattelietbeelden, fapfapfap" altijdquote:
Hier droog met zonquote:
Daarop zie je gewoon wat er gebeurt. Of wou je dat bestrijden?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat "oeh, sattelietbeelden, fapfapfap" altijd
hoezo, het enige beeld wat klopt is dat van een uur geleden. Als je vooruit wilt kijken blijft het toch een gokquote:Op zondag 15 juni 2008 13:36 schreef JortK het volgende:
Het erge van buienradar is dat je alleen maar actuele beelden kan bekijken, als je verder dan twee uur vooruit wil kijken heb je al een probleem
*pakt uziquote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarop zie je gewoon wat er gebeurt. Of wou je dat bestrijden?
Ja, maar dat hou je toch. Het is maar net wat je een probleem noemt. Ik wil ook wel van tevoren weten wie het EK gaat winnen, wat het winnende nummer in de staatsloterij is of wanneer we dood gaan. En met weer voorspellen is het eigenlijk net zo, tot op zekere hoogte. En al die klaagtokkies die er geen fuck vanaf weten, en die dan gaan zitten janken dat iemand anders er eens een keertje naast zit, nou ja. Die moeten maar blij zijn dat ze nog wat te klagen hebbenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:36 schreef JortK het volgende:
Het erge van buienradar is dat je alleen maar actuele beelden kan bekijken, als je verder dan twee uur vooruit wil kijken heb je al een probleem
Nee dat zie je niet, het is een voorspelling!quote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarop zie je gewoon wat er gebeurt. Of wou je dat bestrijden?
De radarbeelden zijn de radarbeelden. En de voorspellingen zijn "verwachtingen". Ik kots een beetje op kutvolk wat dan meteen met het vingertje staat te zwaaien van "ja maar dat zei je niet. Je zei voorspellingen. Dus nu heb ik recht op mooi weer want dat heb JIJ voorspeld. Betale betale!" kut-nederlanders ook.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:40 schreef JortK het volgende:
Nee dat zie je niet, het is een voorspelling!
Het gaat erom dat mensen dus zeggen "maar op buienradar zie ik geen regen". Die gaan er klakkeloos van uit dat dat ding klopt.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoezo, het enige beeld wat klopt is dat van een uur geleden. Als je vooruit wilt kijken blijft het toch een gok
Dat zijn dus debielen, danquote:Op zondag 15 juni 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
Het gaat erom dat mensen dus zeggen "maar op buienradar zie ik geen regen". Die gaan er klakkeloos van uit dat dat ding klopt.
Zo, nu ga ik weer even kijken bij Faller en zo. Ik heb een thema in mijn hoofd, alleen die Duitsers zijn weer eens iets te patriotisch ingesteldquote:
Wat ga je maken?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, nu ga ik weer even kijken bij Faller en zo. Ik heb een thema in mijn hoofd, alleen die Duitsers zijn weer eens iets te patriotisch ingesteld
Anders wordt het verdomd veel handwerk
Geen duits landschap, waar die idioten altijd vanuit gaan. Altijd weer een bergje, zooi geiten op de berg en een tunnel is ook zo saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |