contact is met een c (quote:Op zondag 15 juni 2008 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 2 zussen en 2 broers
En écht kontakt met 1 zus en 1 broerDie andere twee mag je hebben
50+ spelling denk ikquote:Op zondag 15 juni 2008 01:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
contact is met een c (sorry)
geen capucinno?? Ik eet zo een bakje yoghurt, en ga dan eerst eens even een rondje hardlopen. Kijken hoe de schouder dat verdraagd.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!
We ontbijtenhier met brood en aardbeien.Ik mis mn cappuccino!
heel slechte gastvrouw!!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is best een slechte gastvrouw.
Ze ligt nu ook nog te slapen.:N Ga dr zo maar eens wakker maken.
de schouder heeft dat dus niet verdragen. Men, wat doet dat pijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
geen capucinno?? Ik eet zo een bakje yoghurt, en ga dan eerst eens even een rondje hardlopen. Kijken hoe de schouder dat verdraagd.
wat ellendig zegquote:Op zondag 15 juni 2008 10:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de schouder heeft dat dus niet verdragen. Men, wat doet dat pijn.
Thanks, en Peri ook. Ik had gedacht dat hardlopen wel goed zou gaan, maar nu ben ik dus de komende tijd verbannen tot geen sport.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat ellendig zegbeterschap met je schouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |