SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DuitseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vrouwen kijken
Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die 'kids' zeggen
Mensen die naar Duitsland gaan om te winkelen
Mensen die naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DuitseJe vergeet nog mensen die in Duitsland wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vrouwen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen moest ik wel ff lachen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:55 schreef siemi het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Heb wel lelijke vriendinnen gehad vroeger, maar toen ik eindelijk een mooie had heb ik die maar contractueel vastgelegd (trouwakte dus).
Uiteraard eet ik thuis!
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:17 schreef schatje het volgende:
Mijn man vertelde dat ie bij het Kruidvat in de rij een mooie vrouw had gezien, lekker kontje en mooie tieten enzo. Toen zei ie maar weet je wat het was mop? Hij had mij in de tussentijd alweer zowat op de kast.Maar het had wel kont en tieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen moest ik wel ff lachen.
Iemand vroeg er naar, waarop ik bevestigde dat ik thuis eet. Mijn vrouw kan namelijk supergoed koken.quote:
Ik houd van vrouwen die supergoed kunnen koken.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:25 schreef siemi het volgende:
[..]
Iemand vroeg er naar, waarop ik bevestigde dat ik thuis eet. Mijn vrouw kan namelijk supergoed koken.
had jij eigenlijk al een foto van je kut gepost op fok!?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:07 schreef Lakitu het volgende:
'Kids'.
Getrouwde mannen op fok.
Oude mannen op mijn internet.
Jij bent toch een kookhomo?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had jij eigenlijk al een foto van je kut gepost op fok!?
oh god!quote:
je weet me te vinden als ie je niet meer moet. ik ben niet vies van tweede handsjes.quote:
je schudt ze vandaag wel uit je mouw he? hebje weer aan de schnapps gezeten?quote:
lol. geef eens wat voorbeeldjes.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef skiczukie het volgende:
Een echte man kan niet zo vrouwelijk praten over koken zoals jij dat doet.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef -skippybal- het volgende:
Lekker voor je! Als je 'kids' zegt verdien je het.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:17 schreef schatje het volgende:
Mijn man vertelde dat ie bij het Kruidvat in de rij een mooie vrouw had gezien, lekker kontje en mooie tieten enzo. Toen zei ie maar weet je wat het was mop? Hij had mij in de tussentijd alweer zowat op de kast.Mooie hindoemeisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen moest ik wel ff lachen.
![]()
En die snorhaartjes kun je er met een pincet uittrekken.
Inderdaad, get off my internetzquote:Op zondag 15 juni 2008 13:07 schreef Lakitu het volgende:
'Kids'.
Getrouwde mannen op fok.
Oude mannen op mijn internet.
Nee, wel een foto van je moeder haar kut.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had jij eigenlijk al een foto van je kut gepost op fok!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |