En nou weer aan het werk..
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 07 November 1999).]
....
Wie heeft dat ook?...tevens de streams op http://bigbrother.veronica.nl/? werken niet ik moet er van
Stream 1: BBer's op de banken, ze zijn erg enthousiast.
Stream 2: nog steeds Jerry Springer to hot for TV
Typisch Veronica.. je hebt 53 dagen geen tv gekeken, en wat krijg je voorgeschoteld. JERRY SPRINGER !!! Nog van de concurrent ook (SBS), als ze slim zijn slaan ze hier een slaatje uit
Ruud lijkt trouwens in de zevende hemel. Zal als vervent(sp?) hooligan het matten in die show wel leuk vinden
Come to think of it....Volgens mij mag V dit helemaal niet doen, een huurvideo op het internet uitzenden (auteursrechtelijk gezien dan)
Streams zelfde beeld als vorige posts
Regie: "Zo kan televisie dus ook zijn, he"
Wat ik mij afvraag is het volgende: De show van JS was volledig te volgen op stream 2 zouden daar auteursrechten over betaald zijn??? Volgens mij mag dit niet!
Bestorming van het BB-huis door Cambuur-supporters. Denk dat dat die schreeuwerij van vanmiddag was. Ik ga FF kijken..
00.40
Willem, Ruud, Cyrille en Anouk kaarten, van de rest nog steeds geen spoor. Het gesprek is niet goed te verstaan.
01.00 R, A en C in de tuin. gaan nu naar bed.
[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 08 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 08 November 1999).]
Het gebeurt wel meer rond deze tijd. Ook zijn er dacht ik rond deze tijd vaak gedurende een 15 a 30 min de kleurenbalken te zien. Misschien heeft het te maken met het wisselen van ploegen.
.
hmmm blijkbaar slapen ze nog.
str.1 de beroemde kast
str.2 wk
str.3 wk
str.4 tuin, met de buitengeluiden van de eerste forensen
Tjeeeeeeeee, wat was het weekend internet traag of heeft dat nu alleen aan mij gelegen?. Terwijl ik kabel heb
Maar goed het is 7.47 en ik zie dat de camera's weer doen, die kon ik ook niet zien bij http://bigbrother.veronica.nl/? dat zal dan aan hun wel liggen neem ik aan.
Maar ik zie dat ze buiten aan het filmen zijn, bij een vrachtwagen en ik zie mensen lopen, wat zal dat te betekenen hebben?..Ik ben benieuwd....oooh nu weer de kipjes ,het is nog uiterst rustig in huize BB, verder dus niet veel te vertellen nog.
Echt veel te doen om Almere, let op:
Stream 1 : 4 kippen tokken in het rond.
Stream 2 : waslijn is in beweging
Stream 3 : opnieuw nu 5 kippen
Stream 4 : waslijn met 6 wasknippers.
Eruuuuuuuuuuug spannend allemaal, ik ben benieuwd wanneer de 6de kip erbij komt
9.43 Ik zag even een slaperig koppie door het beeld lopen van Ruud. Daarna is het weer erg rustig in huize BB.
Iedereen zit aan de keukentafel te ontbijten. Het is nominatiedag, maar de sfeer is behoorlijk ontspannen.
Men heeft het over ontbijtgewoontes. Karin ken een Amerikaan(se?), "die vindt het echt belachelijk dat wij chocola op ons brood smeren. Maar doughnuts zijn dan weer heel gewoon" Kortom: reutel-de-keutel.
Es kijken hoe lang het duurt voordat Ruud met een verhaal komt over de ontbijtrituelen van de Siamese dwerg-eskimo's in Zuid-Tzatzikistan.
Voel ik hier enige wrijving of lijkt dat maar zo.....
10:47
Maurice, Karin en Anouk zijn aan het sporten in de tuin, herstel karin is nu binnen en doet daar samen met Cyrille rek en strek oefeningen.
quote:
op 11-08-1999 om 11:05 AM schreef Arcee het volgende:
Pinda?
Ja, daar bedoelden ze Cyrille mee. Walgelijk dus gewoon.
quote:
op 11-08-1999 om 10:41 AM schreef sombie het volgende:
Willem en Ruud praten het goed door te zeggen dat het te maken heeft met het feit dat ze uit Tilburg komt want Tilburg en Breda is als water en vuur.
Dit stukje zegt wel alles over Ruud en Willem, of liever gezegd hun IQ.
Go Bart! Hij zegt er tenminste wat van.
Willem en Bart liggen te praten over het feit dat Barts shag op is en dat hij dus nu zal moeten stoppen met roken.
quote:
op 11-08-1999 om 11:12 AM schreef sombie het volgende:
Ja, daar bedoelden ze Cyrille mee. Walgelijk dus gewoon.
Waarschijnlijk zijn dat zelf "pinda's" geweest die dat riepen. Ik ken een hoop "pinda's" en die noemen zichzelf altijd zo of "blauwen"....
Maarja, walgelijk is het wel ja.
Willem en Bart zijn aan te Tafeltennissen.
K. M. en A. voor mij niet zichtbaar.
Voor Sombie: nominaties zijn pas laat in de middag en worden binnen een uur aan de bewoners bekend gemaakt dit omdat de vorige keer de spanning om te snijden was. (geen leuke TV)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |