Dank je wel, we zijn ook eenvoudige mensenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef Lishe het volgende:
Madelieve, helemaal mooi! Die kleuren en zo mooi eenvoudig!
Dat was nou precies wat ik dacht, zulke leuke kaartjes om te krijgenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:15 schreef Madelieve het volgende:
DC en Liza, wat een vrolijke en lieve kaartjes, daar word je toch helemaal blij van als je dat in je brievenbus vindt!
Geweldig leuk kaartje. Heb je dit zelf ontworpen of komt hij uit een bepaalde serie?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:45 schreef OooLizaooO het volgende:
Origineel kaartje DC.
Ook even dat van Ben (het groen slaat een beetje raar uit op de foto, is in het echt veel feller):
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
heel leuk kaartje Liza
heb je nog een foto van de tekst aan de binnenkant? ik kan m niet zo goed lezen en vind t wel leuk om te lezen (t gedichtje bedoel ik)
wat ik ook heel leuk vind is dat jullie de trotse grootouders ook benoemen
We hebben het laten ontwerpen door iemand die ook kinderboekjes tekentquote:Op zondag 21 september 2008 13:52 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Geweldig leuk kaartje. Heb je dit zelf ontworpen of komt hij uit een bepaalde serie?
Jij hebt de ongecensureerde jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Troel het volgende:
8< plaatje geknipt >8
Ik heb hem nog steeds
LOL, ik heb een heel andere![]()
Die aap waar Xarno in ligt is 1 meter 60 en van pluchequote:
Wat leuk Diaan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nu hebben we morgenavond een gesprek met een ontwerperEn die gaat voor ons vrijblijvend en naar onze smaak een kaartje ontwerpen. Ben erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |