bepaal jij dat??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:12 schreef right_turn het volgende:
Op normale vragen geef ik antwoord. Of we het bed gedeeld hebben is niet van belang. Punt!
Ik heb nog een dvd speler inruil voor batsen. Oh-nee, op right-turn methode zou dat zijn; dvdspeler ruilen om naar je labiele tranentrekkende irritante verhalen te luisteren om vervolgens afgescheept te worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als je een Plasma TV meeneemt mag je wel een keer bij mij eten, maar ga me daarna niet lastigvallen met sms'sjes
was een grapje schat, ik heb geen tranentrekkende verhalen voor je helaas, dit was even om te laten zien hoe belachelijk het sms je was van dat meisje / vrouwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb nog een dvd speler inruil voor batsen. Oh-nee, op right-turn methode zou dat zijn; dvdspeler ruilen om naar je labiele tranentrekkende irritante verhalen te luisteren om vervolgens afgescheept te worden.
denk je nou echt dat iemand daar in traptquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:28 schreef right_turn het volgende:
[..]
Haha, dat was een grapje van die foto's. En zo expliciet had het ook weer niet gehoeven!
Just kiddingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
denk je nou echt dat iemand daar in trapt![]()
ik snap dat je best lullige reactie's krijgt maar ja als je zelf een cynisch bedoeld grapje niet snapt.
Trek hier gewoon een les uit. Dat grietje is gewoon een rare, en laat haar gewoon verder met rust
blijkbaar wil ze je niet, en na zo'n sms'je zou jij haar ook niet meer moeten willen, maar blijkbaar
is het muntje nog niet gevallen bij je.
man, ik heb al spijt dat ik ooit op dit topic heb gereageerd,
Beetje jammer dat die andere baggerusers niet uitgeroeid zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:11 schreef Godshand het volgende:
ah kijk, P-L's nachtbagger is weggehaald
Zij rookt zelf ook niet en heeft een klein kind, you do the math!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef MrDice het volgende:
Ik denk dat dame in kwestie geen zin had in een NSB-achtige anti-rookbeleid aanhanger.
Schandequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:11 schreef Godshand het volgende:
ah kijk, P-L's nachtbagger is weggehaald
Ja, belachelijk. Ik had gevraagd om alles na 0.00 te wissen maar dat was te veel gevraagd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Liquidootje het volgende:
Raar, er was veel meer weggehaald en nu is ook heel veel weer terug.
Ik mag jou anders graag een platform bieden met een touw om je nek en een valluik hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef FreddyVork het volgende:
Hele topic weghalen zou mijn voorkeur hebben.
'We bieden gestoorden geen platform'
Als je dát nou eens tegen die 'vriendin' van je zou zeggen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik mag jou anders graag een platform bieden met een touw om je nek en een valluik hoor!
Het is niet een kwestie van niet kunnen zeggen maar van niet willen zeggen. Met haar heb ik nog een emotionele binding. Met anoniem forumuitschot nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Als je dát nou eens tegen die 'vriendin' van je zou zeggen...
Ik sluit inderdaad niet uit dat ze de laatste maanden onder veel stress geleefd heeft en nu ze in wat rustiger vaarwater is gekomen dat het zich op deze manier uit. Opgekropte stress, die nu los komtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef DANILXL het volgende:
moet je terug sms en of ze psychisch wel helemaal in orde is? dit lijkt me een gevalletje traumatische ervaring. zeker omdat ze ook al een kind heeft is uitermate verdacht.
jij bent echt een rare, je gooit iets in het openbaar en als je dan kritiek krijgt voel je je beledigd en ga je bij de mods smeken om alles na 12 uur weg te halen. Post dan gewoon niet en los het zelf op zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Ik had gevraagd om alles na 0.00 te wissen maar dat was te veel gevraagd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zij rookt zelf ook niet en heeft een klein kind, you do the math!
Zij spreekt niet meer met je en heeft je DVD-speler afgepakt. You do the math.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:00 schreef right_turn het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van niet kunnen zeggen maar van niet willen zeggen. Met haar heb ik nog een emotionele binding. Met anoniem forumuitschot niet
Het is maar net hoe je kritiek definieert. Ik heb niets tegen kritiek en ik verwelkom de kritische mening van een ieder in mijn mooie topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:33 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
jij bent echt een rare, je gooit iets in het openbaar en als je dan kritiek krijgt voel je je beledigd en ga je bij de mods smeken om alles na 12 uur weg te halen. Post dan gewoon niet en los het zelf op zou ik zeggen
Wie de schoen past, trekt hem aan, zou ik zo zeggen. Rekenwonder!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:41 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Zij spreekt niet meer met je en heeft je DVD-speler afgepakt. You do the math.
Jij opent een topic over je rare vriendin, en als mensen daarop reageren ga je haar verdedigen en ga je andere mensen afzeiken. You do the math.
You, dear sir, are a lousy mathematician.![]()
en tief nou maar een slotje op deze bagger.
Ik heb mijn vrouw en mijn DVD-speler nog, wonderboy.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:46 schreef right_turn het volgende:
[..]
Wie de schoen past, trekt hem aan, zou ik zo zeggen. Rekenwonder!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw en mijn DVD-speler nog, wonderboy.
Of dat ze die persoonlijke berichten-functie eens wat vaker gebruiken!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Re het volgende:
Laten we gewoon eens aardig tegen elkaar doen ofzo...
neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:03 schreef Re het volgende:
Laten we gewoon eens aardig tegen elkaar doen ofzo...
Nee. Ik had ook m'n echte naam als gebruikersnaam kunnen kiezen, maar door deze te kiezen eer ik de zwakkere in de samenleving, in dit geval in de persoon van Freddie Vork.quote:
en dan is het niet aan jou om een topic te verbaggeren anders blijf je maar lekker in je ONZ speelbakquote:
Weet je wat het is. Normaal sluiten ze het uit zichzelf als het uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Ik had gevraagd om alles na 0.00 te wissen maar dat was te veel gevraagd.
nou vooruit danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:09 schreef MrDice het volgende:
Dit was toch het openbare Schop-Onder-Hol-Van-Psycho-TS Topic?
If not, sorry Re
iedereen heeft zijn eigen leercurve. Check zenne pelke dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:11 schreef FreddyVork het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan je niet-mannelijke manier van handelen in deze zaak overigens. Slappe hap. Ik zou me doodschamen.
Kijk ik had kritiek op het feit hoe jij tegen je ex reageert. Je ontkent dat je nog iets voor haar voelt, maar loopt haar hier te verdedigen dat ze het misschien o zo druk heeft enzo. Geen fuck mee te maken, tegen mij praat niemand zo. Punt uit. Tis toch niks mee om te vragen of je al met haar naar bed bent gegaan. Hoe ver zat je in je relatie. Daarna reageer jij heel kinderachtig op onze normale vragen. En ga je de mods erbij halen om onze comments weg te halen. Had dan niet gepost, er zitten eenmaal niet alleen ja knikkers op fok die jou zielig vinden,. er zijn ook mensen die je gewoon keihard de waarheid zeggen. WIl je dat wel of niet lezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je kritiek definieert. Ik heb niets tegen kritiek en ik verwelkom de kritische mening van een ieder in mijn mooie topic.
Helaas kwamen jij en wat andere nachtelijke posters niet verder dan niet ter zake doende zwakzinnig geneuzel. Het zou te ver gaan om dat kritiek te noemen.
ik post nooit in ONZquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
en dan is het niet aan jou om een topic te verbaggeren anders blijf je maar lekker in je ONZ speelbak
Als je hier maar gewoon wegblijft met je topic kapingen met "leuke" plaatjes, voor de rest kun je in R&P FB terechtquote:
Dat onderdanige ligt echt bij jezelf. Niet zo piepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn eigen leercurve. Check zenne pelke dan.
Meneer know-it-all
In KLB en ONZ zou ik er ook geen problemen mee hebben. Het is een openbaar forum en ook loonies hebben internet. Dus ja, bepaalde reacties kun je verwachten als je een topic opent. Maar als je dan een verzoek doet om het topic op te schonen van een aantal mensen die zichzelf duidelijk niet onder controle hebben, krijg je te horen dat je het zelf mag gaan uitzoeken. Met als resultaat een verbaggerd topic met toestemming van de mod van dienst.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Normaal sluiten ze het uit zichzelf als het uit de hand loopt.
Maar zodra iemand erom vraagt dan doen ze het natuurlijk niet, want dan geldt Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten.
Jeweetstochwall!!!11
zeikerd... iedereen heeft recht op zijn of haar mening, alleen bagger wordt verwijderd en dat heb ik gedaan dus nou niet gaan lopen janken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:19 schreef right_turn het volgende:
[..]
In KLB en ONZ zou ik er ook geen problemen mee hebben. Het is een openbaar forum en ook loonies hebben internet. Dus ja, bepaalde reacties kun je verwachten als je een topic opent. Maar als je dan een verzoek doet om het topic op te schonen van een aantal mensen die zichzelf duidelijk niet onder controle hebben, krijg je te horen dat je het zelf mag gaan uitzoeken. Met als resultaat een verbaggerd topic met toestemming van de mod van dienst.
En bedankt!
Slotje!
Adios!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |