Het topic gaat niet over een DVD-speler maar over mijn vriendin die een gedaantewisseling ondergaan heeft en die na vanavond onderweg is een vage herinnering te worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:54 schreef Nies het volgende:
[..]
Een heel topic vollullen vind ik toch aardig moeilijk doen
Zo te horen is dat voor jou een stuk lastiger dan voor haar..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef right_turn het volgende:
[..]
Het topic gaat niet over een DVD-speler maar over mijn vriendin die een gedaantewisseling ondergaan heeft en die na vanavond onderweg is een vage herinnering te worden.
Jouw vriendin die liever jouw dvd-speler ipv jou heeft. Die vage herinnering had ze al moeten zijn toen je dat sms-je gelezen had. Zo'n 'vriendin' heb je toch werkelijk nog minder dan niks an?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef right_turn het volgende:
[..]
Het topic gaat niet over een DVD-speler maar over mijn vriendin die een gedaantewisseling ondergaan heeft en die na vanavond onderweg is een vage herinnering te worden.
Niet jouw vriendin meer, toch? Zij geeft iig aan geen interesse meer te hebben, en als ze echt zo spiritueel gegroeid is dan zal ze vast wel weten wat ze doet. En als ze nog iets met je wilde had ze dat wel laten weten.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nope, het is over. Next girl! Slotje!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef shut.up.and.love het volgende:
[..]
Niet jouw vriendin meer, toch? Zij geeft iig aan geen interesse meer te hebben, en als ze echt zo spiritueel gegroeid is dan zal ze vast wel weten wat ze doet. En als ze nog iets met je wilde had ze dat wel laten weten.
Dus wees blij dat het niet lang geduurd heeft en verder gaan met je leven, on to the next girl!
Heb je d'r nog gesproken?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nope, het is over. Next girl! Slotje!
zonde van een goede dvd-speler...quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nope, het is over. Next girl! Slotje!
Ja inderdaad. Kan je die niet gewoon terugvragen ? Het is idioot dat ze denkt dat ze die mag houden als vergoeding.quote:
"Ik heb je huis wel verdient na al die keren dat je bij mij bent wezen etenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:52 schreef vipergts het volgende:
Gescheiden vrouwenje zou denken dat ze dan inmiddels weten hoe het NIET moet maar veranderen homaar wees blij dat het bij een dvd speler gebleven is en je niet je halve huis aan d'r kwijtraakt.
Ik heb wel eens naiefe vrouwelijke users gezien... maar kwa mannelijke users sta je nu op #1quote:Op zondag 15 juni 2008 12:49 schreef right_turn het volgende:
Omdat haar ex een enorme klootzak is. Nu heeft ze er wel een handje van om op dat soort van types te vallen. Buitenlanders, portiers, pooiers, voetballers. Zij weet dat ik niet zo ben.
Maar mensen kunnen veranderen en zij is ook veranderd. Zij is mentaal en spiritueel gegroeid en haar ex is niet meegegroeid. Zij heeft vervolgens voor zichzelf en de kleine gekozen ook al betekende dat in financieel opzicht een stapje achteruit.
Je kunt het woord niet eens spellen, dus... /carequote:Op maandag 16 juni 2008 14:50 schreef l3laster het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naiefe vrouwelijke users gezien... maar kwa mannelijke users sta je nu op #1
Lees je eigen post nog eens 10 x.. van wie is het kind eigelijk van de neger? de portier? de pooier? of de voetballende werkloze buurman
Weet je, ik kan van alles doen. Ik kan aangifte bij de politie doen, ik kan onaangekondigd bij haar voor de deur gaan staan, ik kan de deur intrappen, ik kan de ruiten ingooien, het kinderzitje van haar fiets meenemen, zoveel overlast veroorzaken dat ze uit haar flat wordt geflikkerd, maar dat doe ik allemaal niet omdat ik om haar geef.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:09 schreef Heremeteit het volgende:
Zo'n dvd speler kost niet veel natuurlijk maar het is wel enorm flauw van d'r om 'm achterover te drukken. Om het niveau aan te geven zou ik bijna zeggen, ga naar de politie en doe er aangifte van. Niet dat ze veel zullen doen, maar misschien dat een telefoontje van onze blauwe vrienden d'r toch wakker maakt (al is dat niet heel waarschijnlijk).
Ik snap het nooit van die wijven met kinderen. Hebben ze zich voortgeplant en opeens verliezen ze elke vorm van eer en zelfrespect. Je schreef dat ze een uitkering krijgt, dat is ook een goed voorbeeld. Als je aan de uitkering moet betekent dat gewoon dat je je geen kind kunt veroorloven. Dat d'r man een klootzak is en is weggelopen doet daar niks aan af. Nu zijn wij het, de hardwerkende belastingbetaler die voor haar dure hobby op kunnen draaien. Als ze bij werkgevers hetzelfde doet als bij jou is het geen wonder dat ze een uitkering heeft trouwens. Geeft maar weer aan dat die wijven op sommige momenten gewoon iedere fatsoensnorm overboord gooien, zeker als het om 'lovers' gaat.
Goh.. je bent 1 van de weinige in r&p die zo denkt.. al dat gekras hierquote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef right_turn het volgende:
[..]
Weet je, ik kan van alles doen. Ik kan aangifte bij de politie doen, ik kan onaangekondigd bij haar voor de deur gaan staan, ik kan de deur intrappen, ik kan de ruiten ingooien, het kinderzitje van haar fiets meenemen, zoveel overlast veroorzaken dat ze uit haar flat wordt geflikkerd, maar dat doe ik allemaal niet omdat ik om haar geef.
Ook al is ze nu heel onredelijk, ze betekende veel voor me. Duidelijk is dat zij geen contact meer wil hebben en mocht zij dat wel willen dan ligt het initiatief daartoe nu bij haar. Ik heb er vertrouwen in dat ik vast wel over haar heen kom.
Ach.. dvd-spelers kosten tegenwoordig toch geen drol meer..quote:
30 tientjes. looolllereins!!111!!!!!11quote:Op maandag 16 juni 2008 16:33 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ach.. dvd-spelers kosten tegenwoordig toch geen drol meer..
Heb ze voor 30 euro in de winkels gezien..
Denk dat ze die 30 tientjes wel mag houden.. meer is ze (duidelijk) niet waard
Ze is alle tientjes in de wereld waard!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:33 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ach.. dvd-spelers kosten tegenwoordig toch geen drol meer..
Heb ze voor 30 euro in de winkels gezien..
Denk dat ze die 30 tientjes wel mag houden.. meer is ze (duidelijk) niet waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |