Wilde ff checken hoever jullie zijn, tis nog maar 2 weken enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inWe hebben nog redelijk veel tijd om het een en het ander voor te bereiden.
![]()
[..]
Zover ik weet is er niemand van ons naar de DTM op Zandvoort geweest. Of er iemand van FOK!Sport is geweest kan ik zo ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:05 schreef Artbij het volgende:
Waar zijn de foto`s van de DTM op zandvoort? Of heb ik die gemist?
Of er een persaccreditatie in zit weet ik nog nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wilde ff checken hoever jullie zijn, tis nog maar 2 weken enzo
Raar, er was toch redelijk veel animo voor. Is het Fok! niet gelukt om accreditatie te regelen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zover ik weet is er niemand van ons naar de DTM op Zandvoort geweest. Of er iemand van FOK!Sport is geweest kan ik zo ook niet zeggen.
De accreditatie was afgewezen door het ontbreken van een perskaart. Voor pers zonder perskaart is altijd maar weinig plek bij de internationale sportevenementen. Deze keer waren we dus uitgeloot.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:02 schreef Artbij het volgende:
[..]
Raar, er was toch redelijk veel animo voor. Is het Fok! niet gelukt om accreditatie te regelen?
Ik ga er beetje vanuit dat als ik gewoon een kaartje moet kopen ik geen permissie heb om met me camera met lens naar binnen te mogenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of er een persaccreditatie in zit weet ik nog nietMocht dat niet zo zijn, en als je dan toch foto's beschikbaar wilt stellen, zou je er dan een review van willen maken? Dus inclusief tekst.
?
Ik had begrepen dat je als organisatie (als Fok dus) zelf perskaarten mag uitgeven.....quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef sanger het volgende:
[..]
De accreditatie was afgewezen door het ontbreken van een perskaart. Voor pers zonder perskaart is altijd maar weinig plek bij de internationale sportevenementen. Deze keer waren we dus uitgeloot.
Dat mag ook. Nadeel daarvan is dat die perskaart eerst bekendheid zal moeten krijgen voordat die dezelfde rechten geeft als een NvJ perskaart bv.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat je als organisatie (als Fok dus) zelf perskaarten mag uitgeven.....
Vertel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat mag ook. Nadeel daarvan is dat die perskaart eerst bekendheid zal moeten krijgen voordat die dezelfde rechten geeft als een NvJ perskaart bv.
Daarnaast is er voor de autosport sinds kort een nieuwe KNAF perskaart die alleen beschikbaar is voor de prof fotografen (meer dan 75% van het inkomen uit autosportfotografie). Dit alles naar aanleding van Bavaria City Racing 2007.
Wat wil je wetenquote:
Nou ja...bijv. die aanleiding?quote:
Dat zit er inderdaad vast niet inquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga er beetje vanuit dat als ik gewoon een kaartje moet kopen ik geen permissie heb om met me camera met lens naar binnen te mogen
Ik weet niet of je al wat van PR afdeling weet over woodstock aan de maas maar ik moet me helaas terugtrekken hiervoor want me kat is ziek dus ik blijf liever bij hem dit weekend om goed voor hem te kunnen zorgenquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad vast niet in![]()
Mijn aanvraag ligt nog steeds bij PR, nog geen reactie gehad. Zal er eens even achteraan!
Niet namens FOK! naar mijn weten. Weet wel dat het nu te laat is voor een persaanvraag ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:31 schreef Robertje het volgende:
Gaan er nog fotografen naar Beatstad?
ik hoor net dat ik voor een andere website daar foto's mag maken, wel alleen van publiek en wat overzichtsfoto's....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:31 schreef Robertje het volgende:
Gaan er nog fotografen naar Beatstad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |