Ga ik toenjust even naar een frituur omdat ik net vanmiddag was wezen winkelen in Monchengladbach he.
DEUTSCHLAND ! DEUTSCHLAND ! DEUTSCHLAND ! De mensen zijn er veel vriendelijker en aardiger en ik krijg steeds meer restecpt voor Duitsers. Misschien ben ik wel een beetje fan
Maar goed dat terzijde. Ik week af van mijn normale patroon en stapte een vetbak binnen in een dorp waar ik nog nooit geweest was omdat ik er toch langkwam. Dus ik bestel me zo een frietje sate, 2 bamiblokken en een gehaktstaaf. Zegt die wijf achter de balie zo van: Meneer wil een frietje Sate-Ole, 2 Oranje Bami's en een Euro 2008 stick. Ik zoe: WTF

Volgens mij zei ik toch echt van: Frietje sate, 2 bamiblokken en een gehaktstaaf.
Dus ik dat nog een keer herhalen tegen dat stuk onopgeleid tuig achter de toonder, ik zeg: Frietje sate, 2 bamiblokken en een gehaktstaaf.
Ja meneer, dat zei U net ook al, maar aangezien Oranje het zo goed doet hebben we al het frituursel een EK naam gegeven en check ons frituurvet eens: ORANJE !11___1111!11 1 1111
Ja dan gaat het zelfs voor mij te ver. Dus ik liet die kuthoer even alles uitbakken en in een zakje doen, moest ik iets van rond de 8 euro betalen ofzo. Leg ik daar 3 voetbalplaatjes neer die ik in mijn beurs had zitten om aan mijn neefje te geven omdat dat nog de ontbrekende spelers waren: Gattuso, Matusiak en ene van Rusland geloof ik.
Dus die vrouw kijkt me echt aan zo van:

. Dat is niet echt een geldig betaalmiddel he meneer ? Ik zo: Waarom dat niet, U mag wel alles EK naam geven en ik mag hier niet met EK geld betalen ? Wat een kuttent zeg.
Ben ik naar buiten gelopen, schopt mijn mattiej nog ff zoen Ola bak omver
Daarna ben ik Chinees gaan halen, daar deden ze tenminste niet zo Enorm Kinderachtig (EK whehehe).
Klacht: Kut Frituurs met acties. Ik wil chinezen in frituur zien, die snappen dat tenminste nog niet
Even een voorbeeld -> Oranjeburger :