Ja dus, en doen dusquote:Op zondag 15 juni 2008 00:17 schreef Messenga het volgende:
Willik ook wel. Maarja.
quote:
Goede keus, hier net een kapsalon weg zitten werken.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:24 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga even een shoarmaatje halen denk ik, aangezien de avondwinkel dicht is en ik lekkere trek heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:34 schreef Logician het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is... het is gewoon 10maal kut.. maar soms moet je gewoon een beslissing met je hoofd maken en proberen zoveel mogelijk dat krampgevoel in je maag te negeren ..
Ik ga slapen, slaaplekker iedereen en heeeel veel sterkte messenga
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:40 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, OK. De meeste mensen vinden het er wat over, denk ik. Rond de twintig.
Wat win ik?!quote:
Ga ik ook eens proberen bij je.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:23 schreef Tegan het volgende:
Was net wat drinken in de stad, komt er zo'n kerel naast me zitten. Is hij en lelijk, te oud, en had hij lelijke tanden, en kon hij maar drie woorden Nederlands! Denkt hij toch nog dat hij een kans maakt met zijn "Shall we go somewhere quiet so we can talk?".
Point made.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:40 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, OK. De meeste mensen vinden het er wat over, denk ik. Rond de twintig.
Dan is mijn kans op succes dus aanzienlijk groter.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar, dat kan niet. Want je bent en niet lelijk en niet oud. En je kan Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |