Youtube afstruinen he, er is echt plenty zat genoeg te vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zulke fragmenten zijn moeilijk te vinden. Eigenlijk zijn er alleen fragmenten van wedstrijden die live op televisie zijn geweest te vinden. Of legendarische goals.
Ja, dat kunnen ongeveer 8000 verschillende doelpunten uit Zuid-Amerika zijn. Om te beginnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iets met: GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Yup, doe m'n best. Heb YouTube al aardig leeggetrokken, maar soms is het kwaliteit van het geluid ook niet super. In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Youtube afstruinen he, er is echt plenty zat genoeg te vinden
Jeequote:Op maandag 23 juni 2008 11:02 schreef RayMania het volgende:
In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.
Dat komt goed uit, dan kan ie in de Kerstvakantie lekker gaan youtubenquote:
Goed bezig! Erg leuk om te doenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
..In ieder geval kan ik zeker 15 edities voort.
Rondes wat korter maken misschien? Gewoon een week of zo, klaar. Houdt de vaart erin. Hoeveel inzendingen zijn er nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:40 schreef RayMania het volgende:
Kickje. WIl nog niet echt vlotten met het insturen.
Oh, valt mee als ik nu tel. Toch een stuk of 30quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondes wat korter maken misschien? Gewoon een week of zo, klaar. Houdt de vaart erin. Hoeveel inzendingen zijn er nu?
Laat het maar zo. Anders zijn we in september klaar. Je hebt nu de ideale mix.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, valt mee als ik nu tel. Toch een stuk of 30. Ben ik zeer tevreden mee!
Een week wil ik best doen, maar dan vind ik tien fragmenten weer teveel per keer.
Idd Ray, schiet op met die punt'nquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
De deadline is voorbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |