OK, je wilt blijkbaar graag horen dat ik geen verstand van sparren heb en jij wel. Nou, bij deze. Dat doet helemaal niéts af aan het feit dat ik het misselijkmakend en onprofessioneel van Hans Nijman vond.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:22 schreef gomi het volgende:
[..]
.
maar als je niets weet over ongelukken tijdens sparren, weet je waarschijnlijk niets over sparren en dus ook niets over t evt opfokken voor een partijtje sparren.
al is t wel zo dat t niet gebruikelijk is bij sparren om zo op te fokken als Hans deed, dat past meer bij een partij. Al zijn er ook sparsituaties waarbij er iets gesettled moet worden, dan is er meer sprake van een officieus partijtje dan een normale sparsituatie.
gezien de voorgeschiedenis van de 2 heren in kwestie, was t eerder een situatie van een officieuze partij dan een normale sparpartij.
wa overuigens niet wegneemt dat iemand met de ervaring van Hans, zich daar niet voor moet lenen
In dat wereldje is men niet zo gecharmeerd van een te grote bek, en daarom zou Hans het waarschijnlijk niet zo erg gevonden hebben als huub een paar tikjes gekregen hadquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, je wilt blijkbaar graag horen dat ik geen verstand van sparren heb en jij wel. Nou, bij deze. Dat doet helemaal niéts af aan het feit dat ik het misselijkmakend en onprofessioneel van Hans Nijman vond.
Jij hult je dan een beetje in vage bewoordingen zoals "sparsituaties" waarbij er "iets gesettled moet worden". Iemand ophitsten om een fysiek onvolwaardige tegenstander zoveel mogelijk schade toe te brengen, dat is toch simpelgweg GEEN instelling waarmee je hoort te gaan sparren? Punt. En als dat wél gebeurt, door een professional nog wel, dan is dat kwalijk.
Merk je dat nu irl nog, dat je je aangevalt voelt door een bepaalde vervelende gebeurtenis??quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef Huubdgk het volgende:
ik merkte dat de agressie toenam naarmate het programma vorderde... de eerste 100 dagen kon ik mij met gemak iedere nacht klem zuipen zonder bang te zijn dat ik zou gaan vechten.,...
de laatste 200 dagen mocht ik niet eens meer drinken omdat drank bijna altijd tot vechten leidde,
het is heel makkelijk om brian en mij als agressief te betitelen, maar kan je dus uit eigen ervaring dat opsluiting agressie losmaakt, gooi daar nog eens een miljoen euro plus over heen tja.....
ben op veel uitspraken echt niet trots, en wil ze echt niet allemaal rechtvaardigen onder het spel. Echter wie denk dat ik Brian echt een dwarsleasie of kanker toewens met de intentie dat dat echt gebeurt die moet zich laten nakijken
Blijf toch niet zo hangen in je ik heb gelijk en de rest zijn Huub-groupies modus.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
In dat wereldje is men niet zo gecharmeerd van een te grote bek, en daarom zou Hans het waarschijnlijk niet zo erg gevonden hebben als huub een paar tikjes gekregen had
Maar als jij echt denkt dat hij wou dat er zoveel mogelijk schade zou moeten worden toegebracht, moet je je laten nakijken![]()
Overigens denk ik dat je het zo erg vond omdat hij het tegen Brian zei, die je al een gevaarlijke gek vond en die aansporing dus niet nodig had
Adolf Huubler.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:54 schreef PC eend het volgende:
Huub houdt wel van provocatie, dus ik zou graag willen weten wat hij van dit filmpje vindt
http://media.putfile.com/huub
Heb je z'n hond al eens gezien? Mèn, die neemt één hap en je bent haske dood en dat voor 2012.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
Ik heb ook heel veel respect voor Hans, vind hem helemaal top!![]()
ben best wel gehecht aan het leven
dat ben IK nog steedsquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik heb je hele post gelezen. Als jij jezelf tot fan van het eerste uur benoemd hebt, dan moet je dat maar even in je ondertitel zetten. Dan kan ik deze gruwelijke fout namelijk geen tweede keer meer maken. Mijn excuses Laffer, jij fan van het eerste uur!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, je wilt blijkbaar graag horen dat ik geen verstand van sparren heb en jij wel. Nou, bij deze. Dat doet helemaal niéts af aan het feit dat ik het misselijkmakend en onprofessioneel van Hans Nijman vond.
Jij hult je dan een beetje in vage bewoordingen zoals "sparsituaties" waarbij er "iets gesettled moet worden". Iemand ophitsten om een fysiek onvolwaardige tegenstander zoveel mogelijk schade toe te brengen, dat is toch simpelgweg GEEN instelling waarmee je hoort te gaan sparren? Punt. En als dat wél gebeurt, door een professional nog wel, dan is dat kwalijk.
Dat kun je nu wel zeggen maar het is wel een hakbar hond hoor, levensgevaarlijk, zeau hé.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
Heb je z'n hond al eens gezien? Mèn, die neemt één hap en je bent haske dood en dat voor 2012.
Dat filmpje is ziek!
Jamaar Huub deed het ooooook.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:34 schreef gomi het volgende:
[..]
dat oppepen in die bewoordingen van Hans waren niet minder dan de door Huub uitgesproken wens dat brian een dwarslaesie werd geschopt oid.
Dan heb ik ook héél veel respect voor de hond van Hansquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je z'n hond al eens gezien? Mèn, die neemt één hap en je bent haske dood en dat voor 2012.
Dat filmpje is ziek!
Alleen al dat gedrag van Hans geeft aan dat er nooit en te nimmer een gevecht zou plaats vinden. Het kan volgens mij niet anders zijn dan dat het voor een deel script geweest is. Hans was zo "over the top" met z'n Brian opfokken dat het daardoor ongeloofwaardig werd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet dat mensen die woorden van jou ooit echt serieus genomen hebben Huub. Sommige mensen halen "het spel"en de werkelijheid door elkaar en vergeten inderdaad wat 1 1/2 jaar gouden kooi met je doet. Dat geldt ook zeker voor Brian!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef Huubdgk het volgende:
ik merkte dat de agressie toenam naarmate het programma vorderde... de eerste 100 dagen kon ik mij met gemak iedere nacht klem zuipen zonder bang te zijn dat ik zou gaan vechten.,...
de laatste 200 dagen mocht ik niet eens meer drinken omdat drank bijna altijd tot vechten leidde,
het is heel makkelijk om brian en mij als agressief te betitelen, maar kan je dus uit eigen ervaring dat opsluiting agressie losmaakt, gooi daar nog eens een miljoen euro plus over heen tja.....
ben op veel uitspraken echt niet trots, en wil ze echt niet allemaal rechtvaardigen onder het spel. Echter wie denk dat ik Brian echt een dwarsleasie of kanker toewens met de intentie dat dat echt gebeurt die moet zich laten nakijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |