welk muntje, want bij mij valt tie nietquote:Op zondag 15 juni 2008 18:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub,ik hoop dat bij jouw het muntje valt als je sommige reacties leest en knuffel aan Claire ..
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeeaaaah, thanks mods en admins.![]()
Maar volgens ingewijden is de mod @Static daar nogal streng.....dus.![]()
Goffer, 6 dubbele witte wijntjes vallen slecht midden op de dag.![]()
HA HA ,ALS IE BIJ hUUBBIE MAAR VALT LOLquote:
Zal wel meevallen hoor. Er zitten meer rellers in DGK dan in SHO.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
is Noekje ons modje niet meer [ afbeelding ] en Gert [ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel wil verhuizen, krijg je weer allemaal rellers extra erbij....... Gesellig.. .nouw
Ja maar die gaan gewoon meequote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor. Er zitten meer rellers in DGK dan in SHO.
Ik houd het op Bavaria, maar Grolsch is ook niet verkeerdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef Huubdgk het volgende:
het is nog steeds zondag, zijn nog steeds in pyama allebei iets te veel koude grolschjes achter de kiezen, het leven is niet zo slecht, fokkers hoop dat jullie minstens zo een goede dag als wij hebben, ciao
Lekker he Huub en Claire, gewoon een hele dag lekker lanterfanten, niks moet, alles mag, en dan geen camera's, vinden jullie dat niet zalig?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef Huubdgk het volgende:
het is nog steeds zondag, zijn nog steeds in pyama allebei iets te veel koude grolschjes achter de kiezen, het leven is niet zo slecht, fokkers hoop dat jullie minstens zo een goede dag als wij hebben, ciao
quote:
Jij bent zijn zus?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub ,is het muntje al gevallen ,als je begrijpt wat ik bedoel
Deminsquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Lieve het volgende:
Er valt hier geen muntje, geen kwartje, geen oom dagoberts pakhuis. Er valt hier niks. Wel mee, maar niet vallen.
Dus als er wat valt, laat het even horen Huub ( kindjes van God... soms vallen kwartjes pas jaren later, was een mooi onderschrift! Weet niet meer van wie, maar)
Ik wil eigenlijk dat er een cap van Claire binnenvalt. Voor Noekjes aankleedpopje? Bij gebrek aan goede cap niet aan te kleden?
Nee, hoor ,hoewel ,of toch niet ha ha ,jij ..lolquote:
Nee ik niet. Maar ik dacht het eventjes omdat je groetjes aan mams doet en kwik kwek en kwak als ava hebt. Neefjes van Huubquote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nee, hoor ,hoewel ,of toch niet ha ha ,jij ..lol
Was het maar waar ha ha hoewl ..lolquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee ik niet. Maar ik dacht het eventjes omdat je groetjes aan mams doet en kwik kwek en kwak als ava hebt. Neefjes van Huub
Misschien heb je hier iets aanquote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Lieve het volgende:
Er valt hier geen muntje, geen kwartje, geen oom dagoberts pakhuis. Er valt hier niks. Wel mee, maar niet vallen.
Dus als er wat valt, laat het even horen Huub ( kindjes van God... soms vallen kwartjes pas jaren later, was een mooi onderschrift! Weet niet meer van wie, maar)
Ik wil eigenlijk dat er een cap van Claire binnenvalt. Voor Noekjes aankleedpopje? Bij gebrek aan goede cap niet aan te kleden?
Ah die rellers, gaat ook wel weer over. Waar gaan we naar toe?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
is Noekje ons modje niet meer [ afbeelding ] en Gert [ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel wil verhuizen, krijg je weer allemaal rellers extra erbij....... Gesellig.. .nouw
Dus je gaat je gedragen?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ah die rellers, gaat ook wel weer over. Waar gaan we naar toe?
Het is ook al weer een hele bladzijde terug natuurlijk. Of had je scrollwieltje de vibesquote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ah die rellers, gaat ook wel weer over. Waar gaan we naar toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |