Yes Gertquote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: dit subforum blijft tot en met a.s. woensdag open. Daarna krijgen we een DGK-topic(reeks) in dit subforum: Soaps, Showbizz & Sterren
Nee hoor Huub, je zit hier in je aardbeienoutfitje. Je bent gewoon te pimpen. Een echte miljonair heeft daar zo zijn mensen voor. Die bepalen wat je aanhebt.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:
.....
Pyama! (in mijn geval boxershort en shirt, claire jogging broek en t shirt) geen makeup geen visine geen gel in de haren.....
Huub (in pyama met zijn mond vol poffertjes-heel gelukkig met zijn vrouw-nagenietend van de optredens-heerlijk zondagmiddag gevoel hebbend!) is dat wel nederlands? ik weet het niet
ciao
omdat hij zich als een slachtoffer gedroeg die zichzelf niet kon helpen?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:32 schreef iuvenis het volgende:
Huub, waarom had je eigenlijk zo'n hekel aan Mikey?
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:05 schreef Huubdgk het volgende:
ik vind het echt een hele mooie post, sla hem op en kom er later nog eens uitgebreid op terug, zal op veel zaken ingaan maar niet op dit moment, Claire en ik zijn poffertjes aan het eten en het is Huub en Claire dag vandaag, dus de computer gaat uit, tv aan, filmpje erin en lekker chillen,
btw wat wij aan hebben,
iets wat we al heel lang niet hebben kunnen doen rond dit tijdstip (eigenlijk laatste keer was 2006 voor mij)
Pyama! (in mijn geval boxershort en shirt, claire jogging broek en t shirt) geen makeup geen visine geen gel in de haren.....
nogmaals de post is echt goed, kom er later dus uitgebreid op terug, zal het een OP maken van een nieuw topic als we morgen ons nieuwe plekje op FOK hebben, brothers and sisters, spreek jullie later
liefs
Huub (in pyama met zijn mond vol poffertjes-heel gelukkig met zijn vrouw-nagenietend van de optredens-heerlijk zondagmiddag gevoel hebbend!) is dat wel nederlands? ik weet het niet
ciao
Mooi! Ik hou van duidelijkheidquote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: dit subforum blijft tot en met a.s. woensdag open. Daarna krijgen we een DGK-topic(reeks) in dit subforum: Soaps, Showbizz & Sterren
En ook dat hij tegen Huub was?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:51 schreef miesy het volgende:
[..]
omdat hij zich als een slachtoffer gedroeg die zichzelf niet kon helpen?
iig, dat is wat ik me van mike en huub toendertijd kan herrineren.
dat kwam toch later pas?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En ook dat hij tegen Huub was?
Net als die toys en rus, saxyy
Yeeaaaah, thanks mods en admins.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef Gert het volgende:
6 dubbele witte wijn? Ja, heel gek dat dat verkeerd valtquote:Op zondag 15 juni 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeeaaaah, thanks mods en admins.![]()
Maar volgens ingewijden is de mod @Static daar nogal streng.....dus.![]()
Goffer, 6 dubbele witte wijntjes vallen slecht midden op de dag.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
Kwestie van een tukje en 2 of 3 Senseootjes, komt goed.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
6 dubbele witte wijn? Ja, heel gek dat dat verkeerd valt
Ik begrijp je niet helemaal, ben je er blij mee dat we een nieuw plekje hebben of juist niet?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:28 schreef Lieve het volgende:
is dit de nieuwe COS in de hoop dat Huub hier wel langs komt?
is dit de nieuwe trend?
Krijgen we in de nieuwe uithoek weer en commotievervolgrubriek?
Waar zijn de commotie om Brian, commotie om Amanda. commotie om Natasia rubrieken?Er volgen toch altijd meteen afzeiktopics als er een Huub topic is?
Zou Huub de andere items niet kunnen vinden ( dat we daarom gewoon hier verder gaan?
Zijn we bang dat HIJ het anders niet leest?
Zou HIJ die we niet willen missen (HDWNWM.. lijkt op....) ons missen als we gewoon doen?
Of zou HIJ die best op Fok wil zitten als manneke uit Oldenzaal gewoon op zoek gaan en wonder boven wonder over dezelfde capaciteiten beschikken als een ieder van ons? Hij snapt gewoon hoe het hier zit.... op termijn?
Commotie om Huub 6 is de nieuwe COH als vervolg van de COS? Op een uithoek bij de strenge mod@static. (spannend!)
Zes dúbbele witte wijn, 's middags in de zon. Hoppa.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeeaaaah, thanks mods en admins.![]()
Goffer, 6 dubbele witte wijntjes vallen slecht midden op de dag.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, ben je er blij mee dat we een nieuw plekje hebben of juist niet?
Wil je ook een aankleedpopje van Claire?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
Ik neem aan dat BQ inmiddels ergens opgevouwen onder een tapijtje ligt.![]()
Gert kruipt er zo naast.
Ik niet want ik moet me nog steeds omkleden. Vond het jurkje van Claire wel schattig gisteravond en zo ontzettend niet zwart. Ik wacht wel op morgen.
Ga jij je nou eerst maar eens aankleden.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
Ik neem aan dat BQ inmiddels ergens opgevouwen onder een tapijtje ligt.![]()
Gert kruipt er zo naast.
Lieve Lieve, geef jij me maar eens zo'n aankleedpoppie. Rood en blauw moet ik niet doen maar verder kan ik veel hebben zei mijn seizoenentest, weet alleen nog niet welke.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wil je ook een aankleedpopje van Claire?
(niet zwart worden Noekje! Blauw is een mooi kleurtje. Beetje indië in nederland achtig. Van Gert snap ik het... die heeft zich misdragenbij de AH waar we weer allemaal boodschappen doen voor de oranje leeuwen. Maar jij Noekje... jij verdient het om blauw te blijven hoor. Je hebt Huub feestelijk ontvangen! Je bent het blauwe naamwoord achter mijn zwarte bijvoeglijkheid
)
Lekker assertief!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |