Ofwel: Je zult zelf de gang naar de rechter moeten maken. Met alle bijkomende kosten van dien (dat ga je niet halen met 375 euro!). Ik verwacht dat de gemiddelde student dat om te beginnen veel te ingewikkeld vindt en ook nog eens veel te bang is dat niet te winnen waardoor het bedrag nog veel verder op loopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:09 schreef Alicey het volgende:
Die kans is er wel. Na betekening van het dwangbevel heb je een zekere tijd (4 of 8 weken, ik weet het even niet zeker) tijd om in verzet te komen bij de rechtbank. Het is wel zo dat dit de executie in principe niet opschort, maar vaak zijn IBG en de deurwaarder bereid om de executie op te schorten tot er een beslissing is van de rechtbank.
lesgeld is inmiddels kwijt gescholden, gaat alleen nog om de deurwaarder kosten.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef SalvatoreGiuliano het volgende:
Nog een BUS sturen?
Die kan je aanvechten als ze geautomatiseerd zijn aangemaaktquote:Op maandag 7 juli 2008 13:42 schreef roburt het volgende:
[..]
lesgeld is inmiddels kwijt gescholden, gaat alleen nog om de deurwaarder kosten.
hoe kan ik er achter komen of deze zo zijn aangemaakt?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:21 schreef longinus het volgende:
[..]
Die kan je aanvechten als ze geautomatiseerd zijn aangemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |