abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59921008
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:09 schreef Alicey het volgende:
Die kans is er wel. Na betekening van het dwangbevel heb je een zekere tijd (4 of 8 weken, ik weet het even niet zeker) tijd om in verzet te komen bij de rechtbank. Het is wel zo dat dit de executie in principe niet opschort, maar vaak zijn IBG en de deurwaarder bereid om de executie op te schorten tot er een beslissing is van de rechtbank.
Ofwel: Je zult zelf de gang naar de rechter moeten maken. Met alle bijkomende kosten van dien (dat ga je niet halen met 375 euro!). Ik verwacht dat de gemiddelde student dat om te beginnen veel te ingewikkeld vindt en ook nog eens veel te bang is dat niet te winnen waardoor het bedrag nog veel verder op loopt.
pi_59928331
het is niet mogelijk om gewoon tegen IBgroep te zeggen dat het om een interne fout gaat?
  zondag 6 juli 2008 @ 17:17:33 #54
90400 longinus
Hollander
pi_59929036
Mijn ervaring met die instanties is, Maak jij een foutje dan hang je, maken hun een fout in jou nadeel dan hang je, maken hun een fout in jou voordeel dan ga je hangen.
Oftewel, je kan haast niet van ze winnen.
Ze hebben een oneindige bulk geld achter zich en een rotsvast vertrouwen dat er nooit iets fout gaat.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_59946353
grrr... bijna een half uur gebeld. Man begreep mij helemaal maar kon er niks aan veranderen.
komt er op neer dat IB groep mijn eerste BUS niet heeft ontvangen en ik dus helemaal nergens sta aangezien ik niet kan aantonen dat ik die brief heb gestuurd.

een bezwaar schrift heeft dus geen zin.
en als de rechter er aan de pas komt wil die ook bewijs zien dat die brief is verstuurd.

De enige manier om dit te bewijzen is als het via een aangetekende brief is verstuurd, wat niet zo is.

tips?
pi_59946757
Nog een BUS sturen?
pi_59946972
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef SalvatoreGiuliano het volgende:
Nog een BUS sturen?
lesgeld is inmiddels kwijt gescholden, gaat alleen nog om de deurwaarder kosten.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_59954434
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:42 schreef roburt het volgende:

[..]

lesgeld is inmiddels kwijt gescholden, gaat alleen nog om de deurwaarder kosten.
Die kan je aanvechten als ze geautomatiseerd zijn aangemaakt
pi_59959349
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:21 schreef longinus het volgende:

[..]

Die kan je aanvechten als ze geautomatiseerd zijn aangemaakt
hoe kan ik er achter komen of deze zo zijn aangemaakt?
pi_59962950
zijn ze ondertekend of zo ?
pi_59963187
edit.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_59977099
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:43 schreef longinus het volgende:
zijn ze ondertekend of zo ?
ja met een handtekening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: