quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:49 schreef SaCn het volgende:
Gister zoals alle Nederlanders natuurlijk lekker feesten al in de rust, gezellig de stad in. Ben je gezellig een biertje aan het drinken, lopen er weer een paar Marokkanen (als enige niets oranje aan) keihard: FRANKRIJK!!! FRANKRIJK!! (NL stond nog met 1-0 voor toen) te schreeuwen
Wat doe je dan in Nederland? Je hoeft heus niet voor oranje te zijn maar waarom ga je zieken tegen het land waarin je woont en dat zorgt dat jij niet in de bergen achter geiten aan hoeft te lopen?
Marokkanen die op provoceren uitzijngelukkig werden ze na de 4-1 met bier bekogeld en flink het cafe uitgejaagd
En dat zullen ze nooit komen ook whehehehehe.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Hyperdude het volgende:
Ze komen zelf niet eens door de voorrondes.
Loserts
Discriminasie je weets!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Hyperdude het volgende:
Loserts
Omdat ze vorige week voor Italie waren en komende week voor Roemenie.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:53 schreef RijstNatie het volgende:
ik snap je niet?
waarom mogen ze niet voor frankrijk zijn?
Nee hoor dan mogen die Turken wel voor Turkije zijn. Snap alleen niet wat je dan in Nederland moet, als je Turkije zo'n geweldig land vindt.quote:als het NL - Turkije is mogen de turken toch ook wel turkije roepen?
kut racist
Wat valt er niet aan te snappen? :quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:54 schreef SaCn het volgende:
[..]
Omdat ze vorige week voor Italie waren en komende week voor Roemenie.
[..]
Nee hoor dan mogen die Turken wel voor Turkije zijn. Snap alleen niet wat je dan in Nederland moet, als je Turkije zo'n geweldig land vindt.
ik zeg het verkeerd denk ik. Voor Turkije zijn mag best, ik vind het wel leuk zelfs, natuurlijk maar anti-Nederland terwijl je hier wel mag profiteren van alles. Zolang Nederland niet tegen Turkije hoeft ben je toch gewoon of voor niemand of voor Nederland? Maar niet automatisch voor de tegenstander van Nederland dan vraag ik me af wat je hier komt doen.quote:
Hoezo niet, als Nederland niet hoeft ben ik vaak genoeg voor de ploeg die tegen Portugal speelt bijvoorbeeld. Laat ze lekker provoceren, lekker fucking boeiend. Waarom moet er dan meteen weer gejankt worden dat 'ze terug moeten naar hun eigen land' ? Meeste gasten zijn hier gewoon geboren en hun ouders grote kans ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:07 schreef SaCn het volgende:
[..]
ik zeg het verkeerd denk ik. Voor Turkije zijn mag best, ik vind het wel leuk zelfs, natuurlijk maar anti-Nederland terwijl je hier wel mag profiteren van alles. Zolang Nederland niet tegen Turkije hoeft ben je toch gewoon of voor niemand of voor Nederland? Maar niet automatisch voor de tegenstander van Nederland dan vraag ik me af wat je hier komt doen.
Het gaat om het provoceren, achterlijke kutimbeciel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:53 schreef RijstNatie het volgende:
ik snap je niet?
waarom mogen ze niet voor frankrijk zijn?
als het NL - Turkije is mogen de turken toch ook wel turkije roepen?
kut racist
Woon jij in Portugal?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet, als Nederland niet hoeft ben ik vaak genoeg voor de ploeg die tegen Portugal speelt bijvoorbeeld. Laat ze lekker provoceren, lekker fucking boeiend. Waarom moet er dan meteen weer gejankt worden dat 'ze terug moeten naar hun eigen land' ? Meeste gasten zijn hier gewoon geboren en hun ouders grote kans ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
Luister autistquote:
Moeilijk he, begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luister autister staat
bijvoorbeeld
begrijp je?
Marokko komt niet door de voorrondes van een EK nee, lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef Hyperdude het volgende:
Loserts
Frankrijk, jodebeer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:22 schreef Upsetter het volgende:
[..]
Marokko komt niet door de voorrondes van een EK nee, lijkt me logisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |