Ja je hebt me keihard gepwnd. Nu goed?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:31 schreef saban het volgende:
Lol het lijkt alsof iedereen heel hard op zijn teen getrapt is
Viking84. Open nog een topic plz.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja je hebt me keihard gepwnd. Nu goed?
dat dusquote:
Nee, ik heb niks te klagenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:37 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Viking84. Open nog een topic plz.
Klacht: ik heb niets te klagenquote:
graagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:55 schreef Viking84 het volgende:
TS, ga jij nu maar even döner kebab eten.
Eerst moet Ronaldo nog even 4 ribben breken..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:03 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, waarom gaan we niet weer gewoon woonboten laten zinken, of mag dat pas na de finale?
Jij betaalt, ik blijf gretig dooretenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:55 schreef Viking84 het volgende:
TS, ga jij nu maar even döner kebab eten.
Dat is niet waar, ik heb tot 2 uur vannacht staan feestenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:02 schreef von_manstein het volgende:
Het enigste verschil is dat het "Turks getoeter tot snachts 2:00 door ging en het NL getoeter maar hooguit 45 min was.
Meevallertje voor de Tsjechische bierbrouwers, daarentegen...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:36 schreef ThE_ED het volgende:
Tegenvaller voor Efes dat Turkije het een beetje moeizaam doet, denk ik.
En een levenslange gratis vooraad Doner Kebapquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:53 schreef beverton het volgende:
Ik zou willen dat ik Turks was, dan kon ik ook zulke topics openen
Politie zet hart Laakkwartier Den Haag afquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:02 schreef von_manstein het volgende:
Het enigste verschil is dat het "Turks getoeter tot snachts 2:00 door ging en het NL getoeter maar hooguit 45 min was.
zeg ga mijn sharma eens brengen ipv topiclinkjes te maken excuusallochtoonquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:55 schreef saban het volgende:
[..]
Politie zet hart Laakkwartier Den Haag af
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ga mijn sharma eens brengen ipv topiclinkjes te maken excuusallochtoon
ik werk tenminstequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:58 schreef saban het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Nu ben je echter aan het herstellen van je SOA.quote:
Kanker racist.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ga mijn sharma eens brengen ipv topiclinkjes te maken excuusallochtoon
Ach, winnen, verliezen, die Turken weten hem vast flink te raken met raki.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:55 schreef saban het volgende:
Groot kans dat dit morgen een bash topic gaat worden
Jij ook al? Damn.. ik ken al heel veel turken die bij de belastingdienst werken.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:18 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
medewerker belastingdienst
Overgenomen van de turkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:26 schreef saban het volgende:
Dat er zoveel geklaagd wordt wanneer Turkije een voetbalwedstrijd wint en toeterend de straten op gaan. Nederland had dit eerder nooit gedaan, toeterend de straat op, Oranje fans hebben geen gevoel voor feesten cq vieren van een overwinning. Echter ze hebben het overgenomen van de Turken, zie bijvoorbeeld Italië en Frankrijk.
Klacht: Nederlands die inburgeren in hun eigen land.
Nederland heeft gelukkig 88quote:Op zondag 15 juni 2008 09:47 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Overgenomen van de turken![]()
Hebben die wel eens wat gepresteerd op een EK of WK?
Ja, WK 2002 waren ze nog derde.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:47 schreef gunk77 het volgende:
[..]
- Ja, WK 2002, 3e.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:47 schreef gunk77 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |