abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60427324
Heeft iemand wat tips hoe of je het krachtinspanning bolletje moet gebruiken, en hoe of je effectief in een (berg)etappe kan demarreren?
Цой жив
pi_60427701
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:26 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft iemand wat tips hoe of je het krachtinspanning bolletje moet gebruiken, en hoe of je effectief in een (berg)etappe kan demarreren?
Hoe ik m gebruik (en das ws. verre van ideaal, ik doe ook maar wat);
Begin race zet ik iedereen op 70% (zodat ze iig tot 70% inspannen om in de groep te blijven. Vervolgens ga ik bv. demareren (al doe ik vaker counterattacks, dat kost minder energie), ff checken op de verschilbalk of je echt los bent van de groep, en dan zet ik m op krachtinspanning bolletje, en me rijder gaat dus met 70% van ze kracht rijden, wat hopelijk sneller is als het peleton of de rijders achter m. Je kan het aanpassen naar hoger om sneller te rijden, of lager om langzamer te rijden of 0 om te stoppen. Slechte of minder bergervaren rijders kan je wel wat minder zetten, aangezien t niet erg is om die te lossen.
Ik gebruik bolletje ook om slechte klimmers te helpen met zo min mogelijk energieverlies over een berg te krijgen zonder ze te ver te lossen. Slechte klimmers gaan vaak al snel de energie voorraden aanspreken op de "blijf in positie" stand, terwijl ze op t bolletje dat niet doen en vaak niet eens veel langzamer hoeven. Dit gebeurt ook weleens als ze te ver voorin het peleton zitten. Dan zet ik m op bolletje met 30% en laat ik ze terugzakken dichter in het peleton.
Je moet vooral je gele balk in de gaten houden als je rijdt met dit systeem, omdat die het minst snel terugkomt. Hangt natuurlijk ook van de rijder af met uithoudingsvermogen en recuperatie.

Demareren op een berg heeft ook met rijderscapaciteiten te maken, al zal je met geen 1 rijder bij +10% echt snel kunnen demareren. Zet iig altijd dat schermpje open met alle capaciteiten van je geselecteerde rijder, dan weet je of ie bij een klim wel zo goed is als het plan wat je uit wil voeren

Wat je op een berg wel kan doen, zoals in het echt, is met goeie knechten gewoon vooraan een flink harder tempo gaan rijden, dan los je zo t halve peleton en demareert dat groepje eigenlijk weg
Where facts are few, experts are many.
pi_60471988
De nieuwe patch is uit. 1.0.2.2

Version 1.0.2.2 (07/30/2008)
-----------------------------

* CORRECTION : protection against cheating in ladder mode on the GameCenter

The race only starts when all players have finished loading : pause in now possible.

If, at the end of the race, there is only one active player the race does not count towards the ranking. The host can no longer disconnect or wait until all other players have disconnected in order to race alone.

* CORRECTION : crash after on-line track races
* CORRECTION : evolution of fitness in career mode
* CORRECTION : certain default schedules contained errors
* CORRECTION : automatic creation of "exported_results" folder
* CORRECTION : various changes to game interface

* ADJUSTMENT : AI behaviour
* ADJUSTMENT : evolution of attributes
* ADJUSTMENT : update of database

* STAGE : cont_2hc_georgia_4.xml
* STAGE : cont_2hc_georgia_5.xml
* STAGE : cont_11_japancup.xml
* STAGE : cont_21_algarve_4.xml
* STAGE : cont_21_bessege_4.xml
* STAGE : cont_21_settimanainter_3.xml
* STAGE : cont_2hc_luxembourg_02.xml
* STAGE : cont_11_wallonie.xml
* STAGE : top_france_grandtour_stage_01.xml
* STAGE : top_italie_grandtour_stage_20.xml
* STAGE : top_liege.xml
* STAGE : top_milan_sanremo.xml
* STAGE : top_tirreno_stage_5.xml
* STAGE : top_tirreno_stage_6.xml
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60478465
Hoe rijden jullie een (klim)tijdrit? Ik zet zelf altijd de krachtbalk zo hoog dat de hartslag op 170 komt, waardoor de krachtbalk minimaal daalt. Maar net werd ik met Serrano, zeker geen onaardige klimmer, in een klimtijdrit op ruim 5 minuten gereden door Contador Help?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:59:26 #155
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60478665
Hij moet behalve kunnen klimmen ook kunnen tijdrijden!

Ik zit nu in de Giro, heb Dekker toch maar meegenomen omdat ie (ongewild) in vorm was... 1e tijdrit gewonnen, klimtijdrit gewonnen en de 1na zwaarste bergetappe gewonnen.. 5 sec voor op Di Luca en de rest komt pas na 5 min... Lastig met nog 3 grote bergritten te gaan, maar ook een klimtijdrit en een gewone tijdrit. Di Luca is de betere klimmer, maar Dekker kan beter tijdrijden..

Overigens heb ik in de gewonnen etappe Cunego even op 10 min gereden, hij was in de 1e kleine afdaling gevallen, dus ik heb mn hardrijders (Elijzen, Flens, Posthuma) even voorop gezet en Cunego heeft ons nooit meer gezien, MUHAHAHAAHA!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_60478725
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:59 schreef maniack28 het volgende:
Hij moet behalve kunnen klimmen ook kunnen tijdrijden!
Ja, dat dacht ik al wel. Maar in een klimtijdrit lopen de verschillen gewoon heel snel op denk ik. Zeker tegen een Contador in topvorm Maar de manier waarop ik het doe is in principe niet fout?

Goede prestatie in de Giro btw
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:14:52 #157
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60478995
5 minuten is wel ongelofelijk veel. Je brandt hem niet op lijkt me? Ikzelf bak er overigens ook weinig van, vooral als er van steeds stijgingen en dalingen in het parcours liggen, dan blijf je violen met de percentages. Maar ik weet de schade meestal wel aardig beperkt te houden. Hoe zit het met de vorm en dergelijke van Serrano? Of doe je geen carriere?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:15:41 #158
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60479017
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:02 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik al wel. Maar in een klimtijdrit lopen de verschillen gewoon heel snel op denk ik. Zeker tegen een Contador in topvorm Maar de manier waarop ik het doe is in principe niet fout?
In princiepe niet, maar je renner is dus gewoon niet geschikt

Wat ik doe is lampje uit( dan bestuur je de renner) en dan zoeken naar een waarde met de renners die voor je kopman rijden, waarbij de onderste leegloopbalk net zo hard gaat als de bovenste en ze gelijk eindigen (op 0) bij de finish. De bovenste balk is zn energie, de onderste is de afstand tot de finish.. Probeer je renners zoveel mogelijk op 1 stand te laten rijden, dat werkt het best (dus de hele rit constant, zo had ik in in de klimtijdrit 1 min op de nummer 2 ). Tegen de tijd dat mn kopman aan de beurt is heb ik wel uitgevogeld wat het beste is
quote:
Goede prestatie in de Giro btw
Boven verwachting idd, nu nog afmaken... heb helaas niet alle doelen kunnen halen, wel met Flecha 3 etappes gewonnen in het voorjaar en met Dekker Luik-Bastenlaken-Luik, maar Freire heeft bijv niks kunnen pakken en is nu alweer uti vorm met veel vermoeidheid.

Vraagje trouwens, als de vermoeidheidbalk bij trianing rood is, krijg je die nog terug (dus minder vermoeid) als de training afneemt? Ik zit nu dus in mei en er zijn echt veel renners die al een flinke balk hebben
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_60479077
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
5 minuten is wel ongelofelijk veel. Je brandt hem niet op lijkt me? Ikzelf bak er overigens ook weinig van, vooral als er van steeds stijgingen en dalingen in het parcours liggen, dan blijf je violen met de percentages. Maar ik weet de schade meestal wel aardig beperkt te houden. Hoe zit het met de vorm en dergelijke van Serrano? Of doe je geen carriere?
Nouja, Contador reed de #2 al op anderhalve minuut, Serrano werd zelf 25e oid. Zijn vorm was - uit mijn hoofd - 92, weinig mis mee dus. En hij was niet opgebrand, met hartslag 170 houden komen ze altijd precies goed uit. Schommelingen compenseer ik idd met het balkje, maar als je weet wanneer die komen is het niet heel onmogelijk.

@maniak: op hartslag 170 eindigt het bovenste gele balkje zo goed als leeg op de finish (meestal nog een of twee streepjes over)
Dat van die vermoeidheid weet ik niet zeker, maar ik zit zelf in juni in de carriere (Dauphiné/Ronde van Zwitserland) en heb nergens last van. Gebruik je niet telkens dezelfde renners?
pi_60483142
Hoe win je zo'n tijdrit met het hele team? Dat je elkaar steeds over moet nemen??
Ik verlies daar altijd dik en zijn de rest van de etappes dan ook kansloos.
pi_60483463
Met bergtijdrit moet je gewoon rekening houden met waar de stijgingen zitten. Je kan die 2 balken wel gelijk laten lopen, maar als de berg dan nog komt ga je echt geen goeie tijd rijden. Is de stijging over de hele rit hetzelfde dan maakt dat niet zo uit..

Die in de Giro heb ik bv. met Valverde gewonnen van Contador, terwijl ik bij meetpunt 1 nog 40sec. achter lag. Wat je iig niet moet doen is die energiebar leegrijden, ook al is het 3 km voor de streep, dan kan je wel dag zeggen tegen een goeie tijd. En te langzaam beginnen kan ook weer problemen geven in de zin dat je aan t eind teveel energie over hebt
pi_60485023
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:53 schreef Atreidez het volgende:
Met bergtijdrit moet je gewoon rekening houden met waar de stijgingen zitten. Je kan die 2 balken wel gelijk laten lopen, maar als de berg dan nog komt ga je echt geen goeie tijd rijden. Is de stijging over de hele rit hetzelfde dan maakt dat niet zo uit..

Die in de Giro heb ik bv. met Valverde gewonnen van Contador, terwijl ik bij meetpunt 1 nog 40sec. achter lag. Wat je iig niet moet doen is die energiebar leegrijden, ook al is het 3 km voor de streep, dan kan je wel dag zeggen tegen een goeie tijd. En te langzaam beginnen kan ook weer problemen geven in de zin dat je aan t eind teveel energie over hebt
Mijn tijdrit was zo ingedeeld, dat mijn renners eerst ongeveer 40 seconden achter lgen op de beste tussentijd, bij het tweede meetpunt ongeveer 1'40 en bij de finish nog maar 3'. Daar is dus weinig mis mee, het beste is voor het laatst bewaard. Maar dit was het scenario toen de klimmers nog moesten komen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:41:22 #163
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60485427
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nouja, Contador reed de #2 al op anderhalve minuut, Serrano werd zelf 25e oid. Zijn vorm was - uit mijn hoofd - 92, weinig mis mee dus. En hij was niet opgebrand, met hartslag 170 houden komen ze altijd precies goed uit. Schommelingen compenseer ik idd met het balkje, maar als je weet wanneer die komen is het niet heel onmogelijk.

@maniak: op hartslag 170 eindigt het bovenste gele balkje zo goed als leeg op de finish (meestal nog een of twee streepjes over)
Dat van die vermoeidheid weet ik niet zeker, maar ik zit zelf in juni in de carriere (Dauphiné/Ronde van Zwitserland) en heb nergens last van. Gebruik je niet telkens dezelfde renners?
Ja in het voorjaar natuurlijk wel de kasseienrenners, maar Menchov heeft pas 3/4 wedstrijden gereden over het hele voorjaar maar zit nu (eind mei) toch al op 1/3e vermoeidheid. Ik heb het idee dat vermoeidheid dus ook door het trainingsschema komt.
pi_60511242
M'n eerste winst via een soloaanval . Eerst viel het hele peloton uit elkaar door de wind, maar halverwege kwam alles weer bijeen. Daarna demareerden er vijf man en ik jumpte vanuit het peloton met Flecha direct naar die vijf toe. We hadden twee minuten voorsprong en toen jumpte ik weg uit de kopgroep, pakte maximaal 3.10 op het peloton, en kwam solo over de streep.

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:10:10 #165
123545 DatMeenJeNiet
pi_60526095
Roman Kreuziger binnengehaald met Adria Mobil in seizoen 4. Eindelijk een kopman die met de beste meekan, wat vrij lastig zoeken was, omdat ik als "uitdaging" alleen maar wielrenners uit Oost-Europa haal. Al wordt ook dat steeds lastiger want de scouting is echt " ". Na 3 jaar scouten met 4 scouts heb ik pas 1 renner gescout, die ooit een degelijk renner/klimmer zou worden.
pi_60537359
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Roman Kreuziger binnengehaald met Adria Mobil in seizoen 4. Eindelijk een kopman die met de beste meekan, wat vrij lastig zoeken was, omdat ik als "uitdaging" alleen maar wielrenners uit Oost-Europa haal. Al wordt ook dat steeds lastiger want de scouting is echt " ". Na 3 jaar scouten met 4 scouts heb ik pas 1 renner gescout, die ooit een degelijk renner/klimmer zou worden.
Ik heb met Tinkoff in mijn eerste jaar al enkele redelijke talenten gescout hoor. Zelfs twee die 'een hele grote' kunnen worden. Of ze dat ook worden, moet natuurlijk nog maar blijken.
pi_60538056
Vanmiddag het spel weer eens aangezwengeld, en de tour de france geprobeerd met de rabo ploeg. Heb de eerste 9 etappes gespeeld, wat resulteerde in 8 overwinningen: 6x Freire, 1x Flecha en 1x Dekker. Die combo Flecha+Freire rijdt op normaal nivaeu echt elk treintje overhoop in de sprint . Echt, als ik rechts een trein van 4 columbia's zag, kwam links Flecha op volle kracht er nog vrij gemakkelijk voorbij .
Het nadeel werd wel dat na 2 overwinningen iedere topper bij Freire in het wiel probeerde te zitten, gaf soms wel leuke situaties
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 4 augustus 2008 @ 05:12:27 #168
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_60542489
Een vraagje:

Kan mijn pc met 1.8 ghz, amd sempron 3000+ dit spel aan of zal'ie niet lekker draaien?
Systeemeisen:

Minimaal Windows XP
Pentium IV 2.20 GHz
1 GB RAM
Videokaart met 128 MB geheugen
6.00 GB vrije hardeschijfruimte
DirectX 9c
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
pi_60542962
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 05:12 schreef Sno0ze het volgende:
Een vraagje:

Kan mijn pc met 1.8 ghz, amd sempron 3000+ dit spel aan of zal'ie niet lekker draaien?
Systeemeisen:

Minimaal Windows XP
Pentium IV 2.20 GHz
1 GB RAM
Videokaart met 128 MB geheugen
6.00 GB vrije hardeschijfruimte
DirectX 9c
Anders installeer je toch ff de demo, weet je t meteen..
http://www.gamershell.com/news_55904.html
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:58:14 #170
123545 DatMeenJeNiet
pi_60544992
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik heb met Tinkoff in mijn eerste jaar al enkele redelijke talenten gescout hoor. Zelfs twee die 'een hele grote' kunnen worden. Of ze dat ook worden, moet natuurlijk nog maar blijken.
Dat is het probleem dus, alles wat de scouts uitkramen is negen van de tien keer bullshit. Alleen in Spanje, Nederland, Italie, Frankrijk en Kazachstan kan je snel goede talentjes vinden.
pi_60545073
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat is het probleem dus, alles wat de scouts uitkramen is negen van de tien keer bullshit. Alleen in Spanje, Nederland, Italie, Frankrijk en Kazachstan kan je snel goede talentjes vinden.
Dan ga ik Kazachstan ook eens een blik waard wagen. Hoe vind je dan goede talentjes? Want die stats zijn praktisch altijd onzichtbaar.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:20:30 #172
123545 DatMeenJeNiet
pi_60545431
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dan ga ik Kazachstan ook eens een blik waard wagen. Hoe vind je dan goede talentjes? Want die stats zijn praktisch altijd onzichtbaar.
Ehm, wat ik kan aanraden is: Eerst wachten tot de kennisbalk van een scout van de regio zo goed als vol/groen is(dus ook het liefst letten op renners die zijn gescout nadat het balkje voller was). Het liefst ook een scout gebruiken die uit het zelfde land komt. En als die twee dingen voldopen moet je gaan kijken naar Leeftijd en Geschat potentieel. Maximaal 20 jaar en "grote toekomst". Als die twee eigenschappen voldoen zou ik de renner gaan observeren om alvast wat van de stats te zien.

Het is dus verdomde lastig, mag best op de schop dit systeem.
pi_60551913
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ehm, wat ik kan aanraden is: Eerst wachten tot de kennisbalk van een scout van de regio zo goed als vol/groen is(dus ook het liefst letten op renners die zijn gescout nadat het balkje voller was). Het liefst ook een scout gebruiken die uit het zelfde land komt. En als die twee dingen voldopen moet je gaan kijken naar Leeftijd en Geschat potentieel. Maximaal 20 jaar en "grote toekomst". Als die twee eigenschappen voldoen zou ik de renner gaan observeren om alvast wat van de stats te zien.

Het is dus verdomde lastig, mag best op de schop dit systeem.
Dat kan je wel zeggen ja

Met Tinkoff mijn wildcard voor de tour verzilverd door met Mazzanti een etappe te winnen. Loddo werd een keer tweede in de massasprint, maar dat lijkt eerder uitzondering dan regel. Mazzanti werd ook al eenmaal 2e.
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:53:29 #174
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60554223
Zoals ik al zei stond ik met Dekker 1e in de Giro, maar Di Luca probeerde steeds roet in het eten te gooien. In de bergen kon ik 1x niet bijblijven, maar de laatste etappe was een tijdrit en ik stond nog zo'n 40 sec voor... nou.. daar hebben we Di Luca dus ff geowned, want Dekker had hem bijna ingehaald

Het podium:

Toen de Ronde van Romandië nog gewonnen met Dekker. Tour de Suisse 4e met Menchov, die langzaam in vorm begint te raken. Dauphine rustig gedaan, was niet interessant... Dekker daarna Ned. kampioen tijdrit en op de weg. Flecha kampioen van Spanje (met Freire 2e) en Menchov 3e in Rusland

Toen begonnen aan de Tour de France, 1e etappe massasprint met natuurlijk Freire als winnaar. 2e etappe komt meneer met ruime voorsprong over de streep:

Na de tijdrit reed Dekker in het geel en Menchov 2e.. Helaas viel Dekker ergens een keer en issie nu wat zwakker (geblesseerd, rood kruis). Menchov heeft op de super besse de gele trui overgenomen. ETappe daarna vlak met wat sprintjes. Dus ik ging met Freire (en Flecha als assistent) demarreren. Kreeg ik Wegmann, Hoste en Kroon mee.. nou, daar kunnen we wel mee wegblijven. Zo gezegd, zo gedaan... Freire werd als enigste niet bijgehaald en won dus voor het peleton:

Menchov in het geel met 1 min op Dekker en daarachter Leipheimer en nog een zooitje... Contador, Kloden, Kreuziger, Casar, Monfort allemaal al gevallen.. Leipheimer komt op de 3e plaats en we zitten nu bij de 2e pyreneenrit... appeltje eitje dus Freire trouwens met 230 punten in het groen, op de 2e plek O'Grady met 110 punten

Voor volgend seizoen alvast vastgelegd: Lars Boom, Steven de Jongh... Geprobeerd Voigt vast te leggen maar die reed liever bij Valverde Nu op jacht naar O'Grady en hopelijk voor 20.000 euro Piepoli.. lekkere goedkope kopman cq berggeit
pi_60555583
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef maniack28 het volgende:Nu op jacht naar O'Grady en hopelijk voor 20.000 euro Piepoli.. lekkere goedkope kopman cq berggeit
Kijk je uit voor dopingschandalen?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:42:08 #176
123545 DatMeenJeNiet
pi_60565399
Zo, ga nu beginnen aan seizoen 4 met Adria Mobil. Ik heb belachelijk makkelijke doelstellingen gekregen, terwijl ik qua budget er een 1.5 miljoen op vooruitga, vrij vaag. Laatste seizoen 4de geeindigd in de Continental tour. Gaat vrij lekker, eerste seizoen werd ik nog 24de, daarna 13de en dus 4de. Ik heb er 4 aankopen bij, via de scouting heb ik 3 renners: pure gokken, maar er zit best wat talent in. Daarnaast heb ik Kreuziger transfervrij overgenomen.

Hier even een leuk overzichtje van de ontwikkeling van mijn team en de talenten:
Het team in het eerste seizoen:

Team in het vierde seizoen:

Duidelijke vooruitgang dus, wat ook terug te zien is in de prestaties:

@Maniack: Leuk bezig.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:34:29 #177
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60572790
Ja lukt aardig en dat op normaal niveau Misschien voglend seizoen maar al een stapje hoger zetten
pi_60573469
Waarom heb je Vladimir Karpets niet eigenlijk?
pi_60576161
Dat team is gemiddeld gezien beter dan mijn Tinkoff (in seizoen 1 nog weliswaar) Gaat lekker.

Op een enkele uitzondering na probeer ik Tinkoff ook Oost-Europees + Italiaans te houden.
pi_60576328
Oh, zit de verkeerde te antwoorden
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:56:03 #181
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60576624
Ik heb de game ook eindelijk binnen, kan ik vanavond eindelijk overstappen van PCM06
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_60576858
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

Op een enkele uitzondering na probeer ik Tinkoff ook Oost-Europees + Italiaans te houden.
Ik heb Drapac onder mijn hoede, maar daar is het ook wel leuk om alles Australisch te houden. Heb alleen een Italiaantje aangetrokken en ik scout volop in Italie, dus dat wordt een Italiaans/Australische ploeg..
pi_60578012
Andreas Miessen is trouwens ook een groot talent (in begin is hij 18) Toen hij 20 was zat hij gemiddeld al rond de 72
Kattentrapper...
pi_60582289
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:54 schreef Bril_idioot het volgende:
Andreas Miessen is trouwens ook een groot talent (in begin is hij 18) Toen hij 20 was zat hij gemiddeld al rond de 72
Ik wou hem halen, kiest ie voor een andere ploeg
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:07:48 #185
123545 DatMeenJeNiet
pi_60583247
Mijn god, geweldige eerste etappe van de GP van Besseges hier. 10 km voor de streep een valpartij, 7 van de 46 gevallen renners zijn van mij. En zodoende houdt ik 1 man over, en wat doet die pipo....... ook op zijn bek gaan, in zijn eentje op 2.7 km van de streep.
pi_60605229
Dat meen je niet....
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_60606935
Het was vast glad.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:17:33 #188
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60609705
Ach ik heb het halve peleton op hun bek zien gaan in de Tour en ik had alles voorin.. gewoon gassen, dag Contador, dag Kloden, dag Sastre, dag Cunego

Alleen Leipheimer zat nog mee van de favorieten
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:46:56 #189
123545 DatMeenJeNiet
pi_60615104
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef maniack28 het volgende:
Ach ik heb het halve peleton op hun bek zien gaan in de Tour en ik had alles voorin.. gewoon gassen, dag Contador, dag Kloden, dag Sastre, dag Cunego

Alleen Leipheimer zat nog mee van de favorieten
Gebeurt bij mij wel in elke ronde eigenlijk. Altijd gaan er wel een favoriet of 5 onderuit.. echte zonde.
pi_60615789
Heb het in mijn Tour + Vuelta niet gehad.
pi_60618561
Gisteren dit spel maar eens eehhh.... binnengehaald

Ben erg benieuwd...
pi_60639207
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Gebeurt bij mij wel in elke ronde eigenlijk. Altijd gaan er wel een favoriet of 5 onderuit.. echte zonde.
Ik ben zit rond half mei (ik speel heeel sloom) 2008, heb heel wat kleinere rondes/koersen gereden, maar heb het vrij weinig gehad dat er echt mensen onderuit gingen, iig mijn eiger renners hebben zelfs nog nooit lek gereden
pi_60640694
Eerste seizoen met Tinkoff voltooid. De Continental Tour werd gewonnen (nog nipt, Barloworld had een geweldige inhaalrace) en Mazzanti werd zelfs (persoonlijk) kampioen. Met de aankopen Vigano (sprinter) en Quinziato (Noordelijke klassiekers) en wat - nu nog - nietszeggende talentjes/miskopen moet ik handhaving proberen te behalen in de hoogste wielerklasse. Dat gaat nog moeilijk worden, omdat een echte topsprinter ontbreekt (Vigano won net wel zijn eerste rit, maar dat was geen massasprint, en de bergtrui werd gewonnen bij de ronde van Australië, maar die levert weer geen punten op) en ook een super ronderenner heb ik niet. Maar ik zal wel zien hoe het gaat lopen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 05:57:33 #194
123545 DatMeenJeNiet
pi_60645369
Netjes EnGCatjuh. Ik heb inmiddels eindelijk eens een wildcard gekregen voor de Tour. Vrij vaag want ik rijdt een veel minder voorjaar dan het vorige seizoen en toen kreeg ik niets. Maar misschien speelt de 3de plek van Kreuziger in de Ronde van Romandie mee. Ik doe ook voor het eerst mee aan de Ronde van Zwitserland en de Dauphiné.
pi_60648005
Ik speel trouwens nog PCM 2007. Wel een database voor 2008 gedownload. Boogerd en Rasmussen zitten echter nog bij Rabobank (Maar dat vind ik niet erg )
Gisteren de tour gewonnen met Menchov, Rasmussen op 2,5 minuut 2e (komt door de tijdrit) en Valverde op 10 minuten 3e
Eerst stond Klöden op 8 minuten 3e, maar die heb ik op de Champs d'Elysees toen hij lekreed op een mooie 6 minuten gereden
pi_60649795
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 05:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Netjes EnGCatjuh. Ik heb inmiddels eindelijk eens een wildcard gekregen voor de Tour. Vrij vaag want ik rijdt een veel minder voorjaar dan het vorige seizoen en toen kreeg ik niets. Maar misschien speelt de 3de plek van Kreuziger in de Ronde van Romandie mee. Ik doe ook voor het eerst mee aan de Ronde van Zwitserland en de Dauphiné.
En Vigano heeft ook de laatste etappe in dat nietszeggende rondje gewonnen in de massasprint Dat gebeurt me niet vaak, dat ik massasprints win! Op de bergtrui na alle klassementen gewonnen in dat nietszeggende rondje, dat me helaas geen punten oplevert in de CTT-tour.
pi_60737421
weet iemand dit?

ik rij met een groepje van 5 in een bergetappe ik ben met menchov geel balkje nog voor de helft en rood helemaal vol en klimmen was level 85 en valverde rijdt me gewoon uit het wiel weet iemand hoe dat komt?
tour de france
pi_60746675
+5 dagvorm van Valverde?
pi_60793474
heb net de tour gewonnen met rabobank en menshov, giro had ik al gewonnen met menshov

in juli heb ik wat renners binnen gehaald zoals piepoli, contador, cancelara sylvain shavanel , sandy casar en 2 jonge talenten

hopelijk kan ik alles nog betalen volgend zeizoen:D

[ Bericht 2% gewijzigd door Erik17 op 13-08-2008 13:59:37 ]
pi_60795085
Dat hoop ik ook voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')