Dat geldt ook voor Ooijer, dus ik neem aan dat die ook niet speelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:24 schreef kratovsk het volgende:
De Jong opstellen lijkt me in ieder geval niet verstandig, die heeft al een gele kaart staan.
Zou er zoiets van maken:
Stekelenburg;
Ooijer, Heitinga, Bouma, de Cler;
De Zeeuw, Engelaar;
Kuyt, van Persie, Afellay
Vennegoor / Huntelaar
Lijkt me ook. Wissels: Affelay en Bouma, en als hij fit is Huntelaarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:32 schreef UtrechtSlim het volgende:
Van der Sar
Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, De Cler
Engelaar, Van Bronckhorst
Van der Vaart, Sneijder, Kuyt
Van Nistelrooy
Zo sterk mogelijk met inachtneming van de gele kaarten (De Jong, Ooijer) en spelers die zojuist teruggekeerd zijn van blessures (Robben, Van Persie).
Dit lijkt me wel een goeie jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:32 schreef UtrechtSlim het volgende:
Van der Sar
Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, De Cler
Engelaar, Van Bronckhorst
Van der Vaart, Sneijder, Kuyt
Van Nistelrooy
Zo sterk mogelijk met inachtneming van de gele kaarten (De Jong, Ooijer) en spelers die zojuist teruggekeerd zijn van blessures (Robben, Van Persie).
Juist Italianen groeien in dit soort toernooien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Triptamine het volgende:
Je moet gewoon winnen van de Roemenen. Frankrijk en Italië zijn allebei perfecte tegenstanders voor ons later in het tournooi, die kunnen we aan, dat is bewezen. De Roemenen zijn een heel stuk stugger, en veel defensiever.
Dat kan idd ook, dat is het kutte en leuke van voetbal, je weet het niet zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Juist Italianen groeien in dit soort toernooien.
We hebben het hier wel over de nr1 en 2 van de wereld.
Gister ook een hoop geluk gehad, had ook maarzo anders kunnen aflopen.
Zul je zien dat Oranje in de halve finale verliest van Frankrijk of Italie.
Dan hoor je iedereen weer roepen: ''hadden we maar van Roemenie verloren''
Gewoon weg met die landen als het even kan.
Frankrijk ben ik nog wel bang van. Italië laat maar komen. Dat was ook tegen Roemenië heel matig en Donadoni gaat van de ene kromme opstelling vrolijk naar de andere. Maar ze gaan het geen van beiden redden, Spanje rekent af met wie er tweede wordt in onze poulequote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Juist Italianen groeien in dit soort toernooien.
We hebben het hier wel over de nr1 en 2 van de wereld.
Gister ook een hoop geluk gehad, had ook maarzo anders kunnen aflopen.
Zul je zien dat Oranje in de halve finale verliest van Frankrijk of Italie.
Dan hoor je iedereen weer roepen: ''hadden we maar van Roemenie verloren''
Gewoon weg met die landen als het even kan.
Daarom moet je die landen er gewoon uit kwakken. Geen risico nemen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat kan idd ook, dat is het kutte en leuke van voetbal, je weet het niet zeker
Inderdaad. Sowieso is het niet verkeerd om de spelers lekker een weekje rust te geven.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat ritme argument om met het vaste elftal te spelen is natuurlijk ook een beetje onzin, aangezien de kwartfinale over een week al is.
Hier kan ik wel mee levenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Stekelenburg
Heitinga-Bouma-Mathijsen-de Cler
De Zeeuw - Engelaar
Affelay-Van Persie-Robben
Huntelaar
En dan nog hebben we een geweldig elftal
Niet meer, wat mij betreft. Italië en Frankrijk zijn momenteel hooguit de nummer 2 en 3 van de wereld, wij ownen ze namelijk.quote:We hebben het hier wel over de nr1 en 2 van de wereld.
Sar mag toch zelf kiezen of ie "onbelangrijke wedstrijden" mee speelt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef BVO het volgende:
Waarom toch Stekelenburg?! Van der Sar gewoon lekker laten keepen, zie het nut van vervanging niet echt. Om nou te zeggen dat hij die rust zo ontzettend nodig zal hebben...
Gele kaarten wel volgens mij, schorsingen niet. Als Ooijer of de Jong een gele kaart krijgt dan hebben ze gewoon een schorsing te pakken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:52 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
gele kaarten komen toch te vervallen na de groepswedstrijden ? dus als een speler in de wedstrijd tegen roemenië een gele kaart krijgt die al een gele kaart gekregen heeft in de vorige wedstrijden is er toch niks aan de hand ? of zit ik verkeerd ?
En dan VoH erin zetten als supersub na 70 minquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Stekelenburg
Heitinga-Bouma-Mathijsen-de Cler
De Zeeuw - Engelaar
Afellay-Van Persie-Robben
Huntelaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |