Dat geldt ook voor Ooijer, dus ik neem aan dat die ook niet speelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:24 schreef kratovsk het volgende:
De Jong opstellen lijkt me in ieder geval niet verstandig, die heeft al een gele kaart staan.
Zou er zoiets van maken:
Stekelenburg;
Ooijer, Heitinga, Bouma, de Cler;
De Zeeuw, Engelaar;
Kuyt, van Persie, Afellay
Vennegoor / Huntelaar
Lijkt me ook. Wissels: Affelay en Bouma, en als hij fit is Huntelaarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:32 schreef UtrechtSlim het volgende:
Van der Sar
Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, De Cler
Engelaar, Van Bronckhorst
Van der Vaart, Sneijder, Kuyt
Van Nistelrooy
Zo sterk mogelijk met inachtneming van de gele kaarten (De Jong, Ooijer) en spelers die zojuist teruggekeerd zijn van blessures (Robben, Van Persie).
Dit lijkt me wel een goeie jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:32 schreef UtrechtSlim het volgende:
Van der Sar
Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, De Cler
Engelaar, Van Bronckhorst
Van der Vaart, Sneijder, Kuyt
Van Nistelrooy
Zo sterk mogelijk met inachtneming van de gele kaarten (De Jong, Ooijer) en spelers die zojuist teruggekeerd zijn van blessures (Robben, Van Persie).
Juist Italianen groeien in dit soort toernooien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:04 schreef Triptamine het volgende:
Je moet gewoon winnen van de Roemenen. Frankrijk en Italië zijn allebei perfecte tegenstanders voor ons later in het tournooi, die kunnen we aan, dat is bewezen. De Roemenen zijn een heel stuk stugger, en veel defensiever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |