Of naar Finder gaan en Shift+Command+H: dan verberg je alle andere applicaties, op Finder na. En Finder en bureaublad gaan hand in hand.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:02 schreef ViesKees het volgende:
Ik mis nog 1 ding in OSX, hoe verberg ik alle vensters in 1 keer zodat ik terugkeer naar het bureaublad. Kan dit uberhaupt??
even finder herstarten (appeltje+alt+esc) en dan finder selecteren en dan relaunchquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Tware het volgende:
Ik heb een probleempje met osx: Mijn bureaublad is verdwenen! . Als ik naar Finder>bureaublad ga zie ik alles wel netjes staan, maar ik wil het graag voor mn background hebben!. Iemand een idee?
Niet te prijzig hoop ik? Over het unlocken dat is een eitje. De Pwnage tool zou ik niet gebruiken ( ik had problemen met het wakker worden van de iPhone en spontane reboots e.d.). ZiPhone doet het uitstekend. Even hier downloaden. Je sluit de iPhone aan , en klikt op " Do it All".quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:23 schreef Superhuuper het volgende:
Aangezien mijn abonnement nog een jaar loopt en het ernaar uitziet dat de 3G iPhone simlock-vrij nogal prijzig wordt, heb ik besloten om toch eerst maar een "iPhone 1" aan te schaffen.
Via Marktplaats heb ik nu (bijna rond) een iPhone 8gb gekocht. Deze is nieuw in doos en dus nog niet unlocked o.i.d. Wat is op dit moment nou de beste manier van unlocken (via Mac OS X)? Is dat ZiPhone of toch de pwnage tool? En heeft iemand hier toevallig een duidelijke tutorial van? Het klinkt allemaal namelijk nogal spannend..
Met ZiPhone wordt de bootloader toch ook ge-downgrade? Is dat geen probleem verder?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:36 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet te prijzig hoop ik? Over het unlocken dat is een eitje. De Pwnage tool zou ik niet gebruiken ( ik had problemen met het wakker worden van de iPhone en spontane reboots e.d.). ZiPhone doet het uitstekend. Even hier downloaden. Je sluit de iPhone aan , en klikt op " Do it All".
Meer hoef je niet te doen , eventueel eerst even je FW updaten naar 1.1.4. Maar hoogstwaarschijnlijk staat dat al op de iPhone.
Als het gelukt is na een minuut of 4 , kun je even met een paperclip kloten om je sim erin te doen ..
Soms vragen ze op m'n werk om een document als Wordfile. Dan exporteer ik m'n werk vanuit Pages naar .doc. Maar meestal nemen ze genoegen met een PDF.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja, ik moet het wel gebruiken voor werk.
300 euro is een prima prijs inderdaad. Ik zie ze ook te koop staan voor 400 euro dat is een beetje overpriced natuurlijk. Maar goed ZiPhone "downgrade" je Bootloader inderdaad naar 3.9. Maar who cares? Hij doet het er niet minder door , sommige zeggen zelfs beter. Niets om je druk over te maken dus..quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:51 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Met ZiPhone wordt de bootloader toch ook ge-downgrade? Is dat geen probleem verder?
En wat is niet te prijzig? Ik sta op het punt een 8gb aan te schaffen voor ¤300 (Marktplaats). Ben ze nog niet goedkoper tegengekomen.
Of hebben jullie een beter idee?
Nou, de deal is rond.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
300 euro is een prima prijs inderdaad. Ik zie ze ook te koop staan voor 400 euro dat is een beetje overpriced natuurlijk. Maar goed ZiPhone "downgrade" je Bootloader inderdaad naar 3.9. Maar who cares? Hij doet het er niet minder door , sommige zeggen zelfs beter. Niets om je druk over te maken dus..
Tof.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:09 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Nou, de deal is rond.
Ik ga hem morgenochtend ophalen.
Wat Tijn zegt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:39 schreef Tijn het volgende:
Ik heb op geen van m'n computers MS Office staan en heb ik het nog geen dag gemist.
1 x Power , 1 x USB. Vrij ingewikkeld inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ik ben blij met mijn nieuwe iMac! Peace of cake om hem aan te sluiten!
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
1 x Power , 1 x USB. Vrij ingewikkeld inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |