Wij vinden dat heerlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik probeer de eerste persoon meervoud ook zoveel mogelijk te vermijden.
Geen idee, Liene. Het was toch echt D&D die het wéér in het seksuele wist te trekken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij hebben naar een programma over wild life in the garden gekeken, opBBC 2
. Wat is daar nou mis mee?!
Ik had toch eigenlijk gerekend op jou om te happen. Maar zo was het ook leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geen idee, Liene. Het was toch echt D&D die het wéér in het seksuele wist te trekken.
(Ik kan er ook niks aan doen, Dust, je doet het toch echt helemaal zelf)
Ik bedoelde alleen maar dat als ík die opmerking van Lienekien had gemaakt, jullie meteen aan seks zouden hebben gedacht, terwijl dat nu helemaal niet het geval was. Dus eigenlijk doe je het zelf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geen idee, Liene. Het was toch echt D&D die het wéér in het seksuele wist te trekken.
(Ik kan er ook niks aan doen, Dust, je doet het toch echt helemaal zelf)
Ik heb echt een lange reistijd per dag, en doe dat nu al voor het derde jaar. Mijn collegae gunnen me een mooie baan dicht bij huis.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef Gellius het volgende:
Spannend, mane. Maar de gegeven referenties zijn neem ik aan collegae en leidinggevenden op je huidige school. The word is out, dus?
Het begint al bijna een issue te worden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie interpreteren toch alles wat ik zeg seksueel? Zo moeilijk is het dus niet, om te dat in te denken.
Ik quote hem maar even in het geval Lien zich mocht bedenken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:18 schreef Lienekien het volgende:
Al dat parende wild life had nog best iets opwindends.
Oh, nee hoor. Het commentaar en de muziek zorgden met de beelden voor groot vermaak. Het was een programma met Bill Oddie, die trouwens een vreselijke hekel aan katten bleek te hebben. Wat ik ook wel weer snap, gezien zijn liefde voor vogeltjes.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:23 schreef Z het volgende:
[..]
Ik quote hem maar even in het geval Lien zich mocht bedenken.
Hoe kom je zo bij break-ups?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Als we de break-ups hier ook breed uit mogen meten, vind ik het allemaal best.
Ach, zo gaat dat toch altijd met mensen hun relatie publiek bespreken. Ze schreeuwen van de daken dat ze de beste seks ooit hebben, maar als er dan een vervelend einde aan de relatie komt hoor je ze niet meer. En dat zijn nu juist de leukste dingen om te lezen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch blissfully happy?
Met Gellius in de buurt laten we het wel uit ons hoofd om de vuile was buiten te hangen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat toch altijd met mensen hun relatie publiek bespreken. Ze schreeuwen van de daken dat ze de beste seks ooit hebben, maar als er dan een vervelend einde aan de relatie komt hoor je ze niet meer. En dat zijn nu juist de leukste dingen om te lezen.
Houdquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met Gellius in de buurt laten we het wel uit ons hoofd om de vuile was buiten te hangen.
Oh, ik blijf keurig binnen mijn grenzen, Claudia.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Houdde
schone
was
dan
ook
binnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |