Ik stond vrijdag te tappen op een locatie waar mensen massaal opgingen in de wedstrijd, maar dat was toch iets té. Ik ben dol op bier, en sigarettenrook tolereer ik ook wel, maar ik mis toch die totale overgave die bevorderlijk is voor de wedstrijdbeleving. Vanavond zat ik gewoon met een man of zes, dat is een ideaal gezelschap. Maar ik zou ook wel met die zes man in een kroeg willen zitten. Eigenlijk vind ik alles best zolang ik niet hoef te dansen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
Volgende keer maar weer gewoon thuis voetbal kijken. Bier, sigarettenrook, mensen die meer met elkaar bezig zijn dan met het spel. Nah.
Vrijdag bevond ik me in een gezelschap dat bij elke herhaling van een doelpunt (en dat zijn er een stuk of 6) weer even hard ging juichen. Van het commentaar van Evert, dat best hard stond, had ik in elk geval geen woord meegekregen. En het was best grappig, maar ik was vrij nuchter. En ik moet behoorlijk dronken zijn om dat écht hilarisch te vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ze maakten het spannender dan het was. Bij elk balbezit een ooooh en een aaaah.
Toch ben je een man van onverhoeds wijze inzichten, IR. Hulde.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alles best zolang ik niet hoef te dansen.
Gullwing.quote:
Ieder zijn ding, Do2, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Enthousiasme krijgt zo wel een andere betekenis, niet?
En waar zij zich van los wilt maken ben jij.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn vlees. Dit is mijn bloed.
Ja, Do2, laat die hokjesgeest nu eens varen, dat komt de kunst wrs. alleen maar ten goede.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mercedes-fan, he. Hmz. Zijn die nog verder onder te verdelen, eigenlijk?
Muziek? Kunst? Film?
Zijn daar nog parallellen te vinden?
Ik heb het over oldtimers he en die kan iedereen in aanschaf wel betalen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Want ik ken er dus meer, die dat zo nu en dan roepen, dat ze Mercedes-fan zijn.
En nu ga ik bijna denken dat dat geen toeval meer is.
Kortom, ik begin te denken dat het juist de Mercedes-fan is, die het niet kan laten
om zo nu en dan te roepen dat hij (of zij) Mercedes-fan is.
Knap. Ik absoluut niet, maar ik ben dan ook zuinig op die bijna verboden electrische smoker waar niemand het meer over wilt hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben sinds kort een tevreden niet-roker.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:14 schreef Stali het volgende:
...bijna verboden electrische smoker waar niemand het meer over wilt hebben...
Die heb jij dan ook niet meer nodig he? Hoelang al zonder?quote:
Dat is natuurlijk ook waar he en als het zo is dan is het maar tijdelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik heb leren inzien dat een 'tevreden roker' niet bestaat.
Er is niemand die tevredenheid daadwerkelijk ontleent aan roken, natuurlijk.
Het is louter het idee. Meer niet.
Maar goed, ik ga maar eens slapen.
Welterusten, Stali.
Knap van je. Ik zal die kudde wrs. ook nog wel gedwongen volgen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Claudia_x het volgende:
De enige reden dat ik op zulke avonden de deur uitga, is omdat ik mezelf ervan wil overtuigen dat ik geen muurbloempje ben.
Gefeliciteerd, klinkt best goed.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Hopeloze zaak, Klauw.
De kamer is bij het Olympiaplein. Goedkoop, redelijk groot, de wc is een hokje midden in de kamer en er is geen douche..
Dat had ik eens moeten zeggen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:32 schreef Lienekien het volgende:
Wij hebben heel weinig van het voetbal gezien.
Als Lienekien het zegt is het even walgelijk, hoor!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat had ik eens moeten zeggen!
Nee, ik ook niet. We zijn gewoon ongelooflijk naïef, denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:11 schreef Gellius het volgende:
O, ik had haar post helemaal niet zo geïnterpreteerd. Wat vreselijk, inderdaad.
Wij hebben naar een programma over wild life in the garden gekeken, opquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als Lienekien het zegt is het even walgelijk, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |