Nee, hoor. Niks aan de handa. Er was me verzekerd dat je toch niet echt naar de hel ging, en de hemel leek me wél onvoorstelbaar saai, als een kerkdienst die eindeloos duurde, maar goed, daar kwam je ook pas als je oud was en dat duurde ook nog oneindig lang.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Gellius het volgende:
Wat een terreur, L. Was je niet vreselijk nerveus als kind? Ik zou vreselijk nerveus worden van al die vlekjes en incrementele zondenopbouw.
Ah, Leon, die zal wel enthousiast zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zal op oor.nl nog wel eentje verschijnen van Verdonschot, naar ik aanneem.
Tom Engelshoven. Te lezen op oor.nl. Ook enthousiast hoor.quote:
Ha. Ha!quote:Hij trekt een meisje uit het publiek voor een dansje
Wij hebben een heul klein tv-tje, hij is bijna retro. Maar zolang kindlief er graag mee speelt koop ik nog maar even geen nieuwe.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:04 schreef LXIV het volgende:
Gisteren heb ik voor het eerst HDTV met bijbehorende HDTV-uitzending gezien! Tóch wel écht een heel mooi en scherp beeld, een werkelijke stap vooruit.
Nu wil ik zo'n ding aanschaffen, ze kosten ook bijna niks meer, maar mijn vriendin zegt dat de tv die we hebben nog hartstikke goed is en toendertijd ook zeker niet goedkoop was. Bovendien kijken we toch bijna nooit tv. Wij zijn nu eenmaal van dat soort mensen dat nooit een nieuwe tv kopen zal zolang de oude "het nog doet".
Mijn ouders waren ook van dat soort mensen, met als gevolg dat we tot 1984 nog steeds zwart-wit televisie hadden. Want die was nog goed en bovendien was kleurentv een modegril die zo weer voorbij zou zijn. Er werd bijna nooit iets uitgezonden in die tijd, dus ik maakte me er meestal niet zo druk om. Maar op zondagavond werd altijd de Hulk uitgezonden, en die zagen we dus nooit groen worden! Wel heel breed, maar het grijs van zijn huid was net zo grijs als voordat hij groen werd.
Soms gingen we naar Opa&Oma toe. Die hadden kleurentv, en daar kon je de Hulk écht groen zien worden! Geweldig vonden we dat toen!
Een vakbond, dat zie je zo!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:15 schreef Z het volgende:
Van de vorige hond hadden ze een bondje voor jou gemaakt?
Toen we laatst een HDTV hadden gekocht besloot ik dat er eigenlijk ook een bluray speler bij hoorde om mooie films op af te spelen in HD kwaliteit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:04 schreef LXIV het volgende:
Gisteren heb ik voor het eerst HDTV met bijbehorende HDTV-uitzending gezien! Tóch wel écht een heel mooi en scherp beeld, een werkelijke stap vooruit.!
Hoe heb je dan geconcludeerd dat ze keihard meezongen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:18 schreef Z het volgende:
Het geluid was hard genoeg om ze niet te horen.
Hersens hebben vrij vandaag, k_man?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe heb je dan geconcludeerd dat ze keihard meezongen?
Hij pikt natuurlijk niet iedere verschrijving eruit, hè?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:12 schreef Z het volgende:
Hmm. Dan doet jij het nu zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen.
Vlak de factoren domheid en desinteresse ook niet uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:34 schreef Gellius het volgende:
Overigens is die spellingchecker verantwoordelijk voor verreweg de meeste uitingen van de Engelse ziekte op internet, denk ik.
Wat een schatje was je toch.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:12 schreef Gellius het volgende:
Gellius-in-de-wagen onder het wakend oog van de familieboxer.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:28 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ]
Fashion, fashion, fashion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |