abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 17:59:53 #276
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59437698
Ik heb ook een floepdag. Mijn badkamer is nog niet klaar en deze keer is het onze eigen schuld.
Mijn baas dreigt blind te worden, mijn vakantiedagen zijn praktisch opgemaakt aan de verbouwing en ik moet voor de 1000ste keer deze maand de gipsvoeten uit het pand schrobben. Mijn teerbeminde zit op lokatie en is dus weer pas tegen middernacht thuis en dus kan ik hem niet eens lastig vallen met gezeur, gezucht en klaagzang.
Er ligt braaf een biefstukje en wat sugarsnaps in de koeling voor mijn maaltijd, maar ik heb zo'n vermoeden dat het een hele laffe salade gaat worden.

Misschien heb ik vandaag zomaar een schop onder mijn eigen hol nodig
pi_59437789
Hallo

Bijna een topic volgekletst in een weekend, gaat weer hard

Vrijdagavond nasi rames gegeten, zaterdag biefstuk met krieltjes en paprika/champignons/ui en gisteren dus uit eten geweest bij de Chinees. We gingen toch niet wokken, maar hadden 2 rijsttafels besteld ( waren met 6 personen) Ik heb vooral heel veel van de tjapotjoi gehad, en een paar stukjes vlees. Zat aardig vol, en vond toch dat ik best goed gegeten had Alleen vannacht/vandaag echt ontzettende last van mn buik en aan de diarree, dus toch iets verkeerds gegeten denk ik.

Denk/hoop dat ik morgen gewoon op hetzelfde gewicht als voor het weekend zit. Deze week een paar keer extra ( di-wo-do-vr) tussen de middag een uur banenzwemmen. En dan woensdag en donderdag gewoon 's avonds ( vandaag niet, was te laat terug in Deventer van Peter, net pas thuis van boodschappen doen enzo, dus nou red ik het niet meer) Maar goed, ga al genoeg zwemmen van de week, ipv 7 keer 6 keer maakt ook niet echt uit Over 2 weken is het nl afgelopen met 's avonds zwemmen, dan is er alleen op maandagavond 3 kwartier aquajoggen en 3 kwartier aquarobics en de rest van de week is er 's avonds niks meer. Dus dan wil ik sowieso overdag gaan banenzwemmen. Om 3 maanden maar 1 keer in de week te gaan zwemmen schiet ook niet op natuurlijk.

Wat trouwens wel apart was gisteren was om alleen met mn stiefvader uit eten te gaan, zonder mn moeder. Toch wel ff wennen hoor. 's Middags wel eerst bij mn vader en daarna bij mn moeder geweest. Was wel gezellig, maar toch blijf ik het nog wel moeilijk vinden allemaal.
pi_59438158
Ik vroeg me al af waar je was Sylvana! Balen dat je weer buikpijn had vannacht/vandaag .

Ik vind het eigenlijk wel zielig om mensen te schoppen die een rotdag hebben, eigenlijk alleen maar willen zeuren en dat niet eens doen ... maar je vraagt er zelf om .

* Chicolate geeft SHE eerst een aai en daarna een schop en zegt dat ze netjes dr biefstuk moet opeten
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59438564
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Ik vroeg me al af waar je was Sylvana! Balen dat je weer buikpijn had vannacht/vandaag .
Peter heeft al een paar weken geen internet ( en hem kennende duurt het nog wel ff voordat ie dat een keer gaat regelen) dus kan het hele weekend niet online zijn dan.
pi_59439002
Goh... Vriendje wilde net een pannenkoek gaan eten en ze hadden niet heel veel andere dingen, dus ik heb een salade met geitenkaas genomen. Net even de punten ingevoerd en nu blijkt dat er in geitenkaas veel minder calorieën zitten dan in gewone kaas! Nooit geweten. Dat valt dan weer mee.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59439189
Bij wok to walk kun je witte rijst nemen (met groenten + dunne reepjes ei, 4,95?) en er dan naar keuze nog vlees oid bij nemen en een sausje. Ik had die gister met soja saus

(Tip dus als je de hele dag SHE rijst wil eten maar te lui bent om het zelf te maken )
  maandag 16 juni 2008 @ 19:05:07 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59439269
Euh nee
Dat is dus niet de bedoeling. Als je het bij rijst, groenten en dunne reepjes omelet houdt ok..maar nog vlees en saus erbij is absoluut niet de bedoeling. Het mist een beetje zijn doel dan.
pi_59439527
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Euh nee
Dat is dus niet de bedoeling. Als je het bij rijst, groenten en dunne reepjes omelet houdt ok..maar nog vlees en saus erbij is absoluut niet de bedoeling. Het mist een beetje zijn doel dan.
Ja de saus is gewoon die soja saus of hoe heet het ookalweer?
en ik had er dan wel garnalen bij.
pi_59439549
Vandaag echt weinig gegeten doordat ik zo'n last had van mn buik. Was laat wakker, toen 2 sneëen brood met 20+ smeerkaas gegeten, hele middag niks en nu gegrilde biefstuk met krieltjes en doperwtjes festini. En dan vanavond nog maar wat salade ofzo eten.
pi_59439694
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef Ewelina het volgende:

@PF: ik heb dus ook dat mijn buik zo enorm opzet. Nog erger dan die van jou
Ik ben dat niet op de foto trouwens
  maandag 16 juni 2008 @ 19:27:26 #286
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59439938
Die Zoete Soja saus... is dat gewoon kecap manis? Ik denk dat ik het ook eens ga maken die japanse rijst.... mag er ook een lepel sambal door?
Bernie en ik zijn tof.
  Vis een optie? maandag 16 juni 2008 @ 19:33:27 #287
70532 loveli
N
pi_59440125
Zowel in de zoete als in de zoute variant van Conimex ketjap zit meer dan de helft suiker. Ze hebben ook sojasaus naar Japans recept, daar zit geen suiker in en het bevat maar 7 gram koolhydraten per 100 ml. Natuurlijk is de zoete ketjap een stuk lekkerder.
crap in = crap out
  maandag 16 juni 2008 @ 19:33:52 #288
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59440134
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

owkee, nou bedankt voor de tip in elk geval, dan weet ik hoe rigoreus ik te werk moet gaan morgen
en het voelt alleen zo zonde, dat ik zoveel mooie kleren heb, amper aangehad ...
Welke maat? . Wellicht kan je wat aan mij slijten, als je wil? Ik pas met mijn reet maat 42-44 alleen nog maar in mijn zwangerschapsbroeken (en 1 enorm grote spijkerbroek) en ik zou zo graag nog een extra normale broek hebben. Ik kan mezelf er alleen niet toe zetten om naar de winkel te gaan omdat het meeste a. niet past en b. over een maand toch te groot is voor me.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59440346
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat me ook opvalt is dat de manier waarop mijn ouders en ik tegen eten aankijken zo verschilt. Als ik mijn moeder bijvoorbeeld vraag wat ze vanavond eet, dan zegt ze iets als "een karbonaadje". En dan moet ze als het ware de groente er nog bij bedenken. En de aardappels kan ik er zelf wel bij bedenken, dat is een gegeven. Toen ik klein was moest ik ook altijd "het vlees opeten want dat was duur".. terwijl ik nu ik op mezelf woon, als ik bijna vol zit, liever m'n groente opeet dan m'n vlees. Ook begin ik het "wat eten we vanavond"-riedeltje altijd met de groente of de naam van een gerecht o.i.d. Niet met het vlees. Ook is iets lekkers bij de koffie 's avonds heel normaal bij mijn ouders thuis. "Kale koffie", dat doe je gewoon niet. Terwijl ik er echt aan moet denken koekjes in huis te halen als ze bij mij langskomen.

Is het een heel vaag verhaal zo ? Ik krijg het niet echt helder uit de laptop, maar is het herkenbaar?
Ja ik snap wat je bedoeld
pi_59440621
heb hier (ook) nog wel wat broeken voor je, zal straks eens kijken welke maten (voornamelijk 42 en 44) en of ze nog wat zijn om weg te geven.. sommigen mogen ook wel gewoon weg, zeg maar
Ja doei.
pi_59440722
Zo, weer een drukke dag achter de rug. De afstudeeronderzoeken afgerond met een presentatie, boos geworden op m'n niet-betrokken-mentor (Wie is je begeleider eigenlijk? DAT BEN JIJ LUL ), boos geworden op huisgenoot voor het uitpakken van de gangkast en de hele gang volstouwen maar vervolgens een week niets opruimen én z'n remsporen niet uit de WC borstelen.. en dus de kast uitgeruimd en ingepakt, de wc schoongemaakt, en ondertussen snotverkouden geworden.. Ik maak trouwens wel snel en effectief schoon als ik boos ben .

Mijn eetdag is door me te hebben verslapen, en de presentaties en gedoe van vandaag een beetje, euh, raar ..

O: Bakje vitalinea thuis, in de trein wat ananas en een flesje karnemelk.
T: Appel
L: Tosti ham/kaas (dat krijg je als je je eten vergeet en de kantine is al bijna dicht had zo'n honger)
D: Stokbroodje tomaat/geitenkaas en een berg paprika en cherrytomaatjes.

Mja, morgen maar weer normaal.

Sylvana, wat naar van je buik! Hoop voor je dat 't snel weer over is. Ik reageer ook raar op Chinees eten, wil het ook niet meer hebben omdat ik geheid de volgende dag met buikpijn en/of jeuk rondloop.

En natuurlijk is Japanse sojasaus, lekker zout, 't lekkerst .

En P-F - fijn dat begrijpt wat ik bedoel . Denken jouw ouders ook zo?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2008 19:54:00 ]
pi_59441199
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Ik heb ook een floepdag. Mijn badkamer is nog niet klaar en deze keer is het onze eigen schuld.
Mijn baas dreigt blind te worden, mijn vakantiedagen zijn praktisch opgemaakt aan de verbouwing en ik moet voor de 1000ste keer deze maand de gipsvoeten uit het pand schrobben. Mijn teerbeminde zit op lokatie en is dus weer pas tegen middernacht thuis en dus kan ik hem niet eens lastig vallen met gezeur, gezucht en klaagzang.
Er ligt braaf een biefstukje en wat sugarsnaps in de koeling voor mijn maaltijd, maar ik heb zo'n vermoeden dat het een hele laffe salade gaat worden.

Misschien heb ik vandaag zomaar een schop onder mijn eigen hol nodig
Ik zou het wel weten: telefoon uit, pyjamabroek aan, lekkere koffie maken, op de bank kruipen met de katten, boekje erbij of een kostuumdrama in de dvd-speler. En zwelgen maar! Als de man van huis is, kun je tenminste de waardeloze chick uithangen.

Dag erna onmiddellijk mee stoppen, natuurlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59441347
oh! ja!

aanvulling op mn eetlijst:

avondeten: 2 broodjes hamburger (zelfgebakken) met wat friet mèn, ik had honger als een paard, maar zit nu toch wel écht vol (zit me een partij te boren )

zelfgemaakte hamburgers zijn
Ja doei.
pi_59441443
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef Razztwizzle het volgende:

Sylvana, wat naar van je buik! Hoop voor je dat 't snel weer over is. Ik reageer ook raar op Chinees eten, wil het ook niet meer hebben omdat ik geheid de volgende dag met buikpijn en/of jeuk rondloop.
Thnx en ik heb er nooit eerder last van gehad als ik Chinees had gegeten ofzo, dus ik weer niet waar het door komt. Maar wel erg vervelend idd.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:21:01 #295
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59441645
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Het rare is, zoals Ewelina ook al zei, dat je niet altijd even sterk op dingen reageert. Je kunt wel alles vermijden, maar sommige dingen gaan 9 van de 10 keer goed, en de tiende keer vallen ze verkeerd. Voor sommige dingen heb ik trouwens best een avondje buikpijn en opgezette buik over.

Er worden ook zoveel verschillende klachten aan gekoppeld, heel ongrijpbare dingen soms. Bijvoorbeeld koppijn kan door zoveel dingen komen... In hoeverre reacties op voedsel je stemming en energie beïnvloeden is al helemaal lastig te beoordelen. Ik wil eigenlijk eens in de vakantie een week lang alle 'slechte' dingen vermijden, alles helemaal zelf maken en zo. Kijken of ik me dan echt zoveel beter voel.
Ja, echt heel raar. Zo kreeg ik vanmiddag plots een opgezette buik. Wat had ik op: 2 bruine boterhammen met jam, sinaasappel-ananassap (vers geperst) en een salade. Geen idee waar het van komt.

Ik ga eerst eens uitzoeken wáár ik precies op reageer. Kan ik daarna m'n dieet aanpassen.

Zo Miss Congeniality kijken!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59441955
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:33 schreef loveli het volgende:
Zowel in de zoete als in de zoute variant van Conimex ketjap zit meer dan de helft suiker. Ze hebben ook sojasaus naar Japans recept, daar zit geen suiker in en het bevat maar 7 gram koolhydraten per 100 ml. Natuurlijk is de zoete ketjap een stuk lekkerder.
Die Japanse heb ik, is lekker hoor !

Ik had vandaag weer een doodnormale brave volgens-schema-dag, en samen met vriend in het bos 3,5km wezen hardlopen. Gaat goed hoor

edit: ik had vanmiddag ook een beetje buikpijn/maagkrampjes terwijl ik hier net gepost heb dat ik nooooit ergens last van heb. volgende keer toch maar een stuk hout opzoeken
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59442030
Klachten door voedingsmiddelen kunnen zich ook pas na 48 uur openbaren, het is vaak helemaal niet duidelijk waar je klachten vandaan komen. En soms is het overduidelijk, zoals bij pinda's en fituurvet (in mijn geval). Manier om erachter te komen is een eetdagboek bij te houden, met daarbij ook de vermelding hoe alles in je buik/lichaam zit. En zelfs dat is nog knap moeilijk .

Ik ben waardeloos. Ik moet mijn herkansing leren, maar ipv daarvan zit ik in CUL te lurken, hang ik rond op marktplaats en verlekker mezelf aan dure spiegelreflexcamera's die ik toch de komende 5 jaar niet kan betalen .
pi_59442229
koop ze samen met je vriend Chico (die camera) gaan wij ook doen scheelt ineens de helft
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:41:48 #299
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59442295
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Welke maat? . Wellicht kan je wat aan mij slijten, als je wil? Ik pas met mijn reet maat 42-44 alleen nog maar in mijn zwangerschapsbroeken (en 1 enorm grote spijkerbroek) en ik zou zo graag nog een extra normale broek hebben. Ik kan mezelf er alleen niet toe zetten om naar de winkel te gaan omdat het meeste a. niet past en b. over een maand toch te groot is voor me.
ik heb de beste broeken bewaard: zal zo foto's uploaden, is allemaal maat 44, en shirtjes maat xl-xxl.

en voor de liefhebber, bh's maat 80 E (allemaal esprit), en broekjes maat 42-44, amper gedragen... zijn zelfs setjes bij die helemaal niet gedragen zijn... zooo zonde achteraf...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59442297
Hij wil geen camera en heeft nog minder geld over dan ik

En ik heb geen 1000 euro, maar 500 heb ik ook niet . Ik moet al een nieuwe pc kopen omdat deze te vaak vastloopt en niet meer voldoet aan de dingen die ik nodig heb ... dus daar ga ik de hele vakantie voor werken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')