abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59382877
quote:
HILVERSUM, zaterdag
Can’t Buy Me Love wordt de opvolger van het spraakmakende RTL 5-programma De Gouden Kooi.
In de nieuwe realityshow, die vanaf september wordt uitgezonden en zich afspeelt in de beruchte villa in Eemnes, moeten jonge vrijgezellen koppels vormen en in drie maanden tijd hun tegenstanders het huis uit werken.
bron

Stelletjes die elkaar dus moeten wegpesten, meer niet.
pi_59382962
Waarom zo kort:S?
  Admin zaterdag 14 juni 2008 @ 08:38:52 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59382967
Is dat alles?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59383006
Ja, valt mij ook vies tegen .

En zo kort waarschijnlijk ook om de kosten te drukken.
pi_59383199
Nog meer combi van BB en DKG. Op zich vind ik koppels wel ok, je zag dat dat er nu ook van kwam in DGK. Neem aan dat unaniem wegstemmen nu geen optie is. Of per koppel wegstemmen. Of natuurlijk dat iemand van een koppel verliefd wordt op iemand van een ander koppel.. .nou ja iig is het nu wel duidelijk dat er een eind aan zit en dat bleek bij DGK ook wel het probleem omdat er een paar gewoon best 10 jaar hadden blijven zitten.

3 maanden is dan wel weer kort eerlijk gezegd. Ik geloof eerlijk gezegd dat dit concept nog wel verder uitgewerkt zal worden maar ik zie het wel potentie hebben eerlijk gezegd.
pi_59383346
Maak er dan een half jaar van,Maar ik denk dat we er na drie maanden net lekker inzitten eerlijk gezegd!
pi_59383408
Stelletjes waren de doodsteek voor het spel!
Dus niks geen zomerstop voor de bewoners, gewoon 3 maanden en dat was het. Ik vind het nu al niet interessant.
Go hard or go home
  PR/Manusje van alles zaterdag 14 juni 2008 @ 10:53:22 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_59383905

Zulks een afknapper
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:09:50 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_59386122
Wat

STELLETJES was juist uber suck aan dgk
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:10:50 #10
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59386139
Maar het zijn geen stelletjes he, het zijn koppels (2 vrijgezelle personen).

Je komt dus wel samen de kooi en maar dan ..... vast back up zeg maar ofzo

Dit is op internet te vinden:

Het is bekend, de opvolger van het veel besproken reality programma De Gouden Kooi. Vanaf september dit jaar komt RTL 5 met Can`t buy me love. Een nieuw spraakmakend programma vanuit de villa te Eemnes.

In Can`t buy me love draait alles om de vraag of Echte liefde niet te koop is, of hangt er toch wel een prijskaartje aan? In dit nieuwe programma is alles mogelijk.

Het Spel:

Het spel zal zich in drie maand voltrekken in de riante villa te Eemnes. In deze drie maanden zullen de kandidaten op zoek gaan naar de liefde van hun leven, een grote zak geld of misschien wel beide. Kortom floreert de liefde of het geld?

Gezocht kandidaten:

De kandidaten voor Can`t buy me love moeten tussen de 18 en 35 jaar zijn. Singel en natuurlijk goed gebekt om spraakmakende tv te maken. Daarnaast moeten de kandidaten voldoende mensenkennis en charme in huis om een spel slim te spelen? Geef je op via cantbuymelove.tv

Dus vanaf september niet De Gouden Kooi maar Can`t buy me love vanuit de Villa te Eemnes.

Can`t buy me love is net als De Gouden Kooi een Talpa Content product en zal worden geproduceerd door Talpa Producties net als De Gouden kooi.

Bron: RTL/Tienfan
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:13:24 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59386181
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Zulks een afknapper
Nogal.
Slap aftreksel televisie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59386188
En wat valt er te winnen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59386225
komen er streams?
pi_59386246
Vrijgezelle stelletjes, ook goed. De bedoeling is dan toch dat ze samen komen. Kunnen ze fijn neuken onder de dekens en en en...
Go hard or go home
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:20:23 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59386305
Van de webpage:
quote:
Pas op dat je niet in je eigen val dondert!
Echte liefde is niet te koop… zeggen ze. Of hangt er toch een prijskaartje aan? Alles is mogelijk in de nieuwe realityserie Can’t Buy Me Love… Vanaf september, drie maanden lang op RTL 5.

Ben jij tussen de 18 en 35, single en goed gebekt? Heb jij voldoende mensenkennis en charme in huis om een spel slim te spelen? Ben je bereid om voor maximaal 3 maanden, opgesloten in een riante villa op zoek te gaan naar de liefde van je leven, een grote zak geld of misschien wel allebei?

Geef je dan NU op!
http://www.rtl.nl/liefde/cantbuymelove/
Wat jammer nou dat ik niet in de leeftijdscategorie val .

pi_59386318
Klinkt niet echt boeiend
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:21:59 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59386326
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Klinkt niet echt boeiend
Echt niet, eerder.
pi_59386353
Eeuwig zonde van de locatie en mogelijkheden.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:50:31 #19
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59387718
Door het stoppen van DGK op 22 mei en na 3 weken nog wat rondhangen bij DGK-Fok!
hebben de 4 topic's commotie rondom huub mij doen realiseren dat het echt klaar is met DGK.

Maar ik vond het fijn dat dit forum open bleef tot a.s zondag 15 juni.. Dus geen stank voor dank.

(De ex-DGK-speler na DGK?)
Verder heb ik weinig interesse om nog naar optredens, bokswedstrijden of de
internetshow van Jaap te bekijken. Of me aan te melden bij een parenclub om Amanda en
Brian te zien optreden als DJ en Paaldanseres.

(En nu in de artiestenbak van managementskantoor Rocket?)
DGK-promotiewerk was er genoeg voor de DGK-spelers, maar nu dan de echte boekingen, inkomsten,
het werk ligt niet voor het oprapen, er zitten 1000-den acteurs, presentators, zangers, visagisten ,
rappers te azen om werk, wat geen vaste banen zijn, maar tijdelijke werkopdrachten en daarna
vaak nog weken wachten op het loon, wat van opdrachtgever naar boekings-kantoor komt en dan pas naar jou.

Geld is niet belangrijk? Er zullen toch rekeningen betaald en de leefwijze........

Jaap , de jongen die laag stond in de polls, daar elke maand duidelijk stuk van was,

De Miljonair werd.

Vanaf september een nieuw tv-programma vanuit de villa te Eemnes, 3 maanden er even uit is toch
anders dan 2 jaar of langer DGK. En aangezien ik nu nog geen binding heb met een speler en het programma,
zal dat best wel loslopen na de start.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 14:57:57 #20
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59387834
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
Van de webpage:

http://www.rtl.nl/liefde/cantbuymelove/
Wat jammer nou dat ik niet in de leeftijdscategorie val .

Ze zullen toch niet vallen voor 1 , 2, 3 jaartjes ouder of jonger?
pi_59387925
Hoe vaak krijgen we "saxy" te horen in dat nieuwe programma?
pi_59388154
Jippieeeeee word weer veel wippen en zuipen.Hoe verzinnen ze het weer.
pi_59388352
nou ik verheug me wel weer op september hoor maar ik kijk alleen als er streams zijn en dan lekker cossen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:34:35 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59388426
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef tuinfluiter het volgende:

Ze zullen toch niet vallen voor 1 , 2, 3 jaartjes ouder of jonger?
Jij bent echt zo lief!
pi_59388811
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:50 schreef cantbuymelove het volgende:
CAN’T BUY ME LOVE…
Kandidaten gezocht voor een nieuw realityprogramma op RTL 5.

www.cantbuymelove.tv

Echte liefde is niet te koop… zeggen ze. Of hangt er toch een prijskaartje aan? Alles is mogelijk in de nieuwe realityserie Can’t Buy Me Love…Vanaf september, drie maanden lang op RTL 5. Ben jij tussen de 18 en 35, single en goed gebekt? Heb jij voldoende mensenkennis en charme in huis om een spel slim te spelen? Ben je bereid om voor maximaal 3 maanden, opgesloten in een riante villa op zoek te gaan naar de liefde van je leven, een grote zak geld of misschien wel allebei? Geef je dan NU op via cantbuymelove.tv. Stap in een avontuur vol liefde en hebzucht, lust en jaloezie. Can’t Buy Me Love…Pas op dat je niet in je eigen val dondert!

Check hier wat je te wachten staat!!
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')