Deze knaap post redelijk frequent in het EK forum. Ik vind het maar een vreemde entiteit, zoals hij het zelf zou noemen. Ik heb een paar posts van hem opgezocht, en hij post zulke rare dingen. Ik heb soms het idee dat hij niet helemaal spoort.

quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:18 schreef BansheeBoy het volgende:Hoewel hij de arrogantie hééft van 10 Fransen en de motoriek van ex-mens Zidane maak ik me niet zo'n zorgen om hem. "The Battle of the Maghreb" zal hij kansloos verliezen van stabiele entiteit Boulahrouz.

²
Ex-mens? 'Stabiele entiteit'?

quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:Eerlijk is eerlijk Boulahrouz speelt echt ijzersterk. Ik vraag me af of stabiele néger Melchiot nog mag spelen.

²
BansheeBoy schrijft neger consequent als néger.

quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:Lés Laxatifs hebben slaag gehad. Dat ik veel posts heb doet daar niets aan af.

²
Relevant zeg, hoeveel posts je hebt.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik denk het ook, ben overigens wel blij dat ik veel posts heb.

²
Relevant of niet, hij is er wel blij mee.

quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:Prachtig! Ik ben nog steeds gelukkig. Maandag maar eens opslag vragen aan mijn baas.

²
Ook weer zo'n extreem relevante opmerking, opslag vragen.
Ik vroeg me af of ik de enige was die regelmatig zijn wenkbrouwen fronst bij het lezen van zijn posts.