Inderdaad, dat is de uitgeklede en versimpelde variant van kaatsen.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:13 schreef The_Dean het volgende:
Tennis? Dat is toch dat spelletje waarin van die verwende rijkeluis meisjes en nichten zo'n geel balletje heen en weer meppen?
Keatsenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de uitgeklede en versimpelde variant van kaatsen.
âld-frysk keatsenquote:
Cool, dat heb ik een keer gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
gisteren nog in friesland bij kennissen van mijn vriendin geweest vlak bij een keatsveld. in wôns.quote:
De juiste akkoorden weet ik niet, ik vind eigenlijk helemaal niet zo veel juist aan dat liedje...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef Helgi het volgende:
Hoi binnenkort hebben we een feestje en dan wil ik een liedje spelen maar ik kan niet de juiste akkoorden vinden. Ik heb wel een tab gevonden op internet maar daar stond dat je alleen de A en E akkoord speelt maar dat klopt toch niet??
Het gaat om dit liedje:
Weet iemand de juiste akkoorden bij dit liedje?
alvast bedankt!
Goffertpark dusquote:Op maandag 16 juni 2008 11:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gister naar WHitesnake, def leppard en KISS geweest!!!!!
Wat was het vet!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goffertpark dusMooie regenboog nog gezien?
Gute Nacht Freundequote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef Helgi het volgende:
Hoi binnenkort hebben we een feestje en dan wil ik een liedje spelen maar ik kan niet de juiste akkoorden vinden. Ik heb wel een tab gevonden op internet maar daar stond dat je alleen de A en E akkoord speelt maar dat klopt toch niet??
Het gaat om dit liedje:
Weet iemand de juiste akkoorden bij dit liedje?
alvast bedankt!
Als je mazzel hebt wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Gute Nacht Freunde
Die draaien ze op mijn begrafenis
Naja, dat zie ik ze nog wel doen ook, de fuckers.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt wel.
Voor hetzelfde fikken ze het op een cdtje en geven die mee in de kist. Gaan ze op je begrafenis nummers draaien die ze zelf leuk vinden.
Op mijn begrafenis mogen ze lykwein wel draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |