Die heb ik inmiddels gevonden en volgens mij is dat programma wel erg handig, kan ik de laptop eraan koppelen en dan vanuit een normale positie (niet voorovergebogen over dat pedaal) dat ding programmeren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat is wel irritant ja.
Er is ook een pc programma waarmee je die patches uit kan lezen, GT-8 editor orso, maar moet je alles handmatig invoeren.
Beetje vage vraag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn hier toevallig mensen met een bandje omgeving Den Haag die willen spelen ?
kijk eens aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels gevonden en volgens mij is dat programma wel erg handig, kan ik de laptop eraan koppelen en dan vanuit een normale positie (niet voorovergebogen over dat pedaal) dat ding programmeren.
Je kunt wel verloopkabeltjes krijgen bij elk zichzelf respecterende computerwinkelquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
kijk eens aan
ik heb alleen geen midi kabels/aansluiting(wel op de gt-8, maar niet op me pc)
Met USB->MIDI schijnen veel minder problemen voor te komen dan bij Gameport->MIDI. Bij Feedback is die USB-kabel trouwens helemaal niet duur...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
als het werkt...
maar ik doe de intensieve manier wel
*meldquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn hier toevallig mensen met een bandje omgeving Den Haag die willen spelen ?
misschien ooit eens halen danquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Met USB->MIDI schijnen veel minder problemen voor te komen dan bij Gameport->MIDI. Bij Feedback is die USB-kabel trouwens helemaal niet duur...
Ja, dat horen wequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
als het werkt...
maar ik doe de intensieve manier wel
Op dealextreme.com staat er ook een voor 17 dollar, gratis verzenden, dus komt neer op 11 euro ongeveer. Lekker cheapquote:
Ik heb mijn AX3000 gewoon rechtstreeks in de HIFI-versterker gestoken via de line-out. Werkt prima voor slaapkamergebruik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
Vraag me nu trouwens wel af waarom er geen gitaarversterkers verkrijgbaar zijn die het geluid NIET een eigen karakter geven, aangezien alles met modelling gedaan wordt in effecten e.d.
Jeuj, nu nog in een echte krant!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei! We staan in de Delfste Post.
http://www.deweekkrant.nl(...)n_lancering_debuutcd
Hmmm, dat vind ik dan weer enorm kut klinken... En heb op de "gitaarkamer" geen fatsoenlijke hifi-versterker, ja, een stereotoren van Philips, maar die klinkt eigenlijk best wel kut en dan nog een nadeel: dan kun je dus niet meer meespelen met de muziek omdat je hifi-installatie in gebruik is voor je gitaargeluid. Ja, en je zou ook een mengpaneel met PA-installatie kunnen gebruiken, maar dat is ook helemaal niet praktisch. Gewoon 1 zo'n apparaat zonder toeters en bellen, alleen input en equalizer en 2x 12" speakers... Niet meer, niet minder. Waarom bestaat dat nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:00 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik heb mijn AX3000 gewoon rechtstreeks in de HIFI-versterker gestoken via de line-out. Werkt prima voor slaapkamergebruik.
Die fotoquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei! We staan in de Delfste Post.
http://www.deweekkrant.nl(...)n_lancering_debuutcd
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:08 schreef Moozze het volgende:
Gelukkig heeft Boss ook linkshandige effecten...
[ afbeelding ]
Ow nee voor een festival. Ze zoeken nog een band die ook wil spelen. Dus ik dacht misschien weet hier iemand iets leuksquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef SNArky het volgende:
[..]
Heb je een nieuw project of hebben jullie een nieuwe gitarist nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |