abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:36:54 #256
102912 crv
Screwed up
pi_59531627
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:29 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er zoveel zin in

Gewoon 4 kamers in een familie hause ofzo 5 min van het centrum af voor 35 euro PP...haha 2 overnachtingen..van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag
goed geregeld
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:49:07 #257
102912 crv
Screwed up
pi_59532221
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef hetzwartegat het volgende:
Hier ook vier man camping Pratteln!

Hoe groot is die camping?
15.000 tot 20.000 heb ik net gelezen
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:00:03 #258
102912 crv
Screwed up
pi_59532795
Voor de hooligans die naar Basel willen komen.

Op de een of andere manier weten ze donders goed blijkbaar wie ze moeten hebben.
Er zijn volgens de laatste berichten hier 50 personen de toegnag geweigerd waarvan 12 Hooligans

Toen ik via Duitsland naar huis reed (frankrijk) stond er op de grens DE-FR dikke controlle. Ook de andere kant gewoon in Weil in stonden ze te controleren.

We hebben eerder een discussie gehad over sluiproutes, ik zou lekker de snelweg grensovergangen gebruiken
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:04:38 #259
102912 crv
Screwed up
pi_59533095

Er zijn naar schatting van de Baselse EK-Projektleiding vanavond 60.000 mensen (dit is totaal dus )

Daar gaan we zaterdag even dik overheen

pi_59535626
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:04 schreef crv het volgende:

Er zijn naar schatting van de Baselse EK-Projektleiding vanavond 60.000 mensen (dit is totaal dus )

Daar gaan we zaterdag even dik overheen

[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
'Zeker 80.000 Nederlanders naar Basel'
http://www.nu.nl/news/162(...)s_naar_Basel%27.html

donderdag 19 juni 2008 @ 23:02:19 #261
102912 crv
Screwed up
pi_59536213
quote:
Ik had em al eerder gepost Basel stadt geeft aan 100.000 te verwachten. Ik weet niet wie waarop baseert. we zullen het wel zien. Het wordt mega druk volgens mij

incl. staiongangers waren er vanavond tussen de 100.000 en 110.000 mensen
  vrijdag 20 juni 2008 @ 00:22:07 #262
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59538599
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef crv het volgende:
Voor de hooligans die naar Basel willen komen.

Op de een of andere manier weten ze donders goed blijkbaar wie ze moeten hebben.
Er zijn volgens de laatste berichten hier 50 personen de toegnag geweigerd waarvan 12 Hooligans

Toen ik via Duitsland naar huis reed (frankrijk) stond er op de grens DE-FR dikke controlle. Ook de andere kant gewoon in Weil in stonden ze te controleren.

We hebben eerder een discussie gehad over sluiproutes, ik zou lekker de snelweg grensovergangen gebruiken
Ze weten heel goed wie ze moeten hebben, ja. Want to know why? Van elke voetbalstad in NL is er een commissaris naar het EK gestuurd die veel ins en outs weet van voetbal in zijn stad. Die kent de vaste hooligans, kent de groepen en de personen. Zo wist één van die commissarisen van de week ook al te vertellen dat er een groep van 100 harde kern NEC'ers in Bern was van de week, maar die hadden zich nog prima gedragen. ADO was er ook, net als Utrecht en Ajax. Meer liet 'ie niet los, maar reken maar dat ze op de hoogte zijn en dat de mensen met een stadionverbod niet zomaar het land in komen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_59539076
Toch met z'n 3en richting Basel morgen. Geen planning, begin van de avond wegrijden en zien waar we uitkomen/slapen, desnoods ergens in de auto.. Neem ook wel een tentje mee voor de zekerheid.

Denk dat we doorrijden naar P+R Pratteln of dat we proberen een plekje op fancamp Pratteln te krijgen. En dan zaterdag nacht weer terug, moeten aan het eind van zondagochtend weer terug in Nederland zijn namelijk.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 07:01:09 #264
102912 crv
Screwed up
pi_59540818
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 00:52 schreef Utca het volgende:
Toch met z'n 3en richting Basel morgen. Geen planning, begin van de avond wegrijden en zien waar we uitkomen/slapen, desnoods ergens in de auto.. Neem ook wel een tentje mee voor de zekerheid.

Denk dat we doorrijden naar P+R Pratteln of dat we proberen een plekje op fancamp Pratteln te krijgen. En dan zaterdag nacht weer terug, moeten aan het eind van zondagochtend weer terug in Nederland zijn namelijk.
Ik heb ergens gelezen in een van de bladen hier dat de Zwitsers coulant zullen zijn met recreeren(lees overnachten) op parkeerplaatsen.
Ik denk wel mits het niet uit de hand loopt maar gezien de vorige ervarngen in Bern en omstreken.....

Ik zal kijken of ik het stukje nog lan vinden
  vrijdag 20 juni 2008 @ 07:14:09 #265
102912 crv
Screwed up
pi_59540865
Nu heb ik eens een vraag aan de oranjekenners.

Weten jullie in welk hotel Oranje zit in Basel vndaag?

Zitten zij ook in het Swissotel net als Portugal ?

Misschien ga ik wel ff een kijkje nemen om de voorstemming te proeven
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:20:16 #266
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_59541237
Andere dürften die Nacht dank der Aufhebung der Polizeistunde in einem Restaurant verbringen

De politie zorgt ervoor dat supporters in een restaurant kunnen overnachten??
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:57:13 #267
102912 crv
Screwed up
pi_59541724
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:20 schreef Denewar het volgende:
Andere dürften die Nacht dank der Aufhebung der Polizeistunde in einem Restaurant verbringen

De politie zorgt ervoor dat supporters in een restaurant kunnen overnachten??
Oh ja dat had ik zelf gepost
af en toe weet ik het ook niet meer, lees en schrijf nu zoveel over Basel
pi_59541744
Kunnen de mensen die al zijn geweest mij even vertellen wat zij zoal uit hebben gegeven aan eten en drinken op 1 dag?

Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik wellicht mee moet naar Basel
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:59:51 #269
102912 crv
Screwed up
pi_59541763
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Kunnen de mensen die al zijn geweest mij even vertellen wat zij zoal uit hebben gegeven aan eten en drinken op 1 dag?

Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik wellicht mee moet naar Basel
Wat vervelend dat je mee MOET
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:00:57 #270
102912 crv
Screwed up
pi_59541780
pi_59541843
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:59 schreef crv het volgende:

[..]

Wat vervelend dat je mee MOET
Ja, ik zit echt te twijfelen...

Heb niet superveel met Oranje en t kost me sowieso al mn weekend, als t me dan ook nog eens veel geld kost dan weet ik t wel
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:17:37 #272
102912 crv
Screwed up
pi_59542098
De weersvoorspelling van vandaag en morgen

Vandaag bewolkt met zonnige perioden en kleine kans op een buitje

Morgen
min: 15 graden
max: 28 graden

en voor de plakkers op zondag
min: 16 graden
max: 31 graden

oftewel het wordt een warme zwoele oranjeavond en nacht

vrijdag 20 juni 2008 @ 09:20:05 #273
102912 crv
Screwed up
pi_59542142
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:03 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ja, ik zit echt te twijfelen...

Heb niet superveel met Oranje en t kost me sowieso al mn weekend, als t me dan ook nog eens veel geld kost dan weet ik t wel
Ik ben ook geen voetbalfan, heb het eigenlijk afgezworen nadat ik tig jaar geleden bij Feyenoord - Tottenham mensen uit de 2e ring gegooid zag worden en bijna overlopen ben door een politiepaard en nog meer ongein (en nee ik was/ben geen hoolie)

Maar dit feest wil ik toch niet missen. Maar ja ik heb ook makkelijk praten woon 15 minuten fietsen van het centrum van Basel
pi_59542583
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:20 schreef crv het volgende:

[..]

Ik ben ook geen voetbalfan, heb het eigenlijk afgezworen nadat ik tig jaar geleden bij Feyenoord - Tottenham mensen uit de 2e ring gegooid zag worden en bijna overlopen ben door een politiepaard en nog meer ongein (en nee ik was/ben geen hoolie)

Maar dit feest wil ik toch niet missen. Maar ja ik heb ook makkelijk praten woon 15 minuten fietsen van het centrum van Basel
Ben wel voetbalfan (nouja, alleen Feyenoord) maar ik heb niet zoveel met Oranje, maar een stel vrienden wil erheen...

Maar 4 euro per biertje las ik. Zoiets had ik wel verwacht ja.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:45:31 #275
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59542722
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:58 schreef EnactedChaos het volgende:
Het ligt eraan hoeveel je zelf eet of drinkt. Een biertje of frisje kost 5 frank, zo'n 3,5 euro. Een frietje kost 6 frank (4 euro), een broodje bratwurst 8 frank (5,50 euro). You do the math.
Zerg schreef:
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:47:16 #276
102912 crv
Screwed up
pi_59542769
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:39 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ben wel voetbalfan (nouja, alleen Feyenoord) maar ik heb niet zoveel met Oranje, maar een stel vrienden wil erheen...

Maar 4 euro per biertje las ik. Zoiets had ik wel verwacht ja.
Ik weet niet hoe het op de terrassen is maar de 5frank voor een biertje is in de fanzones.
Tijdens Zwitserland-Turkeye heb ik gewoon in de binnenstad gelunched en 3 frank voor mijn biertje betaald.
Maar ik weet ook niet of zaterdag ineens de prijzen omhoog gaan in de restaurants en bars ?

Maar goed, wat betaal je als je in NL gaat stappen ?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:55:52 #277
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59542996
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:47 schreef crv het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het op de terrassen is maar de 5frank voor een biertje is in de fanzones.
Tijdens Zwitserland-Turkeye heb ik gewoon in de binnenstad gelunched en 3 frank voor mijn biertje betaald.
Maar ik weet ook niet of zaterdag ineens de prijzen omhoog gaan in de restaurants en bars ?

Ik denk dat het zo druk is dat je niet aan fatsoenlijk lunchen toe komt. Althans, zo was het in Bern .
Zerg schreef:
pi_59543079
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:47 schreef crv het volgende:

[..]

Dit zijn inderdaad de prijzen voor zulke evenementen. Je moet in Nederland eens naar een concert gaan, betaal je ook al vlug een euro of vier voor een biertje.
Die biertjes van 5 euro in de fanzones zijn dan toch wel van die grote bekers van 0,4 l ofzo, of is dat voor een "klein" bekertje?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:00:00 #279
102912 crv
Screwed up
pi_59543098
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik denk dat het zo druk is dat je niet aan fatsoenlijk lunchen toe komt. Althans, zo was het in Bern .
Dat denk ik ook niet, maar ik weet nog wel een paar uithoekjes in het centrum (die ik voor mezelf hou)
pi_59543108
Crv jij weet nogal veel.

Die parkeerplaats bij Pratteln (of zoiets) kost dat geld? Zo ja hoeveel? En kom je vanaf daar makkelijk in de stad? metro? bus? trein? lopend? Hoeveel kost dat?

Nog een andere vraag (nier perse voor Crv) Wij komen uit rotterdam, stom stom zegt via antwerpen rijden. Maar wat is nou de beste weg (snelste)
pi_59543116
En is er een mac donalds? Voor een snelle goedkope hap?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:04:07 #282
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59543194
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:59 schreef Stone64 het volgende:

[..]

Dit zijn inderdaad de prijzen voor zulke evenementen. Je moet in Nederland eens naar een concert gaan, betaal je ook al vlug een euro of vier voor een biertje.
Die biertjes van 5 euro in de fanzones zijn dan toch wel van die grote bekers van 0,4 l ofzo, of is dat voor een "klein" bekertje?
Het zijn grotere bekers, 0,4L inderdaad ofzo.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Goedkoop is het niet, voor een menu betaal je iets van 11 frank (7,50), dus net zoiets als in NL. In Bern waren ze op de wedstrijddag van NL wel enorm snel, volgens mij hadden ze al het personeel ingezet dat ze hadden. Bestellen, betalen en op dat moment kwam iemand al met je bestelling aan wandelen, super! Zo heb ik het in Nederland helaas nog nooit mogen meemaken...
Zerg schreef:
pi_59543241
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]

Goedkoop is het niet, voor een menu betaal je iets van 11 frank (7,50), dus net zoiets als in NL. In Bern waren ze op de wedstrijddag van NL wel enorm snel, volgens mij hadden ze al het personeel ingezet dat ze hadden. Bestellen, betalen en op dat moment kwam iemand al met je bestelling aan wandelen, super! Zo heb ik het in Nederland helaas nog nooit mogen meemaken...
Ik las op de mac donalds site dat een happy mail 7,50 franc is. Ik ben niet zo grote eter. En voor overdag nemen we gewoon broodjes mee en drinken
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:13:08 #284
102912 crv
Screwed up
pi_59543407
quote:
Crv jij weet nogal veel.

Die parkeerplaats bij Pratteln (of zoiets) kost dat geld? Zo ja hoeveel? En kom je vanaf daar makkelijk in de stad? metro? bus? trein? lopend? Hoeveel kost dat?

Nog een andere vraag (nier perse voor Crv) Wij komen uit rotterdam, stom stom zegt via antwerpen rijden. Maar wat is nou de beste weg (snelste)
Dank je voor je vertrouwen,
Als je dit draadje en/of de FAQ doorleest vind je alles maar ik zal het nogmaals posten.

Alles over verkeer, parkeren e.d. kun je vinden op:
http://www.euro08.basel.ch/de/anreise__verkehr
of
http://www.euro08.basel.c(...)anreise_mit_dem_auto
Als je met de auto komt print volgend pdf-je uit. Hierboven in dit draadje staat ook ergens mijn eigen beschrijving hoe je vanaf de duitse grens moet rijden
http://www.euro08.basel.c(...)camps%20Euro2008.pdf

Kosten: Fanparkings - - Auf den Parkplätzen wird eine Gebühr von 25.- CHF pro Auto erhoben. Im Parkticket inbegriffen ist die Benutzung von Bahn, Tram und Bus von den Parkplätzen in die Stadt und zurück für alle Insassen.

Alles inbegrepen en een betere transfer kun je niet vinden Zwitserse punktlichkeit
Er word zelfs 's nachts gereden om het half uur naar de campings en parkings
Linkje staat in de FAQ naar de tramverbund schweiz of zo

Route: staat ook een discussie over in dit draadje, maakt geen bal uit wat je doet. ik heb kennissen uit omgeving R'dam die over belgie-lux-frankrijk rijden en die over DE rijden.
Persoonlijk kies ik altijd Duitsland als ik naar NL kom omdat ik nog een paar stukjes lekker door kan trappen dan.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:19:43 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59543586
quote:
Eindhoven - Venlo rijdt ook wel lekker door.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59543656
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef crv het volgende:

[..]

Dank je voor je vertrouwen,
Als je dit draadje en/of de FAQ doorleest vind je alles maar ik zal het nogmaals posten.

Alles over verkeer, parkeren e.d. kun je vinden op:
http://www.euro08.basel.ch/de/anreise__verkehr
of
http://www.euro08.basel.c(...)anreise_mit_dem_auto
Als je met de auto komt print volgend pdf-je uit. Hierboven in dit draadje staat ook ergens mijn eigen beschrijving hoe je vanaf de duitse grens moet rijden
http://www.euro08.basel.c(...)camps%20Euro2008.pdf

Kosten: Fanparkings - - Auf den Parkplätzen wird eine Gebühr von 25.- CHF pro Auto erhoben. Im Parkticket inbegriffen ist die Benutzung von Bahn, Tram und Bus von den Parkplätzen in die Stadt und zurück für alle Insassen.

Alles inbegrepen en een betere transfer kun je niet vinden Zwitserse punktlichkeit
Er word zelfs 's nachts gereden om het half uur naar de campings en parkings
Linkje staat in de FAQ naar de tramverbund schweiz of zo

Route: staat ook een discussie over in dit draadje, maakt geen bal uit wat je doet. ik heb kennissen uit omgeving R'dam die over belgie-lux-frankrijk rijden en die over DE rijden.
Persoonlijk kies ik altijd Duitsland als ik naar NL kom omdat ik nog een paar stukjes lekker door kan trappen dan.
plaatje had ik al uitgeprint.

Hoelang is het lopen? Rijden vanaf de parkeerplaats? Sorry maar die taal beheers ik niet goed, dus snap er geen bal van

het is dus 25 chf per auto incl vervoer naar centrum? We zijn met 4 personen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2008 10:24:38 ]
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:23:28 #287
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59543692
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik las op de mac donalds site dat een happy mail 7,50 franc is. Ik ben niet zo grote eter. En voor overdag nemen we gewoon broodjes mee en drinken
Hou er in dat geval rekening mee dat als je de fanzones betreed (in elk geval Münsterplatz), dat je niks mee mag nemen daarop. Wij moesten onze biertjes en meegenomen etenswaren in elk geval achter laten toen we zaterdag nog een paar uurtjes in Basel waren als gezellige tussenstop. Tassen werden gecontroleerd en we werden zelf gefouilleerd. Was wel apart, want in Bern was dat helemaal niet aan de orde.
Zerg schreef:
pi_59543693
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]

Het is toch geen alcoholvrij bier hoop ik?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:24:04 #289
102912 crv
Screwed up
pi_59543712
quote:
Bij de Hauptbahnhof SBB is een Burger King.

Mc Donalds vindt je in ieder geval op De Barfusserplatz en de Marktplatz

Kijk ook op de fanzonen pdfjes er staan ook zat eettentjes daar. Ik weet alleen niet wat dat kost.

Beschrijving Fan-Boulevard (totaal)
Map Fan boulevard
Beschrijving Fanzone Kaserne Riviera
Map Fanzone Kaserna
Map Fanzone Riviera
Beschrijving Fanzone Münsterplatz
Map Fanzone Münsterplatz

Er is ook nog viewing op de Marktplatz en deze week is er speciaal nog een vierde viewing bijgekomen op de Messeplatz.

De laatste 2 zijn open fanzones en de eerste 2 gesloten(dus met cntrole) Alleen de tribunes zijn betaalplaatsen

Weet wel dat eten in CH duurder is dan in NL heeft met belastingsysteem hier te maken (al vindt ik het zelf nogal meevallen)
pi_59543785
Dus op Marktplatz geen controle? maar wel een scherm?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:30:26 #291
102912 crv
Screwed up
pi_59543912
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:23 schreef Stone64 het volgende:

[..]

Het is toch geen alcoholvrij bier hoop ik?
Nee, gelukkig niet

De Bewuste beker, naast een cola flesje. Heb even getest en hij is 0.3 ltr.

OH ja je betaalt 2 Frank borg.

vrijdag 20 juni 2008 @ 10:33:04 #292
102912 crv
Screwed up
pi_59543983
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Dus op Marktplatz geen controle? maar wel een scherm?
goed geraden

Maar controle is niet iets om voor af te schrikken. je kan alleen geen bier mee naar binnen nemen. daar moet je alles bij de standjes kopen
pi_59543994
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:30 schreef crv het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet

De Bewuste beker, naast een cola flesje. Heb even getest en hij is 0.3 ltr

[ afbeelding ]
Souvenirtje? Werken ze daar niet met zo'n statiegeld systeem, 2 jaar terug in Duitsland deden ze dat wel op 't WK. Ze rekenden een euro meer en als je dan je beker terug bracht kreeg je een euro terug. Voor mij moeten ze dat nie doen want die bekers terug brengen dat kwam d'r toch niet van

Van die borg stond er albij zie ik net, had ik niet gezien

[ Bericht 7% gewijzigd door Stone64 op 20-06-2008 10:44:07 ]
pi_59544036
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:33 schreef crv het volgende:

[..]

goed geraden

Maar controle is niet iets om voor af te schrikken. je kan alleen geen bier mee naar binnen nemen. daar moet je alles bij de standjes kopen
Dus moest je een paar blikken bier meenemen naar zo'n "open" fanzone is dat geen probleem?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:37:54 #295
102912 crv
Screwed up
pi_59544093
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

plaatje had ik al uitgeprint.

Hoelang is het lopen? Rijden vanaf de parkeerplaats? Sorry maar die taal beheers ik niet goed, dus snap er geen bal van

het is dus 25 chf per auto incl vervoer naar centrum? We zijn met 4 personen
OK geeft niets.

Je betaald 25 frank voor parkeren incl.vervoer voor alle inzittenden, ik weet niet hoe dat gaat als je met meer personen bent. Misschien dat Berngangers hierop kunnen reageren.

Vervoer van en naar stad gaat met de normale trams/bus/s-bahn en is niet overdreven duur als je al extra zou moeten betalen voor de drie extra personen. Ga ervanuit dat je alles op de camping en/of parking kan regelen.
Die Zwitsers hebben alles tot in de puntjes geregeld. Als ze Zwitserduits tegen je gaan lullen vraag of ze aub hochdeutsch kunnen spreken.
Je wordt afgezet op de Hauptbahnhof vandaar is het 10 minuutjes naar de Marktplatz/ Munsterplatz (je loopt naar beneden, dus terug is zwaarder zeker aan het eind van de dag/nacht) naar de KAserne is nog eens 10 minuten.
De sites geven aan 30 minuten, ik denk dat zij de bierfactor en drukte hebben meegenomen

OV gaat tot 2 uur 's nachts elk kwartier van 2 tot 5 elk half uur !!!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:45:44 #296
102912 crv
Screwed up
pi_59544290
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:35 schreef Stone64 het volgende:

[..]

Dus moest je een paar blikken bier meenemen naar zo'n "open" fanzone is dat geen probleem?
Kein Problem
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:48:08 #297
102912 crv
Screwed up
pi_59544355
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:33 schreef Stone64 het volgende:

[..]

Souvenirtje? Werken ze daar niet met zo'n statiegeld systeem, 2 jaar terug in Duitsland deden ze dat wel op 't WK. Ze rekenden een euro meer en als je dan je beker terug bracht kreeg je een euro terug. Voor mij moeten ze dat nie doen want die bekers terug brengen dat kwam d'r toch niet van

Van die borg stond er albij zie ik net, had ik niet gezien
psst : van die borg was ik ook vergeten te melden zag ik nadat ik op invoeren had gedrukt dus gelijk ff toegevoegd

En dat terugbrengen ging afgelopen vrijdag bij ons prima.
pi_59545092
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:48 schreef crv het volgende:

[..]

psst : van die borg was ik ook vergeten te melden zag ik nadat ik op invoeren had gedrukt dus gelijk ff toegevoegd

Dan had ik toch nog niet zo slecht gelezen
pi_59545110
crv, niet te vroeg het andere topic openen he!
pi_59545123
Maar goed, deze gaat dus dicht.
pi_59545152
Slotje!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:15:31 #302
52871 Blight
Supersized.
pi_59545156
Vol, ja.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')