20 euro? Ik heb bij de ANWB twee weken terug nog 26 euro betaald. Apart...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:55 schreef VonBammel het volgende:
Zojuis een autobaanvignet gekocht bij de anwb. geldig tot januari voor 20 euries!
een paar kilometerquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:53 schreef ultra_ivo het volgende:
Een collega van me overnacht in Weil am Rhein. Van daaruit rijden treinen naar Basel, is maar een paar kilometer. Die treinen zullen een stuk goedkoper zijn dan een Zwitsers autobaanvignet.
Meestal is het andersomquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef ASroma het volgende:
je kunt ze gewoon bij de grens halen, de rijen worden opgedeeld in Vignet en Ohne Vignet, de rij met ohne vignet is helemaal leeeg terwijl die met Vignet er een flinke rij autos staat en je dus moet wachten. Bij ohne vignet koop je ter plekke een vignet, kan ook gewoon met euros
Kom ook joh gezellige drukte hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:47 schreef Stienn het volgende:
WTF ben ik jaloers op de gene die naar Basel gaan!
gefeliquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:55 schreef VonBammel het volgende:
Zojuis een autobaanvignet gekocht bij de anwb. geldig tot januari voor 20 euries!
Ennuh hierbij de bestiging van Camp Bubendorf dat je vrijdagsnachts gewoon kan incheckuh. Komt dus helemaal goed.
Dear Mr.
The Fancamps will be open 24 hours to check in.
Enjoy the EURO 2008, enjoy Basel, enjoy Switzerland
Good luck for Holland in the quarterfinal
Greetings
Patrick Mundschin
GAAT UN DOLLE BOEL WORDEN DAAR IN BASEL.....

Goede reisquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:08 schreef Wazaaa het volgende:
Hoppa,
zojuist camping TCS Bubendorf geboekt. (per i-net)
We gaan daar knallen met 3 man !!!!
Als je naar Basel gaat morgen en je ziet een Saab met grote snelheid voorbij flitsen dan zijn wij het, op zoek naar het eerste biertje !!!
Greetz aan allen die ook gaan!!!!
Wie niet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:47 schreef Stienn het volgende:
WTF ben ik jaloers op de gene die naar Basel gaan!
Ik wil ook wel, maar moet ook nog op vakantie... heb wel geld als drek, heb alleen niet zo veel drek snapje?quote:
Wordt een gezellig drukke boel hier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:17 schreef Sethje het volgende:
Ook aanwezig met 10 man ofzo..in totaal 30 man uit het dorp hier ofzovertrekken morgen rond 16.30
Tja dan wordt het prio's stellen. Veel plezier achter de buis of waar je dan gaat kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ik wil ook wel, maar moet ook nog op vakantie... heb wel geld als drek, heb alleen niet zo veel drek snapje?
quote:
Welterusten. Wordt je wel op tijd wakkerquote:
het zal waarschijnlijk gewoon de kroeg worden... gelukkig komt het zakgeld van balkenende er weer bijna aan!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:22 schreef crv het volgende:
[..]
Tja dan wordt het prio's stellen. Veel plezier achter de buis of waar je dan gaat kijken
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:24 schreef its_me_ het volgende:
CRV kan vast ook nog wel een aantal slaapplekken ter beschikking stellen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
2 kamer appartementje en ik heb al zes man over de vloer en moet het met een 100 liter boilertje doen![]()
sorry maar ik ben booked out
Zolang zaterdagavond maar geen koude douche wordtquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef its_me_ het volgende:
[..]
![]()
100 liter boiler, dan zal het zeker een koude douche worden voor een aantal personen!
www.fancamp.net (Dus zonder s)quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:31 schreef Timmai het volgende:
Heeft iemand een idee voor een camping rond Wenen?
Maar die heb ik ook al aanquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je herkent me aan mn oranje shirt op dat plein.
Nietes lees mijn voorgaande posts maarquote:
De Orange Army gaat Basel veroverenquote:Basel verwacht 150.000 fans
Donderdag, 19 juni 2008, 17:49
Het is het grootste compliment dat het Nederlandse voetbal kan krijgen. De stad Bazel blijkt de EK-kwartfinale tussen Portugal en Duitsland van vanavond (met 40.000 Duitse fans) te zien als een soort generale repetitie voor de wedstrijd van zaterdag. Want dán, voor Nederland-Rusland, verwacht de stad 150.000 fans, waaronder 100.000 Nederlanders.
De stad Bazel heeft in ieder geval op de Messeplatz een extra ‘public viewing’-plaats gecreëerd, terwijl op de Markplatz in noodgevallen ook nog eens ruimte is voor nóg meer grote TV-schermen.
"Om de fans zo veel mogelijk in de gelegenheid te stellen hun feestje te vieren, gaat de fanzone Kaserne/Riviera al om 9 uur open”, zo verklaarde Hanspeter Weisshaupt, die nams de stad voor de organisatie verantwoordelijk is, in de plaatselijke pers. Daar ook heeft de Supportersvereniging Oranje verschillende evenementen gepland.
Om vijf uur ’s middags zal de stoet van 100.000 Oranje-fans achter de speciale dubbeldekker naar het stadion lopen.![]()
De route gaat via de Martktplatz, de Freie Strasse en de Aeschenplatz tot naar het stadion.
LET OP VOOR ALLE Parkings & Campingsquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:43 schreef Stone64 het volgende:
M'n Tomtom vindt dat adres van Pratteln niet:
Gebiet Huusmatt
4133 Pratteln
Schweiz
Gewoon Basel instellen en dan zal Pratteln wel aangegeven staan zeker?
CRV, jij moet dat weten....
GHeen idee maar wat ik vanmiddag zag toen ik erlangs reed dacht ik wel redelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef hetzwartegat het volgende:
Hier ook vier man camping Pratteln!
Hoe groot is die camping?
Mulhousequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Helly het volgende:
Wij slapen in een goedkoop hotelletje in Mulhousen.
\quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
LET OP VOOR ALLE Parkings & Campings
Na de grens ToosToos afzetten. Borden Bern/Zurich volgen
Na de DE-CH grens krijg je eerst de Schwarzwaldtunnel, dan ga je over de rijn heen aan je rehterhand kijk je op Basel (POI)
Vervolgens krijg je vertakking HAGNAU Na Hagnauheb je aan je rechterhand het Stadion (POI)
Mensen voor Parking Aesch hier rechtshouden en witte EK logo bordjesvolgen.
Voor Pratteln en Bubendorf immer gerade aus
Na de schweizerhalletunnel opletten.jullie moeten er zo af (zowel bubendorf als pratteln.
Net na het zachtgele wegrestaurant de afslag nemen (of was het er nou net voor)
en ook hier de witte ek bordjes volgen
Print dit kaartje uit en neem het mee. Regioplan Basel (PDF)
Alles over anreise und verkehr site Basel
Goede reis
quote:Nicht genug Betten
Beim Viertelfinal zwischen Holland und Russland wird es am Samstag eng in Basel: Weder für die 100'000 erwarteten Gäste aus den Niederlanden noch für die 10'000 Russen, die nach Basel kommen sollen, gibt es genug Übernachtungsmöglichkeiten.
Ein Teil der russischen Gäste wird nach Zürich, Luzern oder Freiburg im Breisgau ausweichen müssen. In den Holländer-Fancamps in Bubendorf BL und Pratteln BL können 15'000 bis 20'000 Menschen übernachten.
Ein Teil der Oranje-Fans dürfte jedoch von den Berner Camps nach Basel reisen und wieder dorthin zurückkehren. Andere dürften die Nacht dank der Aufhebung der Polizeistunde in einem Restaurant verbringen
Niet alleen mijn tekst maar ook het pdfjequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:13 schreef SvenM het volgende:
[..]
\
Mmm, ik zal dit morgen even uitprinten op't werk, want anders zou het idd nog wel eens lastig kunnen worden met de tomtom. Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |