abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:06:48 #101
102912 crv
Screwed up
pi_59481636
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:00 schreef Michelangeloo het volgende:

[..]

We willen in de auto slapen gewoon. Ik denk dat we dan het beste op zo'n europarking kunnen staan?
Zijn er inderdaad ervaringsdeskundigen die mij kunnen vertellen of je daar gewoon de 's ochtends vroeg op de wedstrijddag nog opkunnen?

En trouwens die zogenaamde europarkings, zijn dat Pratteln en Aesch?
Ja, Parkings zijn Pratteln en Aesch
Campings zijn Pratteln(niet dezelfde als de gewone Parking) en Bubendorf

Link naar de pdf van het plaatje
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_59481933
hmm... ik wil op fancamps.net een plaatsje boeken maar ik kan op die kalender alleen datums in Juni selecteren Is er hier iemand die dit al vaker heeft geprobeerd en misschien weet hoe ik een datum in Juli kan reserveren??
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:23:35 #103
102912 crv
Screwed up
pi_59482009
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:19 schreef toma het volgende:
hmm... ik wil op fancamps.net een plaatsje boeken maar ik kan op die kalender alleen datums in Juni selecteren Is er hier iemand die dit al vaker heeft geprobeerd en misschien weet hoe ik een datum in Juli kan reserveren??
Waarom zou je in juli willen reserveren
Laatste wedstrijd is toch 29 juni
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
pi_59482079
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:23 schreef crv het volgende:

[..]

Waarom zou je in juli willen reserveren
Laatste wedstrijd is toch 29 juni

ow wat ben ik stom
pi_59482435
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef crv het volgende:

[..]

Ja, Parkings zijn Pratteln en Aesch
Campings zijn Pratteln(niet dezelfde als de gewone Parking) en Bubendorf

Link naar de pdf van het plaatje
[ afbeelding ]
Ok dan, bedankt CRV!
Ga ik dat eens proberen! En vanaf die parking rijdt ov naar de stad toch?
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:46:02 #106
102912 crv
Screwed up
pi_59482556
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:40 schreef Michelangeloo het volgende:

[..]

Ok dan, bedankt CRV!
Ga ik dat eens proberen! En vanaf die parking rijdt ov naar de stad toch?

Yep Bussen en trams en s-bahn (afhankelijk waar je zit)
Ik heb nog een vraag uitstaan over de tijden van het openbaar vervoer.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:46:45 #107
102912 crv
Screwed up
pi_59482575
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef toma het volgende:

[..]

ow wat ben ik stom
Ach we allemaal we last van wat ORANJEvertroebeling toch
pi_59482847
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanochtend op de radio een bericht dat touringcarbedrijf het Zuiden bussen inzet vanuit Zuid-Limburg, iets van 65 Euro per persoon.
Interessant, maar ik kan niks vinden over reserveren kaartje kopen etc.?
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:02:17 #109
102912 crv
Screwed up
pi_59482961
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:52 schreef Kampen het volgende:
Wij gaan lekker vrijdag gelijk uit het werk die kant op en slapen dan in een Ibis hotel in Mulhouse, kost je niet zoveel. Dan die dag erna vroeg verder richting onze camping. Weet iemand ook hoe het vervoer vanaf de Oranje campings geregeld is??

Gister kon ik trouwens nog plek krijgen op de camping. Klink op onderstaande link daar staat de meeste info wel op
http://www.supportersclub(...)uni%202008%20def.pdf
1. Qaarom rijd je niet in een keer door ? of kun je de camping niet meer op dan ?
2. Er gaat een extra trein van BAsel naar MUlhouse om 00.55 en een om 01:45 zaterdag nacht
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:03:45 #110
102912 crv
Screwed up
pi_59482999
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef True-Illusion het volgende:
Wij gaan vrijdagnacht 01.00 uur rijden vanuit Zoetermeer.

TomTom geeft route via belgie-luxemburg etc. of via duitsland als je aangeeft de tolwegen te willen vermijden, iemand ervaring welke de beste (snelste) route is?

We slapen van zaterdag op zondag (of van zondag op zondag :-) )in 1 of ander cheap hotteletje in Mulhouse.... 32 eutjes per kamer voor 2 personen haha. half uurtje va basel. ofzo

Waar kunnen we het beste parkeren in Basel?

Basel wordt Oranje

Er gaat een extra trein van BAsel naar MUlhouse om 00.55 en een om 01:45
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:00:18 #111
102912 crv
Screwed up
pi_59484558
Basel krijgt zaterdag een 4e public viewing zone erbij.

Der waren al Kaserne/Riviera, Munsterplatz en Marktplatz. Nu komt ook de Messeplatz erbij.

Men verwacht voor de kwartfinales 100.000 Nederlanders, 40.000 duitsers en enige duizenden Portugezen..

Hier het officiele bericht

Public Viewing aan de Rijn
quote:
Basel vor Viertelfinals - Public Viewing auf dem Messeplatz
Trotz des schlechten Wetters kamen am Dienstag insgesamt rund 12'000 Besucherinnen und Besucher in die offiziellen Euro-2008-Fanzonen Münsterplatz und Kaserne/Riviera in Basel. Auf Hochtouren laufen momentan die Vorbereitungen für die beiden Viertelfinals in Basel. Gerechnet wird mit gegen 100'000 holländischen Fans, rund 40'000 Fans aus Deutschland und einigen tausend Portugiesen.

Für das Spiel Holland gegen Schweden oder Russland am kommenden Samstag wird auf dem Messeplatz ein zusätzliches Public Viewing eingerichtet. Der Marktplatz wird als Übertragungsstandort erst in Betrieb genommen, wenn die offiziellen Fanzonen und der Messeplatz voll sind.

Oranje-Fest auf dem Kasernenareal
Die Annahme von 80'000 bis 100'000 holländischen Fans in Basel basiert auf den Erfahrungen in Bern, wo Holland seine Gruppenspiele ausgetragen hat, sowie auf Gesprächen mit Vertretern des Supportersclub Oranje und des niederländischen Fussballverbands, wie die Projektleitung "EURO 08 Basel" am Mittwoch mitteilte.

Zu den Höhepunkten neben dem eigentlichen Fussballspiel am Abend gehört das traditionelle Oranje-Fest, welches auf dem Kasernenareal stattfinden wird. Es beginnt um 9 Uhr, das Programm wird durch den Supportersclub Oranje organisiert und beinhaltet den Auftritt von Musikgruppen, DJ’s, Moderationen etc. Um zirka 17 Uhr werden sich die holländischen Fans hinter einem doppelstöckigen Bus auf den Weg zum Stadion St.-Jakob-Park machen. Die Route führt über die Mittlere Brücke und dann via Marktplatz, Barfüsserplatz, Bankenplatz, Aeschenplatz durch die St. Jakobs-Strasse zum Stadion. Entlang dieser Strecke werden zusätzliche Toiletten und Verpflegungsstände eingerichtet.

Holland-Spiel auch auf dem Messeplatz
Weil bei weitem nicht alle holländischen Fans in Basel über ein Matchticket verfügen, ist die Host City Basel mit der UEFA übereingekommen, dass das Spiel ausnahmsweise auch auf dem Messeplatz übertragen werden kann. Der Marktplatz wird für die Übertragung des Holland-Spiels erst dann in Betrieb genommen, wenn der Messeplatz und die offiziellen Fanzonen Münsterplatz und Kaserne/Riviera voll sind.

Im Gegensatz zu den offiziellen Fanzonen findet auf dem Messe- und auf dem Marktplatz kein Rahmenprogramm statt. Die Infrastruktur wird aber mit zusätzlichen Verpflegungsmöglichkeiten, Sanitätsposten und Toiletten angepasst.

Verkehrsbehinderungen am Samstag
Zu erwarten sind am Samstag Behinderungen des Öffentlichen Verkehrs und des Individualverkehrs. Wegen der des Oranje-Marsches sind zusätzliche Fahrverbote nötig. Aufgrund der Anreise der vielen tausend Fans aus Holland wird es voraussichtlich auch rund um Basel zu Verkehrsbehinderungen kommen. Die Bevölkerung ist gebeten, dies bei der Wochenend-Planung zu berücksichtigen.

Mit rund 40'000 Gästen aus Deutschland wird auch anlässlich des ersten Viertelfinalspiels in Basel am 19. Juni gerechnet. Dazu kommen sicher noch ein paar tausend Fans aus Portugal. Der Marktplatz wird dabei als Übertragungsstandort analog der bisherigen Praxis erst dann in Betrieb genommen, wenn die offiziellen Fanzonen voll sind.

Die Spielübertragungen in den Fanzonen
Am Mittwoch wird auf dem Münsterplatz, auf der Kaserne und im Riviera-Bereich Oberer Rheinweg das Spiel Russland gegen Schweden gezeigt, am Unteren Rheinweg wird die Partie Griechenland gegen Spanien übertragen. Die Tribünenplätze an der Riviera sind gratis.

Musikalisches Rahmenprogramm am 18./19. Juni
Am zwölften Spieltag der Euro 2008 wird das musikalische Rahmenprogramm auf dem Kasernenareal durch die Jacuzzi Pirates und auf dem Münsterplatz durch die die Mojo Swamp bestritten. Die Konzerte beginnen um 19.00 Uhr. Im 9. Stadion steht das Konzert 6UP Blues Band auf dem Programm

Am Donnerstag ab 19.00 Uhr werden auf dem Kasernenareal Lariba und auf dem Münsterplatz Bettina Schelker spielen. In Liestal/Bubendorf findet ein grosses Schülerfussballturnier statt. Auf der Konzertbühne steht die Gruppe The Fabulous Tools.
pi_59485029
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef crv het volgende:
Basel krijgt zaterdag een 4e public viewing zone erbij.

Der waren al Kaserne/Riviera, Munsterplatz en Marktplatz. Nu komt ook de Messeplatz erbij.

Men verwacht voor de kwartfinales 100.000 Nederlanders, 40.000 duitsers en enige duizenden Portugezen..

Hier het officiele bericht
[ afbeelding ]
Public Viewing aan de Rijn
[..]

Tsjonge, ik zie toch geen bal van die afstand!?
pi_59485898
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:19 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Tsjonge, ik zie toch geen bal van die afstand!?
Oh, jawel hoor. Is prima te zien.
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:31:46 #114
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_59486702
Denk dat het veel meer dan 100.000 Nederlanders gaan worden. Hoor in mn omgeving zoveel mensen die richting Basel gaan.

Zelf ben ik ook van plan om zaterdag vroeg heen te gaan, daar te feesten en voetbal te kijken en dan in de nacht van zaterdag op zondag weer terug te rijden. Zou alleen zonde zijn als je dat hele stuk rijdt en de hele stad is al vol en je kan nergens voetbal kijken.
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:12:00 #115
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_59487766
Zo net ticket geboekt met vliegtuig! 6.35 uur in Basel en vertrek volgende ochtend 8.30 uur. Even 24 uur knallen in Basel.
De prijs was overigens erg goed te doen via transavia.

Is er ergens een programma van het suppertorsfeest?

We willen rond zondagochtend 5.00 uur wel bezig zijn, dus tot hoe laat zijn de barretjes open? om vervolgens weer in te checken.
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:22:50 #116
102912 crv
Screwed up
pi_59488096
Voor alle Baselgangers

Ik heb even voor jullie nagevraagd mbt OV, hier de informatie van het lokale openbaar vervoer, inclusief van/naar fanzones, parkings campings etc

Tramverbund NordWestschweiz
Directe link naar de timetable e.a. info (PDF engels)
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:33:11 #117
102912 crv
Screwed up
pi_59488418
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef Denewar het volgende:
Zo net ticket geboekt met vliegtuig! 6.35 uur in Basel en vertrek volgende ochtend 8.30 uur. Even 24 uur knallen in Basel.
De prijs was overigens erg goed te doen via transavia.

Is er ergens een programma van het suppertorsfeest?

We willen rond zondagochtend 5.00 uur wel bezig zijn, dus tot hoe laat zijn de barretjes open? om vervolgens weer in te checken.
Programma kun je vinden op www.euro08.basel.ch

Daar staan onder Fanzonen wat daar te beleven is.
Ik weet niet of er na vijven wat te doen is, maar dat zal deels ook door ons zelf bepaald worden toch
Maar ga er niet vanuit dat Basel een stad is om 's ncachts door te halen het is geen NL hier

FYI ritje luchthaven-Basel Bahnhof met de Bus (50) is 15 minuten (vv ook natuurlijk)
Let op dat je wel de Zwitsers uitgang kiest. Dit klinkt als een open deur maar geloof me, je zou niet de eerste zijn. Hoewel er een speciale supporterafhandeling is tijdens het EK
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:01:16 #118
102912 crv
Screwed up
pi_59489311
Voorlopige weersvoorspelling voor zaterdag

pi_59490960
Wij vertrekken vrijdag uit het werk richting Basel. via fancamp 2 tenten geboekt voor 2 nachten op Camp Bubendorf. Weet iemand hoe dat daar gaat en of we daar ´s nachts om 3 uur nog wel bij onze tent terecht kunnen?

We zullen toch niet de enige zijn die daar ´s nachts arriveren? En kun je je auto daar een beetje kwijt?
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:04:14 #120
102912 crv
Screwed up
pi_59491335
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:52 schreef VonBammel het volgende:
Wij vertrekken vrijdag uit het werk richting Basel. via fancamp 2 tenten geboekt voor 2 nachten op Camp Bubendorf. Weet iemand hoe dat daar gaat en of we daar ´s nachts om 3 uur nog wel bij onze tent terecht kunnen?

We zullen toch niet de enige zijn die daar ´s nachts arriveren? En kun je je auto daar een beetje kwijt?
Zie aantal posts hierboven van mij

Maar maak je maar geen zorgen
voorbeeld tram 11 rijdt elk kwartier tot 2 uur 's nachts daarna elk half uur tot 5 uur geloof ik
pi_59491469
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef crv het volgende:

[..]

Zie aantal posts hierboven van mij

Maar maak je maar geen zorgen
voorbeeld tram 11 rijdt elk kwartier tot 2 uur 's nachts daarna elk half uur tot 5 uur geloof ik
Hij bedoelt of je wel kan inchecken midden in de nacht, als je vrijdag avond gaat rijden kom je 's nachts aan.. Ben ik ook wel benieuwd naar.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:20:50 #122
102912 crv
Screwed up
pi_59491827
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:08 schreef Utca het volgende:

[..]

Hij bedoelt of je wel kan inchecken midden in de nacht, als je vrijdag avond gaat rijden kom je 's nachts aan.. Ben ik ook wel benieuwd naar.
OH Sorry, ik ging ervan uit dat ie de Regulations FANCAMP toch wel even gechecked had.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:22:47 #123
102912 crv
Screwed up
pi_59491889
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:52 schreef VonBammel het volgende:

Ik blijk je vraag verkeerd begrepen te hebben VonBmmel, op de site [url=http://www.fancamps.net ]www.fancamps.net [/url]staat ook de nodige info.
Parkeren lijkt me niet echt een problemen, ik heb de Bern-gangers daar niet over gehoord tot nu toe
pi_59493805
Ik heb die regulations fancamp niet gelezen. Heb snel geboekt omdat de plaatsen zeer snel wegvlogen. Kijkuh nu achteraf wel ff hoe het komt. Desnoods slapen we de eerste nacht in de auto daar ter plaatse bij de camping.

Heb er nu al zin in. Wordt een waanzinnig weekend!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:53:34 #125
102912 crv
Screwed up
pi_59494328
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:31 schreef VonBammel het volgende:
Ik heb die regulations fancamp niet gelezen. Heb snel geboekt omdat de plaatsen zeer snel wegvlogen. Kijkuh nu achteraf wel ff hoe het komt. Desnoods slapen we de eerste nacht in de auto daar ter plaatse bij de camping.

Heb er nu al zin in. Wordt een waanzinnig weekend!!
Stonden hier vlak boven, je hoeft alleen maar de link aan te klikken

1. You get you personal CampPass when on arrival at the camp. You cannot enter the area without the CampPass.
2. For safety reasons it is not allowed to bring glass bottles or can to the Fan Camp.
3. All kind of drug, weapons, pyrotechnics, dangerous tools and sharp objects are prohibited at the camp.
4. We kindly ask you to keep be quiet at the camp after 24:00.
5. The event area closes at 4.00 and opens again at 8:00.
6. Barbeques and all kinds of open fire are only allowed at signed barbeque areas
7. People who utter xenophobic or agitatational remarks, or insult others in any other way have to leave the camp immediately
8. Persons coming criminal offences and defy camp regulations have to leave the camp at once.
9. The organiser is not responsible for any loss or damage of personal belongings of any visitor.
10. You can check in on your assigned camp site at your date of arrival from 12:00, and you have to leave it till 11:00 on your date of departure
11. You enter the premisis on your own risk.
12. The visitor accepts that personal data of interested parties and participants may be compared with wanted persons lists of the police or football associations for safety reasons. The visitor also accepts that the organiser is allowed to exclude every person from the camp without giving any reasons.
13. To guarantee your safety, the security staff is allowed and ordered by us to control bags if there are causes for suspicion. You have to follow the orders of the security staff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')