OMFG, de zachte G met een homo-accent-ondertoon is nog meer fucked up!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaaaalsof mijn buurjongen niet weet hoe de homo-wereld is!
Meet my friends Maurits, Mitchell, Melanie, Guy
quote:
Zeg 't ze vanavond maar. Ga met ze op stap in Eindhovenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:28 schreef PJORourke het volgende:
Ey! Hij lijkt op Brigitte Kaandorp.
quote:
Ik weet niet of ik er vanavond ben...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Zeg 't ze vanavond maar. Ga met ze op stap in Eindhoven
quote:
Wat is er zo bijzonder aan uitgaan?quote:
En bedankt hehquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:59 schreef samjustme het volgende:
Trouwens wat een toffe aflevering BSG afgelopen nacht. Eindelijk hebben ze aarde gevonden.
oepsie haha volgens spoilers heeft starbucks connectie met ibliz (satan)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En bedankt heh
Ik moet 'm dus nog gaan kijken
Ik ga je er straks op visite sturen als je zo doorgaatquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
oepsie haha volgens spoilers heeft starbucks connectie met ibliz (satan)
http://www.patriotresource.com/bg/insights/spoilers.html goeie websitequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga je er straks op visite sturen als je zo doorgaat
Valerio duikt onder kan grappig zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef Cairon het volgende:
ik kan die Valerio van TMF niet luchten of zien, wat een talentloze mongool.
De manier waarop hij alles op 1 vreselijke toon zegt, maakt niet uit in welke setting of stemmingquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef Cairon het volgende:
ik kan die Valerio van TMF niet luchten of zien, wat een talentloze mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |