Tis net een doos met chocolaatjes, welke zal ik kiezen?quote:
De vierde van links.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis net een doos met chocolaatjes, welke zal ik kiezen?
TMM heeft de foto van Geen Sijl, het is kennelijk een amateur voetbalclub uit Groningen.quote:(maar je hebt je buren gefotografeerd?)
Waarom? Ze zijn stuk voor stuk lelijk en de lijven zijn ook niet echt sportief.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog maar naar een [homo]-meeting, als er zo'n groepsfoto wordt gemaakt..
Omdat dat nooit zal gebeuren.quote:
Nou, nou. Dat is wel een hard oordeel.quote:Ze zijn stuk voor stuk lelijk en de lijven zijn ook niet echt sportief.
Ik gok de lokale amateurs voetbalploeg van Lutjebroek.
En da's maar goed ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat dat nooit zal gebeuren..
Het zijn zeker geen Dieux du Stade, eerder Dieux du Stal of zo. Maar ik vind er werkelijk waar geeneen aantrekkelijke tussen zitten. Degenen die de selectie zouden halen (om maar ff in voetbaltermen te spreken) na FLINK wat alcohol zouden zijn:quote:[..]
Nou, nou. Dat is wel een hard oordeel.. Het zijn geen Dieux du Stade, maar toch leuk dat ze zo'n foto durven maken.
6de van rechts bovenaan. Maar kan nou niet echt zeggen dat ik heel veel smakelijks er tussen vind zitten...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De vierde van links..
[..]
Ken die foto. Veel te corporaal voor mijn smaak.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
TMM heeft de foto van Geen Sijl, het is kennelijk een amateur voetbalclub uit Groningen..
En, ben je gister nog geweest?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ken die foto. Veel te corporaal voor mijn smaak.
Nee. Het kost geld en valt meestal tegen op vrijdag.quote:
Middag!quote:
Er valt niks te kiezen baggerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tis net een doos met chocolaatjes, welke zal ik kiezen?
(maar je hebt je buren gefotografeerd?)
Yep en je blijft op staan zolang mensen op je klikken. Ach ja bijna 2 uur op gestaan is ook prima.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spotlight is toch voor nieuwe profielen die meteen een foto uploaden?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:15 schreef samjustme het volgende:
Help me, bericht van Hiltler look-a-like.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:15 schreef samjustme het volgende:
Help me, bericht van Hiltler look-a-like.
[ afbeelding ]
quote:
Ga je hem plagenquote:
NAZI ALERT!quote:
OMFG, de zachte G met een homo-accent-ondertoon is nog meer fucked up!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaaaalsof mijn buurjongen niet weet hoe de homo-wereld is!
Meet my friends Maurits, Mitchell, Melanie, Guy
quote:
Zeg 't ze vanavond maar. Ga met ze op stap in Eindhovenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:28 schreef PJORourke het volgende:
Ey! Hij lijkt op Brigitte Kaandorp.
quote:
Ik weet niet of ik er vanavond ben...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Zeg 't ze vanavond maar. Ga met ze op stap in Eindhoven
quote:
Wat is er zo bijzonder aan uitgaan?quote:
En bedankt hehquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:59 schreef samjustme het volgende:
Trouwens wat een toffe aflevering BSG afgelopen nacht. Eindelijk hebben ze aarde gevonden.
oepsie haha volgens spoilers heeft starbucks connectie met ibliz (satan)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En bedankt heh
Ik moet 'm dus nog gaan kijken
Ik ga je er straks op visite sturen als je zo doorgaatquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
oepsie haha volgens spoilers heeft starbucks connectie met ibliz (satan)
http://www.patriotresource.com/bg/insights/spoilers.html goeie websitequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga je er straks op visite sturen als je zo doorgaat
Valerio duikt onder kan grappig zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef Cairon het volgende:
ik kan die Valerio van TMF niet luchten of zien, wat een talentloze mongool.
De manier waarop hij alles op 1 vreselijke toon zegt, maakt niet uit in welke setting of stemmingquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef Cairon het volgende:
ik kan die Valerio van TMF niet luchten of zien, wat een talentloze mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |