allesverlorenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat wordt sjouwen met flessen, dear.
Sloeg jij je ontbijt niet over om twee en half uur te kunnen besteden aan optutten?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, weet je wat het is, het is best leuk als iemand er goed uitziet, maar ik stel het erg op prijs als iemand mij ( voor zover dat kan) begrijpt! Vooral als ik mijn gevoelens wil uiten enzo.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:45 schreef samjustme het volgende:
Meeste berichten zijn helaas saai.
Hey alles lekker,
hooooooooooooooooooooooooi
Je ziet er leuk uit (antwoord I know)
Dan moet ik werkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is er zomer reces
je laatste kans is in de grote zaal op 27 juni 2008
Zo zie ik er niet uit hoor!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:47 schreef samjustme het volgende:
Een gespierde JT stuurt een berichtje uh lala.
vort hup jij, jij hebt nog een spy missie te volbrengenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef PJORourke het volgende:
To go out or not to go out, that's the question.
HUH? wat probeer je ons duidelijke te maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef Cahir het volgende:
Heb je 4x gay opstaan, bij 1 bericht gaat hel loskomt er een 2de erachteraan
Ja, maar het waarom ik dat hele ritueel in de ochtend doorloop heeft meerdere redenen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Sloeg jij je ontbijt niet over om twee en half uur te kunnen besteden aan optutten?.
Klinkt niet zo goed...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, maar het waarom ik dat hele ritueel in de ochtend doorloop heeft meerdere redenen.
Kom wel een keertje naar oss gerossed, je wijn proeven (neem wel cola vieux mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er mag ook geen zegen op rusten
maar het lekkerste moet je ook tot het laatst bewaren
Nee grotequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:38 schreef PJORourke het volgende:
Kleine zaal toch deze maand?
Ik heb besloten niet te gaan. Nog in joggingbroek. Had honger dus ben aan 't eten nu, en het is al 1:00 inmiddels.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef PJORourke het volgende:
To go out or not to go out, that's the question.
quote:Maar op de tweede plaats eindigde Klaas-Jan Huntelaar. Welnu, die is toch echt objectief afstotelijk. Over smaak valt te twisten, maar over Huntelaar niet.
De kneuzerigheid is in zijn geval niet eens schattig te noemen. En dat gaat ver hoor.
28 juni wel vrij ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kom wel een keertje naar oss gerossed, je wijn proeven (neem wel cola vieux mee voor de zekerheid)
tot nu toe slechts van 1 gozer een bericht ontvangen die onder mijn type valt, heel veel berichten heb ik niet valt tegen over de 20.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |