Ik ben er iig nooit een geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Vraag me af of er nu nog Van Basten-haters zijn.
Oh die muppet Barca zal dat volhouden tot zelf na de huldeging van Oranje op de Dam. Maar goed, laten we hem even allemaal KEIHARD uitlachen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:48 schreef Rosbief het volgende:
Behaarde huid om het jonge gewei van herten
In 1ste instantie niet zo veel, maar in 2de en 3de des te meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:02 schreef Oblivion het volgende:
Wat had men in eerste instantie dan tegen van Basten?
Jij weet het dus ook niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:04 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
In 1ste instantie niet zo veel, maar in 2de en 3de des te meer.
Jawel, maar ik doe beroep op mijn zwijgrecht.quote:
Waarom mengde hij zich weer in het interview achteraf, waarom niet even die eerbied voor zijn spelers? Heel terecht dat Jack van Gelder stelde dat zij gescoord hadden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:47 schreef RayMania het volgende:
Vraag me af of er nu nog Van Basten-haters zijn.
Hij is een coach, dollen kan na 29 juni.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:15 schreef _Mike_ het volgende:
Van Basten was gewoon aan het dollen, dat jij nou geen humor hebt...
Ah, je weet dus nu zeker dat je het niet weet....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:11 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe beroep op mijn zwijgrecht.
Als ie nou eens net zo coachte, dan zou Oranje veel solider kunnen verdedigen. Nu speelt Van der Sar elke wedstrijd als een halve verdediger en mag uiteindelijk god het oplossenquote:"Ik doe dingen die ik denk te moeten doen. Niet meer, niet minder", zo stelde bondscoach Van Basten." We hebben geluk gehad. Maar goed, we kunnen wel kritisch zijn: we hebben wel de wereldkampioen en de nummer twee van de wereld geklopt."
domenech is zoveel een betere coach dan die van bastenquote:
Je moet niet zo zeiken zuurpruim, je verslaat de finalisten van 2006 dan mag je best even trots zijn en dollen. Ik zie dit veel liever dan een Bert Maalderink die Van Basten loopt op te fokken..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:18 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij is een coach, dollen kan na 29 juni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |