Zolang je niet die in de finale bedoelt kan hetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:55 schreef kraakvandaal het volgende:
Dat doelpunt van Robben was nog meer spectakel dan doelpunt van de bondcoach
Toch blijft de tweede goal tegen Italie (die van Snijder) verreweg mijn favoriet. Inclusief de hele voorbereiding dus!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:55 schreef kraakvandaal het volgende:
Dat doelpunt van Robben was nog meer spectakel dan doelpunt van de bondcoach
Joe van der Sar na de kwartfinale tegen Zweden in de armen van een apetrotse vader. Het speelt al langer dan vandaag, maar het is voor het eerst dat ik het zo massaal zie. Niks vals sentiment, gewoon prachtige beelden!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Dat veel spelers op het einde hun kind op de arm namen heb ik volgens mij nog nooit eerder gezien. Dat was eigenlijk wel een bijzonder en typerend moment.
Dubbelpost, die heb ik uren geleden al geplaatstquote:
Alle Spaanse reacties staan hier al.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Una Holanda sublime humilla a
Francia y se clasifica para cuartos
Een subliem Nederland vernedert Frankrijk en plaatst zich voor de kwartfinales.
Bron: http://www.marca.com/marc(...)a_2/grupo_c/hol_fra/
Ik vond 't een beetje geregisseerd overkomen, maargoed, op zo'n prachtige avond: wat boeit hetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Dat veel spelers op het einde hun kind op de arm namen heb ik volgens mij nog nooit eerder gezien. Dat was eigenlijk wel een bijzonder en typerend moment.
Het leek wel afgesproken ofzo. Of goedgekeurd door Van Basten. Heel apart. Wel erg mooi, alsof je zit te kijken naar een amateur toernooitjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:06 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Joe van der Sar na de kwartfinale tegen Zweden in de armen van een apetrotse vader. Het speelt al langer dan vandaag, maar het is voor het eerst dat ik het zo massaal zie. Niks vals sentiment, gewoon prachtige beelden!
Welke vind je mooier? Die van Marco in de finale tegen Rusland of die van Sneider?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch blijft de tweede goal tegen Italie (die van Snijder) verreweg mijn favoriet. Inclusief de hele voorbereiding dus!
Dat is een makkie. Die van Marco natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke vind je mooier? Die van Marco in de finale tegen Rusland of die van Sneider?
Let op de woorden van MvBquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:13 schreef Rnnz het volgende:
Nou hoop ik ook gewoon echt dat we Europees kampioen worden. Ik kan me niet voorstellen dat we het niet halen.
We zijn nu al in zo'n stadium aangekomen dat het heel zuur zou zijn als we niet winnen inderdaad. Wat kan het toch enorm veranderen in korte tijd. Een week geleden dacht ik nog dat NL kansloos was.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:13 schreef Rnnz het volgende:
Nou hoop ik ook gewoon echt dat we Europees kampioen worden. Ik kan me niet voorstellen dat we het niet halen.
En behalve de buitenlandse ook die van Van Gelder graagquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:17 schreef Nudie het volgende:
Ik wil radio/tv/commentator fragmenten!!
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLL ala El Jazeera
Denk je dat Spanje wint van de nummer 2 uit onze poule? Dat moet ik nog zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:18 schreef Bartoli het volgende:
als de soms kritische buitenlandse pers al lovend is dan gaat het de goede kant op. Nu Zweden of Rusland in de kwartfinale, dan de spanjolen en in de finale portugal of duitsland
Misschien hadden ze niet verwacht dat het nu al zeker zou zijn dat NL als groepswinnaar zou eindigen. Daar hebben ze zich idd wel een beetje mee vergalopeerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat een Nederlandse Scheidsrechter fluit bij een partij die va belang is voor Nederland
mja als roemenie 2e wordt valt het af te wachten maar op basis van het spel van Fra en Ita moeten de Spanjolen dat toch wel een keer gaan reddenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat Spanje wint van de nummer 2 uit onze poule? Dat moet ik nog zien.
Het zou kunnen dat Spanje echt goed is, maar de 4 -1 winst tegen Rusland zegt volgens mij niet zo heel erg veel. Rusland speelde die wedstrijd vrij zwak (en ook dom volgens mij).quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja als roemenie 2e wordt valt het af te wachten maar op basis van het spel van Fra en Ita moeten de Spanjolen dat toch wel een keer gaan redden
Je zou eens op de NOS site kunnen kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En behalve de buitenlandse ook die van Van Gelder graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |