quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:
Die Riberie is toch wel een gevaar ben ik bang
Nee hoor, mis niets, wat ik niet zie lees ik wel, en dat vind ik een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Missen jullie niet veel van de wedstrijd als je hier de hele tijd post?
Beschermen noemen ze dat toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Misschien thuis, bij zijn vriendin/vrouw, met de doucheslang
Al aangenomen voor DGK2?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden jullie van mijn script, best spannend he?
Ik hoop het, niet voor zijn vrouw natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Misschien thuis, bij zijn vriendin/vrouw, met de doucheslang
Flens, rot op, I want RL.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden jullie van mijn script, best spannend he?
O, ik hoop toch zó dat je gelijk krijgt (weer). Hier in de buurtgaan ze al helemaal uit hun bol met vuurwerk en getoeter!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
We gaan naar het 3e doelpunt voor Oranje straks.
Hoelang nog?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
We gaan naar het 3e doelpunt voor Oranje straks.
Erg hè, en ik draai ze zelf net als die zwangere dame in KLB.quote:
Pakken wel, zetten niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoelang nog?
Kan ik nog ff veilig een bakkie pakken?![]()
Nee, blijven zitten HiDiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoelang nog?
Kan ik nog ff veilig een bakkie pakken?![]()
Ik woon in een kakbuurt, niks te horen hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
O, ik hoop toch zó dat je gelijk krijgt (weer). Hier in de buurtgaan ze al helemaal uit hun bol met vuurwerk en getoeter!
tis niet alsof ze binnen die tijd 2 tegen krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |