Aha, als je het zo bekijkt mag dit subforum dus open blijven tot na het EK.quote:
4-1 PANZERSTERK!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:33 schreef akveor het volgende:
Nederland Groepswinnaar wie had dat vooraf gedacht?
Afgelopenquote:
Goffer de goffer, je let even niet en het is 4-1quote:
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het Orakel begint zijn geloofwaardigheid te verliezen.![]()
4-1
Mais oui, Joseph Guy.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:36 schreef akveor het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 Wedstrijden 6 punten... 7 doelpunten voor en 1 tegen Groepswinnaar!!!!!!!!!!
u vraagt wij draaien...... wat zijn WE goeeeeeedquote:
Een zesdubbele witte wijn graag.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:37 schreef akveor het volgende:
ZUIPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* akveor Strooit consumptiebonnen in het rond.
Wat je zegt, kippenvel. Ik ga maar even de buren geruststellen dat alles goed is hier, die denken wrs dat BQ gek geworden is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou zou ik eigenlijk wel heel graag in Bern willen zijn![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien...... wat zijn WE goeeeeeed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b926053843d6f
* akveor Haalt twee flessen witte wijn voor BQ en zuipt zichzelf ook een slag in de rontequote:
De portiers daar mogen ze wel naar de COS sturenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
Het EK subforum trekt het niet.
idd, deze "kon "ik nog nietquote:
Als je zoiets voorspelt dan heb je geen verstand van voetbal....quote:
Als Jaap voetballiefhebber is denk ik dat er nu een carlos aan vlees ingaatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Cruijff flipt hem goed door
Zou Jaap nog een frituur opgestart hebben?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=panzersterk&btnG=Google+zoeken&meta=
Je moet je eigen naam/nick eens googelen, je schrikt je rot wat er allemaal over je in "de wereld" bekend isquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=panzersterk&btnG=Google+zoeken&meta=
Omdat jij ook gewoon PANZERSTERK bent !quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
Ik heb dat woord dus bedacht, hoe dan?
Mijn nickname kun je googlen wat je wilt, daar vind je teveel HP crap mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet je eigen naam/nick eens googelen, je schrikt je rot wat er allemaal over je in "de wereld" bekend is
Dan is die dus niet zo origineelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn nickname kun je googlen wat je wilt, daar vind je teveel HP crap mee.
Nee maar dat was ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan is die dus niet zo origineel
Door ons betaald... weg met die Bobo's.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Wel kickass dat Balkie langs is gekomen uiteraard in zijn prive jet.
Ach je doet er niets tegen, dus je kunt er beter voor zorgen dat je mee profiteert.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Door ons betaald... weg met die Bobo's.....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
Zo, ik ben weer terug en direct weer weg. Mijn buren zijn gerustgesteld en mijnkomt strontlazarus binnen(voetbal gekeken bij mijn pa), ik heb mijn handen vol dus.
Geniet allemaal en ik neem een borrel op FOK! en de de FOKkers. Tot morgen en voor straks....slaap lekker.![]()
Tja op dit moment is de belasting gewoon een verkapte vorm van stelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef akveor het volgende:
Haha Jongens riepen om belastingverlaging naar JP.
Wie weet heeft Jaap zijn miljoen wel in een voetbalpooltje gestoptquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:06 schreef MargrietV het volgende:
Jaap gaat nu voor 5 ruggen spareribs
Geloof ik niet. Nadat die VN-kut betaald was voor die hut, zal JP die fout niet maken om op onze kosten te gaan reizen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Wel kickass dat Balkie langs is gekomen uiteraard in zijn prive jet.
Ik zal um vragen of ik mee terug mag vliegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach je doet er niets tegen, dus je kunt er beter voor zorgen dat je mee profiteert.
Ach de rest van de tijd heeft hij dik beveiliging om zich heen en moet hij constant zijn kinderen in zijn achterhoofd houden, nee je wilt echt niet met die man ruilen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zal um vragen of ik mee terug mag vliegen.
Nou met zijn salaris wil ik best ruilen hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach de rest van de tijd heeft hij dik beveiliging om zich heen en moet hij constant zijn kinderen in zijn achterhoofd houden, nee je wilt echt niet met die man ruilen.
Hij pakt erg weinig gezien zijn staat van dienst.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou met zijn salaris wil ik best ruilen hoor
Volgens mij pakt 'ie toch 10x zoveel als ik nog hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij pakt erg weinig gezien zijn staat van dienst.
maar ben jij ook in het bezit van deze titels en zijn werkervaring?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens mij pakt 'ie toch 10x zoveel als ik nog hoor
Ik heb alleen de titel 'Dhr.'quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
maar ben jij ook in het bezit van deze titels en zijn werkervaring?
Titulatuur: Mr. Dr. Dr.h.c.
Zoveel verdient hij echt niet.
Vergeef mij als noob, maarre...gaat Duitsland nou ook door ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:40 schreef MargrietV het volgende:
Heb genoten van een nooit te vergeten voetbalwedstrijd! Oranje je was toppie!
Ach als commissaris van ... en ...denk ik toch dat liever mn eigen salaris houd.. Wat a crap over niet meer mogen verdienen als JP!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou met zijn salaris wil ik best ruilen hoor
Ik kijk die serie ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben effe Waltz kijken (ned2).
Nederlands allerbeste tv-serie OOIT met Aart Staartjes in zijn allerbeste rol OOIT !
laterzzzzzzzzzzzzzzz
Nee hoor we gaan gewoon winnen... laten die Fransen of Italianen die andere halve finalisten maar afmatten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:55 schreef kissa het volgende:
Napret![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik heb er nu spijt van dat ik niet durfde te kijken)
Mag het zo zijn dat Roemenie wint van Nederland en dat Italie en Frankrijk eruit vliegen?
Hebben 'we' al onderdak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |