heb je het topic ook al doorgelezen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:25 schreef santax het volgende:
Hmmz correct me if i am wrong, maar volgens mij werden ze oorspronkelijk gegeten bij een bitterje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, die overigens nog steeds gassocieerd word met gangbangs en gezelligheid.
Kan iemand dit bevestigen?
Nou ik dacht persoonlijk dat bitterballen van oorsprong werden gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en daarom worden ze nog steeds geassocieerd met gezelligheid.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:25 schreef santax het volgende:
Hmmz correct me if i am wrong, maar volgens mij werden ze oorspronkelijk gegeten bij een bitterje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, die overigens nog steeds gassocieerd word met gangbangs en gezelligheid.
Kan iemand dit bevestigen?
Topics lezen is voor mietjesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb je het topic ook al doorgelezen?
Klopt geen donder van volgens mijn overgrootopa, hij zegt dat bitterballen van oorsprong werden gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, ze worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:10 schreef honda1990 het volgende:
Mijn overgrootopa zei altijd dat ze bitterballen bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje aten, vandaar de naam, daarom zouden ze geassocieerd worden met gezelligheid. Het is ook maar een gerucht hoor, iemand die dit kan bevestigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |