abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59905012
Hmmz correct me if i am wrong, maar volgens mij werden ze oorspronkelijk gegeten bij een bitterje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, die overigens nog steeds gassocieerd word met gangbangs en gezelligheid.

Kan iemand dit bevestigen?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:27:32 #52
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59905029
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:25 schreef santax het volgende:
Hmmz correct me if i am wrong, maar volgens mij werden ze oorspronkelijk gegeten bij een bitterje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, die overigens nog steeds gassocieerd word met gangbangs en gezelligheid.

heb je het topic ook al doorgelezen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59905430
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:25 schreef santax het volgende:

Nou ik dacht persoonlijk dat bitterballen van oorsprong werden gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, en daarom worden ze nog steeds geassocieerd met gezelligheid.

Just my 2 cents.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:10:54 #54
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59905504
Mijn overgrootopa zei altijd dat ze bitterballen bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje aten, vandaar de naam, daarom zouden ze geassocieerd worden met gezelligheid. Het is ook maar een gerucht hoor, iemand die dit kan bevestigen?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59944212
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:27 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

heb je het topic ook al doorgelezen?
Topics lezen is voor mietjes
  maandag 7 juli 2008 @ 11:46:01 #56
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59944317
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:10 schreef honda1990 het volgende:
Mijn overgrootopa zei altijd dat ze bitterballen bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje aten, vandaar de naam, daarom zouden ze geassocieerd worden met gezelligheid. Het is ook maar een gerucht hoor, iemand die dit kan bevestigen?
Klopt geen donder van volgens mijn overgrootopa, hij zegt dat bitterballen van oorsprong werden gegeten bij een bittertje, een sterk alcoholisch kruidendrankje, vandaar de naam, ze worden nog steeds geassocieerd met gezelligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')